En in die tijd moet er nog een 21 klaar ookArco Straver schreef:Je hebt nog 4 weken de tijd Jacco ....
Er zijn vooralsnog voldoende plaatsen geregeld om iedereen een plekje op de paddock te gunnen.
Ik persoonlijk hoop op minimaal 25 auto's.
Als eerste aangemeld, maar nog geen rit geboekt ??Martijn Kool schreef:bliksems, ik moet nog boeken, vd week maar ff roggelen..
je kunt wel merken dat jij vrijgezel bent en nog niet samenwoontArco Straver schreef:Als eerste aangemeld, maar nog geen rit geboekt ??Martijn Kool schreef:bliksems, ik moet nog boeken, vd week maar ff roggelen..
Martijn Kool schreef:je kunt wel merken dat jij WEER vrijgezel bent en AL EEN TIJD niet MEER samenwoontArco Straver schreef:Als eerste aangemeld, maar nog geen rit geboekt ??Martijn Kool schreef:bliksems, ik moet nog boeken, vd week maar ff roggelen..
Dat komt omdat je nu nog niet samenwoont ... als dat eenmaal het geval is ....Tim schreef:Moah het valt mee hoor. Ik kan redelijk doen en laten wat ik wil, wanneer ik wil, waarom ik wil enzovoorts
Geen reden tot klagen eigenlijk
Daar ben je niet de enigste in dan.Steven schreef:Lol @ Tim
Ik 'hoor' het je gewoon voordoen
Op de openingsmeeting begin dit jaar, dat was al genoeg.Steven schreef:Heb jij Tim wel es horen praten dan?
idemSteven schreef:Als ik 'r ben, kom ik alleen even kijken.
Wacht maar tot 'ie z'n schoenen uittrektJoopieboy schreef:Op de openingsmeeting begin dit jaar, dat was al genoeg.Steven schreef:Heb jij Tim wel es horen praten dan?
En de verhalen van Ronald uiteraard, hij is gewoon een held.
Ah dat wordt dus collectief commentaar leveren op de overige deelnemers die wel gaan rijdenTimmie82 schreef:Wacht maar tot 'ie z'n schoenen uittrektJoopieboy schreef:Op de openingsmeeting begin dit jaar, dat was al genoeg.Steven schreef:Heb jij Tim wel es horen praten dan?
En de verhalen van Ronald uiteraard, hij is gewoon een held.![]()
OT als 't mooi weer is enz, kijkje nemen is zo gedaan
ja dan?Arco Straver schreef:Dat komt omdat je nu nog niet samenwoont ... als dat eenmaal het geval is ....Tim schreef:Moah het valt mee hoor. Ik kan redelijk doen en laten wat ik wil, wanneer ik wil, waarom ik wil enzovoorts
Geen reden tot klagen eigenlijk