Eigenlijk zijn heel veel punten best logisch verklaarbaar.
Hij is gewoon een stuk groter en zwaarder en daardoor ook minder tail-happy en kart achtig.
Alhoewel de mindere mate van tail-happiness me alleen maar een voordeel lijkt!
Even voorstellen: HVB83
welkom bij het turbo cluppie.. Dat rijd gewoon relaxter en dat ben je gewend.. die clio rs-ssen zijn hoog toerig.
turbo rijden is schakel lui rijden.. een enorm berg vermogen al bij relatief laag toeren. dus ja als je dan gas geeft gaat dat vaak zonder al te veel extra moeite..dus komt dat wat saaier over.
Ik zou graag weer mijn 5-gt op de weg hebben of mijn pa's megane 2 gt willen ruilen voor mijn megane 2 2.0 16V (is maar 25 pk verschil.. maar turbo is wel echt snel onderin)
Veel plezier, en suc6 met de gezinsuitbreiding
turbo rijden is schakel lui rijden.. een enorm berg vermogen al bij relatief laag toeren. dus ja als je dan gas geeft gaat dat vaak zonder al te veel extra moeite..dus komt dat wat saaier over.
Ik zou graag weer mijn 5-gt op de weg hebben of mijn pa's megane 2 gt willen ruilen voor mijn megane 2 2.0 16V (is maar 25 pk verschil.. maar turbo is wel echt snel onderin)
Veel plezier, en suc6 met de gezinsuitbreiding