De kans dat ik erbij ben is dus even groot als voor een normale donderdag

Klinkt leuk Riël maar sommige mensen kunnen gewoon niet op de donderdag. Daarbij is het misschien eens leuk om eens bij te praten met wat mensen die we (IIG ik) lang niet meer hebben gezien. Mensen die (door omstandigheden) niet meer de behoeft/tijd/enz hebben om elke donderdag naar de Geusselt te komen...Riël Notermans schreef:Naja, als we eens begonnen met gewoon wat vaker komenDan hoefden we ook niet elke keer wat speciaals af te spreken "om iedereen bij elkaar te hebben". Dat vind ik zeker wel leuk, maar iedereen weet dat we er staan op donderdag. Kom dan gewoon?
[Offtopic]RoyH schreef:Ben ik zaterdag nog geweest (bij de wok dan wel maar goed)
we plannen een datum. de week erop??RoyH schreef:Ik mag het wel hopenEn als het niet lukt gewoon een BBQ bij mij als ik in het nieuwe huis zit
Nee de volgende TNM wil ik eigenlijk wel echt langs komen... wanneer is deze? Volgende week?
edit: die dag moet ik in Tilburg zijn voor mijn werk dus dat is lekker kort bij
Het maakt mij niet zoveel uit, maar met Tilburg wil ik maar aangeven dat dat niet ver van huis is dus die dag ben ik lekker vroeg thuis.Egon schreef:we plannen een datum. de week erop??RoyH schreef:Ik mag het wel hopenEn als het niet lukt gewoon een BBQ bij mij als ik in het nieuwe huis zit
Nee de volgende TNM wil ik eigenlijk wel echt langs komen... wanneer is deze? Volgende week?
edit: die dag moet ik in Tilburg zijn voor mijn werk dus dat is lekker kort bij
Hey danny!SQWilliams schreef:NA lang niks meer op dit forum geplaatst te hebben, ben ik er dan weer...
Zo te lezen wordt het weer eens tijd dat ik op een meetinkje langskom... mijn willi is nu bijna weer in elkaar, dus ik zal mijn best doen om op korte termijn nog eens langs te komen....
gr
Danny
Bram (vospower) schreef:Hey danny!SQWilliams schreef:NA lang niks meer op dit forum geplaatst te hebben, ben ik er dan weer...
Zo te lezen wordt het weer eens tijd dat ik op een meetinkje langskom... mijn willi is nu bijna weer in elkaar, dus ik zal mijn best doen om op korte termijn nog eens langs te komen....
gr
Danny
alles oke? Zit nu in france, tot eind april, dus zal er niet zijn
WTF!! verdwaald!???.... alles ok met je??
grtz