Lekker Belangrijk.Luco/Alpine-racer schreef:Wordt weer een eindeloze discussie, maar een standaard gtt haalt de 0-100 niet in 7,1 sec
blijkbaar is in limburg een standaard gtt sneller dan in de randstadRiël Notermans schreef:Lekker Belangrijk.Luco/Alpine-racer schreef:Wordt weer een eindeloze discussie, maar een standaard gtt haalt de 0-100 niet in 7,1 sec
Feit is dat ie een mini voorbij rijdt.
Bijna net zo hard als ik n audi.
grotere fantasie zal ook wel een rol spelenFerdy schreef:ijlere lucht he
Als ik een 7,01 rij op de G-tech met een niet standaard gtt en moet het licht uit mijn ogen trappen om "precies" net zo snel te zijn als een cooper SPaul1916v schreef:misschien moet je je niet zo blind staren op die fabrieksopgaves en wat er in de boeken staat
Renault is echt niet de enige die uit hun nek lult qua pk's en sprinttijden
en aan de cooper sMaus schreef:Als we die beruchte standaard GTT dan eens aan de Gtech hangen, dan zijn we er toch gewoon?
minder vervuiling=meer zuurstofFerdy schreef:ijlere lucht he
appels met peren vergelijkenMenno schreef:Vanmiddag een erg leuk momentje. Ik in Clio RS, wachtend bij het stoplicht voor de Velperbroekrotonde, met voor me een Mercedes ML 63 AMG. Stoplicht op groen, hij d'r fors vandoor, ik ook maar flink gasgeven.
Gelijk een baantje opzij, zodat ik d'r schuin achter zit. We moesten allebei de A12 op, en dat kan daar met 2 banen tegelijk. Hij zal d'r vast nie vol voor gegaan zijn, maar ik welResultaat: ML via de vluchtstrook een mooie lijn zoekend, en een piepende vrouw op z'n bijrijdersstoel, terwijl 't RS'je 'm buitenom vrolijk voorbij prikte.
LEES NOU ES DEFTIGwillow schreef:appels met peren vergelijkenMenno schreef:Vanmiddag een erg leuk momentje. Ik in Clio RS, wachtend bij het stoplicht voor de Velperbroekrotonde, met voor me een Mercedes ML 63 AMG. Stoplicht op groen, hij d'r fors vandoor, ik ook maar flink gasgeven.
Gelijk een baantje opzij, zodat ik d'r schuin achter zit. We moesten allebei de A12 op, en dat kan daar met 2 banen tegelijk. Hij zal d'r vast nie vol voor gegaan zijn, maar ik welResultaat: ML via de vluchtstrook een mooie lijn zoekend, en een piepende vrouw op z'n bijrijdersstoel, terwijl 't RS'je 'm buitenom vrolijk voorbij prikte.
. een ml 63 amg rijd een impreza zelfs zoek..
Rij jij in zn 4 naar de 180???Alex Los schreef:ML's zijn wel populair....
Net op de A12, mijn complete binnenspiegel gevuld met een Ster....effe een versnellinkje terug en vanaf 120 even door getrokken naar 180km/u.
Dat ging ie niet redden met zijn 270 CDi.En roken als een ketter dat ding
Zit er op zo'n GTT dan geen toerenbegrenzer?Merijn schreef:Dat haalt een GTT nooit! hahah... Probeer het ook niet, want je draait de hele boel de soep in.
Mijn coupe haalt iets van 185 a 190 in de 4... Niet dat je er wat aan hebt maargoed, daar ging het hier niet overindolicious1980 schreef:Rij jij in zn 4 naar de 180???Alex Los schreef:ML's zijn wel populair....
Net op de A12, mijn complete binnenspiegel gevuld met een Ster....effe een versnellinkje terug en vanaf 120 even door getrokken naar 180km/u.
Ik ga zo maar eens proberen of ik dat ook haal, want bij 7800 toeren knalt de begrenzer er bij mij in.....
Euh echt wel zelfs met een standaard blok en T druk......hehe wel bijna 6800 toeren, oje en elke km teller is natuurlijk anders heMerijn schreef:Dat haalt een GTT nooit! hahah... Probeer het ook niet, want je draait de hele boel de soep in.
Lang leven de oldskool Clio 1.8 16vindolicious1980 schreef:Rij jij in zn 4 naar de 180???Alex Los schreef:ML's zijn wel populair....
Ik ga zo maar eens proberen of ik dat ook haal, want bij 7800 toeren knalt de begrenzer er bij mij in.....