Hij stuurt heerlijk!dolf jans schreef:Nog belangrijker; stuurt het ook lekkerder/beter?
Heb je 'm wat negatieve wielvlucht meegegeven in combinatie met neutrale sporing?
De auto en de foto's worden steeds beterparatroeper schreef:Hij stuurt heerlijk!dolf jans schreef:Nog belangrijker; stuurt het ook lekkerder/beter?
Heb je 'm wat negatieve wielvlucht meegegeven in combinatie met neutrale sporing?![]()
Heb hem al wel uitgelijnt, maar me camber is niet lekker.
Dus van de week is met het uitlijn apparaat spelen en alles is extra nakijken en goed zetten![]()
@ de andere,
Thnx voor de reacties![]()
Owja nog paar andere foto's.. vers van de pers![]()
![]()
Cheers![]()
Heel mooi en subtiel zo
ook voor remproblemen hebben we een mannetje......paratroeper schreef:Dankje Dolf! Maar met de wiel druk ect heb ik nog nooit van gehoord eigelijk!![]()
Toch maar even informeren hier, mischien toch wel verstandig om dit allemaal te doen, weet ik zeker dat ik een veilige bolide heb![]()
Net stukje gereden, lekker door gereden.. en kwam tot ontdekking dat ik
erg slecht kan remmen![]()
Vorige week moest ik ook erg goed in de Ankers, omdat er voor mij een ongeluk gebeurde.. kon toen gelukkig uitwijken ivm best slecht remmen![]()
Toch maar morgen men rem systeem nakijken, anders gaat er mooi een leuke rem kitje erop + andere achteras met schijfjes![]()
Jaweltutuur schreef:balen maar is wel weer op te knappen toch
Is andere kleurcodeJeff rsi schreef:Ik heb nog 2 groene 16V schermen!!!!
Alleen hangt de clio er nog aan