Gelieve degene die zich als RTC-er hebben aangemeld voor het staan op de paddock, een PM met adresgegevens naar mij te sturen.
Dit i.v.m. het versturen van de toegangskaarten t.z.t.
Bij voorbaat dank.
Arco
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
ik las nl op de site dat je dit jaar online ook jezelf kunt inschrijven? vorig jaar heb ik ter plekke 3 sessies ingekocht, kan dit nu weer of heb ik nu kans dat het vol zit?
zag ook dat er dit jaar alleen blauw en rood is, dit jaar maar is een rode rijden denk ik
Ik krijg nog bericht ivm voortijdig betalen van de kaarten of op het circuit de dag zelf betalen. Via RTC is er 1 sessie per RTC-er geregeld. (a 25 euro per persoon/sessie)
Oftewel ; je hoort nog van mij.
Dat weet ik helaas nog niet. Komende week hopelijk meer info.
nee als ik op druk rijdt dan komt er olie mee, olie schraapveren en of zuigerveren probleempje. maar heb al een ander onderblokje hier liggen, moet alleen nog ff een dagje de tijd hebben om het zwikje te swappen. aantal pk's weet ik niet , maar het is igg genoeg , we gaan het vanzelf meemaken
Welkom op het Nationaal Oldtimer Festival
Zondag 17 augustus opent Circuit Park Zandvoort de poorten voor sportwagens, motorfietsen en vrachtwagens met een bouwjaar dat minstens twee decennia terug gaat.
Welkom op het Nationaal Oldtimer Festival
Zondag 17 augustus opent Circuit Park Zandvoort de poorten voor sportwagens, motorfietsen en vrachtwagens met een bouwjaar dat minstens twee decennia terug gaat.
die van mij is dus een maandje te jong
vorig jaar was ik er ook bij, die van mij is nu 16,5 jaar oud
Ah welnee, moet je niet zo moeilijk over doen. De mensen die de kaartjes aannemen zijn vaak studenten en zal het geen bal intresseren met wat jij daar komt binnenrijden.
En denk maar niet dat ze je van de baan trekken hoor