- Renault Sport pook.
- Renault Sport handremcover.
- Wielsloten.
- Aan de bijrijderszijde een zonneklep met spiegeltje.

Het is toch een RS? Waarom zitten er dan niet standaard deze Renault Sport delen al op?Ronnie schreef:Update: Afgelopen week een aantal nieuwe dingen op de Twingo laten plaatsen.
- Renault Sport pook.
- Wielsloten.
Die scherpe prijs moet ergens vandaan komen, nu weet je het dus.Merijn schreef:Het is toch een RS? Waarom zitten er dan niet standaard deze Renault Sport delen al op?Ronnie schreef:Update: Afgelopen week een aantal nieuwe dingen op de Twingo laten plaatsen.
- Renault Sport pook.
- Wielsloten.
Ik heb nog geen foto's van het interieur gemaakt.RenaultclioII16v (Peter) schreef:Krijgen we nog foto's?
vett sjit die pook en het handvat van de handremAnthonyR schreef:RS sport accessoires?
[img]http://i178.photobucket.com/albums/w241 ... C_9714.jpg[/img]
zuigend...denk je da je een GOEDE nieuwe wagen koopt...Ronnie schreef:Twingo moest ff terug voor een storing in de radio. Morgenavond mag ik de Clio weer inleveren
Klein mankementje kan tochFerdy schreef:zuigend...denk je da je een GOEDE nieuwe wagen koopt...Ronnie schreef:Twingo moest ff terug voor een storing in de radio. Morgenavond mag ik de Clio weer inleveren
zo erg dan ?
je kunt altijd een Clio terug kopen als die beter rijdt
uhhhhhGabri van der Veen schreef:hoe duur zijn zulke knippers nu Ron?
Bij een zilveren Twingo vind ik dat wel mooi staan. Bij een rode lijkt het me minder mooi.sieger everts schreef:nette auto hoor ronnie, alleen zou ik het gedeelte waar het kenteken op zit zwart maken
RenaultclioII16v (Peter) schreef:Hee Ronnie, voor die clio RS ga ik volgende week es kijken. Heb je toch een beetje rustig aan gedaan?
En, ga je de deal maken?RenaultclioII16v (Peter) schreef:Die RS reed perfect zeg! Ben verliefd denk ik