Lager stuk clio RS?! Gerepareerd! Hoop ik...
-
is het probleem verholpen?
-
Toevallig dat je het vraagt want vandaag lijkt er eindelijk eens schot in de zaak te komen.Dimitri2.0 schreef:is het probleem verholpen?
Het is dus nog niet verholpen. Om een lang verhaal kort te maken ben ik van mening dat het garantie is en de garage waar hij vandaan komt niet. Daarom dus de Bovag in geschakeld en het probleem voorgelegd. Word ik vandaag opeens gebeld door de garage "We willen het probleem toch eens nader bekijken en zo mogelijk oplossen" ik zei nog nog, zeker contact gehad met de Bovag? "Nee hoor" hahaha
Tevens vandaag nog eens iemand laten kijken die van horen zeggen het een en ander weet van Rs-en. En deze herkende het geluid ook onmiddelijk als een lager. Kan niet missen dus.
Als het goed is wordt het dus binnen 2 weken opgelost en kan eindelijk met een gerust hart rijden en wat geld steken in andere dingen aan de auto.

-
Kreeg vandaag een telefoontje dat ik hem weer op kan halen. Distributie is vernieuwd inclusief rollen, waterpomp en nog een rol van de multiriem ofzo. Ik ben nog wat sceptisch maar we zullen zien...
-
goed man, enne goed luisteren de komende tijd.
bezuinig ajb niet op je onderhoud je wordt er later zeker op afgerekend.
ga naar Veban daar is de kennis aanwezig.
bezuinig ajb niet op je onderhoud je wordt er later zeker op afgerekend.
ga naar Veban daar is de kennis aanwezig.
-
- Moderator
- Car: Megane
en probleem door de alfa dealer verholpen??
-
Distributie en waterpomp vervangen maar nog steeds die hoge fluit erin
Nu het de distributie niet blijkt te zijn kan ik in ieder geval met een veilig gevoel de weg op. Wat het dan wel is lijkt niemand te weten.

-
Ja ben ik ook langs geweest en die konden het me ook niet zo vertellen. Ze dachten dat de riem misschien te strak zou staanen misschien een lager maar dat konden ze niet met zekerheid zeggen. Ben ook nog bij Lex Hoogeveen geweest en daar dachten ze ook een lager.
Een lager van de distributie is het iig niet. Ik begin nu dus ook te twijfelen of de multiriem wel los geweest is. Want iets anders dan dat kan het niet zijn lijkt me.
Een lager van de distributie is het iig niet. Ik begin nu dus ook te twijfelen of de multiriem wel los geweest is. Want iets anders dan dat kan het niet zijn lijkt me.
-
Daar heb je gelijk in. Maar de garage waar ik altijd kom had de multiriem los gehad zeiden ze. Zo konden ze vaststellen dat het van de distributie afkomstig was.
-
- Moderator
- Car: Megane
zwaar irritant dat het geluid er nog steeds zit. Misschien een domme opmerking maar is het niet gewoon iets met luchtfitler waardoor die gaat piepen?
Misschien blaadjes te veel??
Misschien blaadjes te veel??
-
Het komt duidelijk van de distributiezijde en wordt iets luider als je de lichten aan doet. Dus zou ook de dynamo kunnen zijn ofzo? Maar die zit vrij hoog in de motorruimte en heb toch meer het idee dat het van onder komt, maar het is moeilijk te horen.
De distributie is iig gedaan en daar is niets mis mee. Ik ga me er niet al te druk meer om maken. Het is iig minder erg dan me in de eerste instantie verteld is.
De distributie is iig gedaan en daar is niets mis mee. Ik ga me er niet al te druk meer om maken. Het is iig minder erg dan me in de eerste instantie verteld is.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Christiaan schreef:Dus zou ook de dynamo kunnen zijn ofzo? Maar die zit vrij hoog in de motorruimte en heb toch meer het idee dat het van onder komt, maar het is moeilijk te horen.
Volgens mij draait de dynamo mee op de multiriem. Als die er dus afgeweest is zouden ze geen vreemd geluid meer hebben gehad.Christiaan schreef:Daar heb je gelijk in. Maar de garage waar ik altijd kom had de multiriem los gehad zeiden ze. Zo konden ze vaststellen dat het van de distributie afkomstig was.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!