Dyno dag zaterdag 16 Mei 2009 Goes.
Custom map: VOLZET
Jo: 21 grijs gedrocht
Glen 19 turbo
Jacco rooie21
ClioRSboy (Geert): Clio2 RS
Ruudjuh: Clio 16v PtrGte blok
Anti: clio turbo
Veban: clio turbo
judith: Alpine J7R turbo
Rollen: VOLZET
Priyantha - R19 16V
Tim: Opel Astra GSI 2.0-16v
Sander2
Christian
Reservelijst rollen: 1 plaats vrij
De betalingen dienen binnen te zijn voor 1 mei. Indien geen tijdige betaling vervalt de inschrijving, zo hebben reserve mensen ook de kans om nog op de definitieve lijst te komen.
Groen = betaald
Jo: 21 grijs gedrocht
Glen 19 turbo
Jacco rooie21
ClioRSboy (Geert): Clio2 RS
Ruudjuh: Clio 16v PtrGte blok
Anti: clio turbo
Veban: clio turbo
judith: Alpine J7R turbo
Rollen: VOLZET
Priyantha - R19 16V
Tim: Opel Astra GSI 2.0-16v
Sander2
Christian
Reservelijst rollen: 1 plaats vrij
De betalingen dienen binnen te zijn voor 1 mei. Indien geen tijdige betaling vervalt de inschrijving, zo hebben reserve mensen ook de kans om nog op de definitieve lijst te komen.
Groen = betaald
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Custom map: VOLZET
Jo: 21 grijs gedrocht
Jacco rooie21
Anti: clio turbo
Veban: clio turbo
Glen 19 turbo
ClioRSboy (Geert): Clio2 RS
Ruudjuh: Clio 16v PtrGte blok
judith: Alpine J7R turbo
Rollen: VOLZET
Priyantha - R19 16V
Tim: Opel Astra GSI 2.0-16v
Christian
Sander2
PeterV. Alfa 156 chip
Heren, mag ik met aandrang vragen de betalingen asap te regelen.
Groen = betaald
Jo: 21 grijs gedrocht
Jacco rooie21
Anti: clio turbo
Veban: clio turbo
Glen 19 turbo
ClioRSboy (Geert): Clio2 RS
Ruudjuh: Clio 16v PtrGte blok
judith: Alpine J7R turbo
Rollen: VOLZET
Priyantha - R19 16V
Tim: Opel Astra GSI 2.0-16v
Christian
Sander2
PeterV. Alfa 156 chip
Heren, mag ik met aandrang vragen de betalingen asap te regelen.
Groen = betaald
Laatst gewijzigd door -jo- op za 2 mei 2009 18:21, 3 keer totaal gewijzigd.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Custom map: Nog 1 plaats vrij
Veban: clio turbo
Jo: 21 grijs gedrocht
Glen 19 turbo
ClioRSboy (Geert): Clio2 RS
Ruudjuh: Clio 16v PtrGte blok
judith: Alpine J7R turbo
Jacco rooie21 = in twijfel wegens uitblijven onderdelen
Anti: clio turbo = afgemeld
Rollen: NOG ENKELE PLAATSEN VRIJ
Priyantha - R19 16V
Tim: Opel Astra GSI 2.0-16v
Christian
Sander2
PeterV. Alfa 156 chip
Groen = betaald
Veban: clio turbo
Jo: 21 grijs gedrocht
Glen 19 turbo
ClioRSboy (Geert): Clio2 RS
Ruudjuh: Clio 16v PtrGte blok
judith: Alpine J7R turbo
Jacco rooie21 = in twijfel wegens uitblijven onderdelen
Anti: clio turbo = afgemeld
Rollen: NOG ENKELE PLAATSEN VRIJ
Priyantha - R19 16V
Tim: Opel Astra GSI 2.0-16v
Christian
Sander2
PeterV. Alfa 156 chip
Groen = betaald
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Custom map: Volzet
Veban: clio turbo
John S: 21 turbo (UK)
Jo: 21 grijs gedrocht
Glen 19 turbo
ClioRSboy (Geert): Clio2 RS
Ruudjuh: Clio 16v PtrGte blok
judith: Alpine J7R turbo
Jacco rooie21 = in twijfel wegens uitblijven onderdelen
Anti: clio turbo = afgemeld
Rollen: NOG ENKELE PLAATSEN VRIJ
Priyantha - R19 16V
Tim: Opel Astra GSI 2.0-16v
Christian
Sander2
PeterV. Alfa 156 chip
Groen = betaald
Veban: clio turbo
John S: 21 turbo (UK)
Jo: 21 grijs gedrocht
Glen 19 turbo
ClioRSboy (Geert): Clio2 RS
Ruudjuh: Clio 16v PtrGte blok
judith: Alpine J7R turbo
Jacco rooie21 = in twijfel wegens uitblijven onderdelen
Anti: clio turbo = afgemeld
Rollen: NOG ENKELE PLAATSEN VRIJ
Priyantha - R19 16V
Tim: Opel Astra GSI 2.0-16v
Christian
Sander2
PeterV. Alfa 156 chip
Groen = betaald
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Indien tekort, betaal ik wel gewoon
Balen dat het niet wilt lukken met die onderdelen
Patrick is er druk mee bezig iig
Dan maar een dagje vanaf de zijlijn koekeloeren hoe de rest het doet


Balen dat het niet wilt lukken met die onderdelen

Patrick is er druk mee bezig iig

Dan maar een dagje vanaf de zijlijn koekeloeren hoe de rest het doet


1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Nah, ding doet wat ie moet doen... Gang houdenTim schreef:Anders zet je de 207 er toch op? Kun je eens kijken of die doet wat hij moet doen


En... de vervanger is al geregeld begreep ik van Jo

De achterkant op bokken en gaan-jo- schreef:er gaat een 4x4 of een 2wd bankdat wordt lachen.

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Nou iemand mag in mijn plaats
De 19 heeft het wéér begeven....
Wie die gene moet worden van -jo- uitzoeken uiteraard als organisator van dit hele gebeuren.
Ik hoop er de volgende keer wél bij te zijn dan
Jammer maar helaas.

De 19 heeft het wéér begeven....
Wie die gene moet worden van -jo- uitzoeken uiteraard als organisator van dit hele gebeuren.
Ik hoop er de volgende keer wél bij te zijn dan

Jammer maar helaas.
Aandrijfas rechtsvoor volgens mij.
Het ding trilt als uhmm 'iets wat heel erg trilt...' als je accelereert.
Maargoed misschien dat bij de volgende Dynodag me 21 Turbo wel weer rijdt
Dan is het leuker om die auto erop te zetten natuurlijk 
Het ding trilt als uhmm 'iets wat heel erg trilt...' als je accelereert.
Maargoed misschien dat bij de volgende Dynodag me 21 Turbo wel weer rijdt


Gaat lekker met die Renault's jongens. Gelukkig nog 4 dagen om de boel rijdend te maken/houden dus geen excuus 

Gaat dat nog lukken, om de Astra zo vroeg mogelijk op de bank te zetten? Kunnen Steven en ik kort daarna weer pleite (andere verplichting die er tussendoor/erbij is gekomen).Steven schreef:Jo, voor wat betreft Timmie82, kun je die inplannen rond 10 uur/half 11?
Er staat nog meer geplanned op die dag, dus we moeten uiterlijk rond 11 weer en route.
Merci d'avance!
Ja Jo heeft mij dit reeds via PM bevestigdTimmie82 schreef:Gaat lekker met die Renault's jongens. Gelukkig nog 4 dagen om de boel rijdend te maken/houden dus geen excuus
Gaat dat nog lukken, om de Astra zo vroeg mogelijk op de bank te zetten? Kunnen Steven en ik kort daarna weer pleite (andere verplichting die er tussendoor/erbij is gekomen).Steven schreef:Jo, voor wat betreft Timmie82, kun je die inplannen rond 10 uur/half 11?
Er staat nog meer geplanned op die dag, dus we moeten uiterlijk rond 11 weer en route.
Merci d'avance!

hoezo rijdend ?? Mijn blok ligt er nog naast, geen ophanging en geen remmenTimmie82 schreef:Gaat lekker met die Renault's jongens. Gelukkig nog 4 dagen om de boel rijdend te maken/houden dus geen excuus![]()

Wél al een nieuwe wilwood mastercilinder, stuurhuis e.d Wat een gedoe om die master af te stellen

maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Ik heb de afgelopen dagen héél weinig tijd gehad. Via pm kreeg ik verschillende vragen ivm roltijden. Helaas heb ik geen echte planning (kunnen) maken.
Tussen 10.00 en 10.30 staan er 2 geplande rollers ingepland wegens verplichtingen. Ik hoop dat deze mensen dan ook op dat tijdstip aanwezig zijn.
De andere gewone vermogens-metingen zijn voorzien in de namiddag. De voormiddag gaat van start met custom maps.
Tussen 10.00 en 10.30 staan er 2 geplande rollers ingepland wegens verplichtingen. Ik hoop dat deze mensen dan ook op dat tijdstip aanwezig zijn.
De andere gewone vermogens-metingen zijn voorzien in de namiddag. De voormiddag gaat van start met custom maps.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Custom map: Volzet
Veban: clio turbo
John S: 21 turbo (UK)
Jo: 21 grijs gedrocht
Glen 19 turbo
ClioRSboy (Geert): Clio2 RS
Ruudjuh: Clio 16v PtrGte blok
judith: Alpine J7R turbo
Rollen: NOG ENKELE PLAATSEN VRIJ
Priyantha - R19 16V
Tim: Opel Astra GSI 2.0-16v
Christian
Sander2
PeterV. Alfa 156 chip
Groen = betaald
Veban: clio turbo
John S: 21 turbo (UK)
Jo: 21 grijs gedrocht
Glen 19 turbo
ClioRSboy (Geert): Clio2 RS
Ruudjuh: Clio 16v PtrGte blok
judith: Alpine J7R turbo
Rollen: NOG ENKELE PLAATSEN VRIJ
Priyantha - R19 16V
Tim: Opel Astra GSI 2.0-16v
Christian
Sander2
PeterV. Alfa 156 chip
Groen = betaald
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Dat betekend dus dat de rollers (waaronder ik) in principe in de middag kunnen komen? (Vanaf 12 uur?)-jo- schreef:Ik heb de afgelopen dagen héél weinig tijd gehad. Via pm kreeg ik verschillende vragen ivm roltijden. Helaas heb ik geen echte planning (kunnen) maken.
Tussen 10.00 en 10.30 staan er 2 geplande rollers ingepland wegens verplichtingen. Ik hoop dat deze mensen dan ook op dat tijdstip aanwezig zijn.
De andere gewone vermogens-metingen zijn voorzien in de namiddag. De voormiddag gaat van start met custom maps.
Zo, Jo zal wel weer uitgeteld in de hoek liggen, doe jij eens een samenvatting van de behaalde resultaten?
De Veban Clio deed 214pk & iets van 260 Nm als ik me niet vergis.
Christian met z'n Williams, 151pk & 173 Nm, zeer netjes
Astra van Timmie82 heeft 143pk & 187 Nm, loopt over de hele linie wat arm.
Kep nog even een stukkie van de mapping van 19-16v LPT gezien, leek wel aardig te lopen
De Veban Clio deed 214pk & iets van 260 Nm als ik me niet vergis.
Christian met z'n Williams, 151pk & 173 Nm, zeer netjes

Astra van Timmie82 heeft 143pk & 187 Nm, loopt over de hele linie wat arm.
Kep nog even een stukkie van de mapping van 19-16v LPT gezien, leek wel aardig te lopen

zal vanavond even een uitgebreide samenvatting geven, k'moet dadelijk aan een rally beginnen.
In ieder geval, zoals Henk het mooi kan zeggen: Je hebt mensen die met een brede glimlach het pand verlaten en je hebt mensen die groen vertrekken.
Helaas hadden we van de laatste soort ook weer enkele waaronder mezelf. De nieuwe nokkenas, waardeloos, pakt bovenin geen lucht en geen benzine. Resultaat 269.1 en 425 Nm. Dus wederom naar een andere nokkenas.
Zonder afbreuk te doen aan iemand zen werk, de clio1 met de 2.0 spec was ondermaats en das nog heel voorzichtig uitgedrukt. Ondanks het langdurige afstelwerk van Henk was het een drama. Als je de originele GrN-sheet erbij pakt zie je dat deze met 35° voorontsteking draait, deze clio stond bij 20° reeds te pingelen als een bezettene. Er worden op de bank geen doekjes rond gedraaid, dit was gewoon een slecht blok. 131 was het behaalde resultaat als ik het goed heb, mét 286° nokken.
Het resultaat van de Veban clio viel ook tegen, gezien het verrichte werk. Deze wordt nog aangepast.
De clio turbo van Sander deed het ook leuk.
De 19-turbo van Glen was dan weer een succes verhaal, 184 bij 0.5 bar en 191 bij 0.68 bar.
De quadra van John, UK, met afgekoppelde cardanas draaide 209 (met origineel .48 turbine). Ook een leuk resultaat.
In ieder geval, zoals Henk het mooi kan zeggen: Je hebt mensen die met een brede glimlach het pand verlaten en je hebt mensen die groen vertrekken.
Helaas hadden we van de laatste soort ook weer enkele waaronder mezelf. De nieuwe nokkenas, waardeloos, pakt bovenin geen lucht en geen benzine. Resultaat 269.1 en 425 Nm. Dus wederom naar een andere nokkenas.
Zonder afbreuk te doen aan iemand zen werk, de clio1 met de 2.0 spec was ondermaats en das nog heel voorzichtig uitgedrukt. Ondanks het langdurige afstelwerk van Henk was het een drama. Als je de originele GrN-sheet erbij pakt zie je dat deze met 35° voorontsteking draait, deze clio stond bij 20° reeds te pingelen als een bezettene. Er worden op de bank geen doekjes rond gedraaid, dit was gewoon een slecht blok. 131 was het behaalde resultaat als ik het goed heb, mét 286° nokken.
Het resultaat van de Veban clio viel ook tegen, gezien het verrichte werk. Deze wordt nog aangepast.
De clio turbo van Sander deed het ook leuk.
De 19-turbo van Glen was dan weer een succes verhaal, 184 bij 0.5 bar en 191 bij 0.68 bar.
De quadra van John, UK, met afgekoppelde cardanas draaide 209 (met origineel .48 turbine). Ook een leuk resultaat.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
heb je ook wat specs van die clio 2,0 en van wie is die?
en specs van die veban clio?
draaide glen nu met zijn 3e of 4e MB turbo?
en specs van die veban clio?
draaide glen nu met zijn 3e of 4e MB turbo?
M'n 19 was dus een succes gisteren...
Stond nog vrij safe op 0,5 bar... ff gerold, toen kwam die al uit op 185 ongeveer... in opdracht van henk (onder dwang
) de druk omhoog naar 0,7. Voor Henk was het snel duidelijk, mapping hoefde niet door te gaan, het ding liep perfect, hij heeft de chip er dan ook voor geschreven...
Resultaat R19 16v low boost turbo:
191,1 PK
247,7 NM koppel
Dit alles uiteraard aan de wielen, voor krukas pk's komt er een pak bij.
Leuk he zo'n 1800'tje dat bijna gelijke waarden haalt als de RS'en met turbo
.
En ja dit was m'n 3de turbo, maar nu lijkt die het wel vol te houden, is nog moeilijk te zeggen na nog maar een kleine 300 km.
Nog eens bedankt aan Jo en Kris voor het opstellen van alle wagens enz., Rinus voor de oh zo leuke runs... En natuurlijk de wizard Henk van fastchip!
Stond nog vrij safe op 0,5 bar... ff gerold, toen kwam die al uit op 185 ongeveer... in opdracht van henk (onder dwang

Resultaat R19 16v low boost turbo:
191,1 PK
247,7 NM koppel
Dit alles uiteraard aan de wielen, voor krukas pk's komt er een pak bij.
Leuk he zo'n 1800'tje dat bijna gelijke waarden haalt als de RS'en met turbo

En ja dit was m'n 3de turbo, maar nu lijkt die het wel vol te houden, is nog moeilijk te zeggen na nog maar een kleine 300 km.
Nog eens bedankt aan Jo en Kris voor het opstellen van alle wagens enz., Rinus voor de oh zo leuke runs... En natuurlijk de wizard Henk van fastchip!
erg mooi voor je!
ik hoop dat ie heel blijft nu.
iemand die die andere specs even wil posten?

ik hoop dat ie heel blijft nu.
iemand die die andere specs even wil posten?