5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
tja ik zou het liefste de zwarte r26r velgen steken,maar ik geraak er voorlopig niet aan,dus zit de kans er dik in dat het dan toch 19" worden
namelijk de deze
Ook een andere hoofdremcilinder gemonteerd Kris ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Tom schreef:Moeten die luchtgeleiders op de plek van de mistlampen?
inderdaad Tom ze vervangen de mistlampen
Beetje nutteloos om dan eerst een plaatje ervoor te maken en daar weer een gat in te maken. Je zet dat spul er niet voor de looks op lijkt me (want het ziet er minder mooi uit als gewoon een setje mistlampen vind ik persoonlijk). Dus mij lijkt dat je dan dat volledige stuk wilt benutten.
Tom schreef:Moeten die luchtgeleiders op de plek van de mistlampen?
inderdaad Tom ze vervangen de mistlampen
Beetje nutteloos om dan eerst een plaatje ervoor te maken en daar weer een gat in te maken. Je zet dat spul er niet voor de looks op lijkt me (want het ziet er minder mooi uit als gewoon een setje mistlampen vind ik persoonlijk). Dus mij lijkt dat je dan dat volledige stuk wilt benutten.
je zal het carbon steeds zien hoor
en de mistlichten wegen teveel en toch versleten
en de carbon lag toch maar in de weg