Ik twijfel af en toe ook wel, maar wit maakt 'm net iets sjieker.Ferdy schreef:ik vind die oranje knippers niet eens zo misstaan bij deze kleur
En anders kan ik altijd nog switchen....
Ik twijfel af en toe ook wel, maar wit maakt 'm net iets sjieker.Ferdy schreef:ik vind die oranje knippers niet eens zo misstaan bij deze kleur
Wordt lastig hoor, ik ben zo'n naar-je-toe-draaiende motorkap nog niet gewend.ARNO16V schreef:Will, post eens een foto van je motorblokkie!
Eyyy is je mistlamp gejat???Ronnie schreef:[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... i%2002.jpg[/img]
Ronnie schreef:
Echt een mooi wagentje die 5 Willeon
Mark Coupe schreef:Eyyy is je mistlamp gejat???Ronnie schreef:[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... i%2002.jpg[/img]
ARNO16V schreef:En waar blijft dievan het blokkie?
Ik heb er niet aan geroken omdat ik vermoed dat het gewoon regenwater is dat via een verdroogd doorvoerrubber in het parafan naar binnen lekt.WouterW schreef:Geeft het een bepaalde geur af?
Arno, misschien nog even voor de duidelijkheid, dingen komen niet vanzelf goed, daar moet je wel wat voor doen!ARNO16V schreef:Volgensmij lekt hij geen koelvloeistof idd, maar komt vast wel goed!
Zeikerd!will schreef:Arno, misschien nog even voor de duidelijkheid, dingen komen niet vanzelf goed, daar moet je wel wat voor doen!ARNO16V schreef:Volgensmij lekt hij geen koelvloeistof idd, maar komt vast wel goed!
Als jullie nou "The Orange Crush GTT" 'es gaan afbouwen! Kan die mee naar de Kreuztage!
Ja, Arno het wordt wel eens tijd dat mijn topless zusje gaat rijdenARNO16V schreef:Zeikerd!will schreef:Arno, misschien nog even voor de duidelijkheid, dingen komen niet vanzelf goed, daar moet je wel wat voor doen!ARNO16V schreef:Volgensmij lekt hij geen koelvloeistof idd, maar komt vast wel goed!
Als jullie nou "The Orange Crush GTT" 'es gaan afbouwen! Kan die mee naar de Kreuztage!![]()
will schreef: Gisteren ook geconstateerd dat het tapijt onder het matje aan de bestuurderskant zeikensnat is! Ze staat inmiddels alweer te lang op de oprit, ze moet gauw weer naar binnen! Maar ik durf haar niet uit t oog te verliezen!![]()
Iemand een idee waar ik naar moet kijken? Voordat ik het tapijt ga loshalen en met een gieter wat speurwerk moet gaan verrichten?
kijk Arno heeft de oplossing al gevondenARNO16V schreef: Zeikerd!![]()