Ja mag niet eens naar binnen met je laguna.
(die gasten bij CRS weten niet wat goed voor ze is)
-
On 2002-01-11 15:57, Ploegah
wrote:

-
- Contacteer:
Ik ga ook. wie gaan er mee? Dan kunnen we effe wat afspreken en dan weten we gelijk hoeveel er gaan. Het zijn er nu al z'n 7 a 8 die gaan. Er zullen er nog wel een paar gaan denk ik. Monieque ga jij ook? En Ploegah ga gewoon gezellig mee. Jeroen kom ook maar gezellig. Kunnen we effe laten zien dat wij de gezelligste club zijn. Ik hoor het wel wie er gaan. Komt er vanavond nog iemand naar de F.N.B.? Ik ga wel. En wie ligt er op de route via de A16? Mazzel
-
- Contacteer:
On 2002-01-11 15:57, Ploegah
wrote:
Jij niet naar binnen dan wij ook niet naar binnen.

-
- Contacteer:
On 2002-01-11 16:13, Ploegah
wrote:
Tis hun feestje, ik ga liever vrijdag naar de Mac !
Nou dan zie ik je vanavond toch gewoon weer.
Ik kom vanavond ook gewoon. Kom jij ook?
Nee
Ik heb iets met me werk in het congresgebouw in den haag tot 10 uur, dus dat schiet niet echt op.
Ik heb iets met me werk in het congresgebouw in den haag tot 10 uur, dus dat schiet niet echt op.
-
Dan doen we samen wel een bakkie Robert !~Ik kom ook!On 2002-01-11 11:55, Robert dB
wrote:
Ik ga ook!!
Ben alleen geen lid van de CRS, dus dan ga ik wel ergens anders een bakkie doen...maar rond kijken op het parkeerterrein mag toch altijd?!
-
- Contacteer:
On 2002-01-11 16:27, André ter Velde
wrote:Dan doen we samen wel een bakkie Robert !~Ik kom ook!On 2002-01-11 11:55, Robert dB
wrote:
Ik ga ook!!
Ben alleen geen lid van de CRS, dus dan ga ik wel ergens anders een bakkie doen...maar rond kijken op het parkeerterrein mag toch altijd?!
En vergeet mij niet.

-
Strak plan Opa...we spreken vanavond nog wel af hoe laat we in de Meern zijn...(of misschien het laatste stukje samen oprijden vanaf Woerden? )On 2002-01-11 16:27, André ter Velde
wrote:
Dan doen we samen wel een bakkie Robert !~Ik kom ook!
Robert, ik weet nog niet prcies hoe laat ik ga, we bellen nog wel ff en anders hebben we het er vanavond nog wel ff over. Oja, ze houden het in een apparte zaal in het AC-restaurant, dus je kan ook daar gewoon wat drinken in het "normale" restaurant. Vorrig jaar kon je de CRS zaal gewoon in en uit lopen, maar de meeste stonden auto's te kijken.
hoeveel mensen hebben we nou?? laten we ook even een tijd afspreken, zodat we niet allemaal als dapen op dat parkeerterrein rondjes aan het rijden zijn.... 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
ik ga erheen met mn vier
ben lid van de r4club

-
- Über-Spammer
Gezellig.. 

Volgens mij gaan tot nog toe :
- Ik.
- Robert. Clio Williams.
- Andree. Megane Break.
- Menno. R4AT.
- Jan-Geert. R4.
- Ray. Clio.
- Edwin. R5GTT.
- Roy. R5GTT.
- Maik. R5GTT.
- ChrisR19. R19.
- Ronnie. R5GTT.
- Martijn. R5GTT.
- Pieter. R5GTT.
En volgens mij vergeet ik er een aantal.
Vul maar aan.....
[ This message was edited by: Chris on 2002-01-12 02:09 ]
- Ik.
- Robert. Clio Williams.
- Andree. Megane Break.
- Menno. R4AT.
- Jan-Geert. R4.
- Ray. Clio.
- Edwin. R5GTT.
- Roy. R5GTT.
- Maik. R5GTT.
- ChrisR19. R19.
- Ronnie. R5GTT.
- Martijn. R5GTT.
- Pieter. R5GTT.
En volgens mij vergeet ik er een aantal.
Vul maar aan.....
[ This message was edited by: Chris on 2002-01-12 02:09 ]
-
Kijk nou eens effe naar mijn naam Chris!! Geen Andree maar André !
-
- Contacteer:
En als het nog steeds zo is zouden we verzamelen bij de mac in Bodegraven. Dat word wel weer gezellie. Ik heb er nu al zin in. Hoe meer volk hoe beter. Nou mensen kom allemaal naar bodegraven en zet er effe bij dat je ook komt dan kunnen we de lijst aanvullen. Mazzel
-
- Contacteer:
On 2002-01-12 02:26, Edwin023
wrote:
En als het nog steeds zo is zouden we verzamelen bij de mac in Bodegraven. Dat word wel weer gezellie. Ik heb er nu al zin in. Hoe meer volk hoe beter. Nou mensen kom allemaal naar bodegraven en zet er effe bij dat je ook komt dan kunnen we de lijst aanvullen. Mazzel
Oja het was rond 2 uur verzamelen bij de mac in Bodegraven. Was ik effe vergeten bij te vertellen.![]()
Oké, misschien dat ik ook ff kom.
Heb m'n meissie belooft om morgen naar de film te gaan, dus moet nog ff kijken of ik genoeg tijd heb.
Om 14.00 uur verzamelen in Bodegraven?
16.00 uur weer weg bij de Meern, ben ik om 17.00 uur thuis.
Hmmmmm, ik zal kijken. Ben ik er om 14.00 uur niet dan hoeven jullie niet op me te wachten.
Dus misschien tot morgen
Heb m'n meissie belooft om morgen naar de film te gaan, dus moet nog ff kijken of ik genoeg tijd heb.
Om 14.00 uur verzamelen in Bodegraven?
16.00 uur weer weg bij de Meern, ben ik om 17.00 uur thuis.
Hmmmmm, ik zal kijken. Ben ik er om 14.00 uur niet dan hoeven jullie niet op me te wachten.
Dus misschien tot morgen

-
Jep, 14:00 bij de Mac in Bodegraven en dan gezamenlijk heenrijden. Lijkt me wel tof. Ook voor de nieuwelingen onder ons!
-
ben d'r ook (zoals gisteravond afgesproken bij de FNB).
Mac, Bodegraven...om 14:00 uur (mooie tijd, want dan kan ik Willy 's ochtends nog ff wassen
)
Mac, Bodegraven...om 14:00 uur (mooie tijd, want dan kan ik Willy 's ochtends nog ff wassen

-
- Contacteer:
Kunnen we er weer een Z.M.B. inluiden 
Ik ben er zondag.

Ik ben er zondag.
-
hmmm: Z -> geldt dus voor de zondag EN zaterdag...On 2002-01-12 14:03, Edwin023
wrote:
Ik ben er zondag.

Komen eigenlijk nog meer RTC-ers die niet via Bodegraven rijden??
beetje stom voor mij om via bodegraven te gaan, ik neem dan afslag de meern, ga effe een eind verderop om vervolgens weer terug te rijden.... niet slim....On 2002-01-12 14:33, Robert dB
wrote:hmmm: Z -> geldt dus voor de zondag EN zaterdag...On 2002-01-12 14:03, Edwin023
wrote:
Ik ben er zondag.![]()
Komen eigenlijk nog meer RTC-ers die niet via Bodegraven rijden??
als jullie daar om 1400 verzamelen, zijn jullie misschien om 1500 een keer in utreg, dus dan denk ik dat ik er gewoon om 1500 sta.
met wie heb ik dan nu een date????
Ray, voor mij is het eigenlijk ook niet handig om eerst langs De Meern te rijden naar Bodegraven om vervolgens datzelfde stuk weer terug te rijden.
Maar het is WEL ontzettend leuk als je met een stuk of 20 ClioŽs, GTT-tjes etc. van Bodegraven naar De Meern rijdt!
Maar het is WEL ontzettend leuk als je met een stuk of 20 ClioŽs, GTT-tjes etc. van Bodegraven naar De Meern rijdt!

dat is waar.... helemaal gelijk. maar wat doe jij dan?
Heren, het is definitief, ik ben er morgen om 14.00 uur in Bodegraven.
Ik heb op het RMCC forum ook een oproepje gedaan. Misschien dat er dus nog wat coupeetjes komen.
Ik heb op het RMCC forum ook een oproepje gedaan. Misschien dat er dus nog wat coupeetjes komen.
-
Mac en AC Bodegraven liggen vlak naast de Snelweg dus niet moeilijk te vinden. Er staat zo'n M op zo'n lage paal. Leuk dat de RMCC ook komt.