bumper gekozen. motorkapje ziet er goed uit !

maar wanneer gaat die naar beneden ?

ja das wel een goeie maar er zitten nu koni's onder en ik moet even kijken hoever die kunnen weet iemand dat???Dnns schreef:Ik vind het wel een aparte verschijning maar had zelf voor een RS
bumper gekozen. motorkapje ziet er goed uit !![]()
Ik zit zelf met orginele schokdempers voor - 60 en achter - 40..jankees schreef:ja das wel een goeie maar er zitten nu koni's onder en ik moet even kijken hoever die kunnen weet iemand dat???Dnns schreef:Ik vind het wel een aparte verschijning maar had zelf voor een RS
bumper gekozen. motorkapje ziet er goed uit !![]()
Jacob Priem schreef:Ziet er netjes uit zo!!
Wat voor meters ga je trouwens inhangen?
Yep heel je dash moet eraf helaasCli0 Styl3 schreef:Zijn die dingen nou makkelijk aan te sluiten? Moet zeker heel je dash eraf?
fuck ya das waar ook die k stoelen inderdaadDennisT schreef:Mooi manZitten er ook van die TinkyWinky stoelen in? Misschien dat je die ook kan vervangen voor iets anders
Ze verbreden ook alleen naar buiten maar als je naar buiten verbreedRonnie schreef:Waarom neemt de ET waarde maar met een halve inch af? Gewoon alleen naar buiten verbreden
je et blijft dan zelfde als ze hem naar buite verbreden hoor of heb ik het misjankees schreef:Ze verbreden ook alleen naar buiten maar als je naar buiten verbreedRonnie schreef:Waarom neemt de ET waarde maar met een halve inch af? Gewoon alleen naar buiten verbreden
verschuift je hartlijn de helft van de verbreding
(teken het maar is op een kladje)
vandaar dat je bij verbreding niet kan stellen dat je de bijgevoegde J maat volledig van je ET kan aftrekken