Je kunt dus wel degelijk bter worden van een schade. Stel je wordt van achteren aangereden en je klep, bumper en lichten zijn kapot. Door de garage wordt dit begroot op 5000 gulden schade, ik praat ff over een safrane. Vervolgens krijg je het bedrag en ga je naar een sloop om een klep, bumper in kleur te kopen, lichtjes koop je erbij en voor 1000,- ben je klaar, 500,- voor het erop zetten en je steekt dus gewoon 3500,- in je zak. Simpel toch? Of zie ik het nu verkeerd. Op deze manier heb ik al zeker 4 keer dik gevangen en naar mijn meing niets mis mee. De schade is en blijft 5000,- maar omdat jij handig bent kun je het goedkoper op laten knappen. Das dus mijn inziens geen fraude maar handigheid waar de verz niet van gediend is omdat nu jij een keer geld overhoudt.
zo denk ik er ook over,wat mij betreft mogen ze me op die manier twee maal per maand mijn achterkant in de poeiers rijden,als ik dan een 3,5 rooitje in mijn zak ken dauwen:lol:
maar niet mijn turbootje of mijn 19 16v,als het ,moet koop ik wel een golfding dat maakt niks uit als die stuk wordt gereden:lol:
maar niet mijn turbootje of mijn 19 16v,als het ,moet koop ik wel een golfding dat maakt niks uit als die stuk wordt gereden:lol:
dat doet echt pijn om een GTT zo te zien, maar ik hoop voor je dat alles snel geregeld is en dat je snel je geld krijgt.