wat is dit, 1985? dat bestaat toch niet meer man, tectyl stations?Abel schreef:gefeliciteerd met zo'n bijzonder mooie aankoop. Wel gelijk naar een tectyl station brengen he..
Ja daaaag, dat komt na de Williams en de witte 5 wel een keer.Jean-Paul-S schreef:Eigenlijk zou je zo'n auto kaal moeten maken, ontroesten, en dan door het ec bad van een autofabriek moeten laten gaanDan heb je pas echt alle gaatjes en kieren afgedicht voor invloeden van buitenaf
![]()
Zit er ook nog eentje bij Utrecht in de buurt dat ik weer. Misschien van de winter ff preventieve behandeling geven.paulvanrooij schreef:ik weet er hier 1 te zitten in de buurt hoor
Wat een onzin, auto's blijven daar in principe langer beter dan hier vanwege het klimaat, kijk dat de gem italiaan niet kan rijden is weer wat andersTom schreef: . Snap overigens niet dat er eer valt te halen uit de import van Italiaanse auto's. Meeste is daar gewoon grote bagger.
Nee dat lijkt zo, zit echt geen kras in. Heb de kap schoon laten maken vandaag en met een lamp erboven gekeken.paulvanrooij schreef:veeg, veeg, kras, kras
Ding is niet verlaagd hoor. Denk dat het bij deze komt omdat ie niet zoveel gereden heeft de laatste tijd.Tuner schreef:Remverdeler wil wel kapot gaan als je ze verlaagd en niet opnieuw af laat stellen...Het voelt aan net of er een beetje lucht in de leiding zit ofniet.
Dat bedoel ik natuurlijk. In noord italie valt het nog mee, maar in het zuiden zie je zelden strakke auto's.Luco/Alpine-racer schreef:Wat een onzin, auto's blijven daar in principe langer beter dan hier vanwege het klimaat, kijk dat de gem italiaan niet kan rijden is weer wat andersTom schreef: . Snap overigens niet dat er eer valt te halen uit de import van Italiaanse auto's. Meeste is daar gewoon grote bagger.
€89,25Wouter de Wit schreef: Kan iemand eens kijken wat die dingen nieuw kosten? Volgens mij belachelijk duur..... heb anders er nog 2 liggen uit sloop 5-jes.
grootlicht ligt aan de hendel, je klikt de hendel erin als het ware, als dat niet werkt en seinen nog wel, kun je contactjes schoonmaken wat je wil maarja, dat elpt nietAllartino schreef:mijn toeter deed het eens niet (zelfde schakelaar) en toen heb ik 'm gewoon opengemaakt: op alle contacjes zat toch een hoop vuiligheid. dus het is de moeite om 't eens goed schoon te maken (wel voorzichtig openmaken voor alle onderdeeltjes eruit donderen en je niet meer weet hoe 't zat)
ah, ok, da's echt een mechanisch probleem dusMartijn Kool schreef:grootlicht ligt aan de hendel, je klikt de hendel erin als het ware, als dat niet werkt en seinen nog wel, kun je contactjes schoonmaken wat je wil maarja, dat elpt nietAllartino schreef:mijn toeter deed het eens niet (zelfde schakelaar) en toen heb ik 'm gewoon opengemaakt: op alle contacjes zat toch een hoop vuiligheid. dus het is de moeite om 't eens goed schoon te maken (wel voorzichtig openmaken voor alle onderdeeltjes eruit donderen en je niet meer weet hoe 't zat)
mmm toch wel makkelijk om s'avond direct groot licht te hebben ipv eerst die hendel terug te draaien.DennisT schreef:alleen ff uitleggen dat je aan de hendel moet trekken en dan tegelijk doordraaien, dan blijft ie wel op grootlicht staan![]()
REMBEKRACHTIGER LIGT KLAAR WOUTERWouter de Wit schreef:Donderdag rembekrachtiger ophalen en die er maandag onder frotten en APK er dan op
Kwam er trouwens vanavond achter dat het grootlicht niet werkt als je het gewone licht aan hebt. (in de 2 andere standen doet ie het wel) Schakelaar is volgens mij naar de k*%$e.
Dit is een APK afkeurpunt toch? Je grootlicht moet het in elke stand doen toch?
Zijn die dingen niet te maken?? (heb er bij die witte ook al 2 versleten) heb toevallig nog een nieuwe liggen maar dan moet ik het dashboard van die witte weer uit elkaar halen.
Kan iemand eens kijken wat die dingen nieuw kosten? Volgens mij belachelijk duur..... heb anders er nog 2 liggen uit sloop 5-jes.