Jiggy's clio16v (gestopt door een ongeluk)

Vertel hier alles over je project.
Florus

Mark Coupe schreef:Zooo das een bekende auto achter die witte 16V :wink: :D
Volgens mij zat er toen geen dashboard in,alleen een kabelboom en een losse tellerbak (Y) :lol:
Mark van Nierop
Contacteer:

net zo als op dit moment :lol: :lol:
Renault 19 1.8 16V Cabrio
jiggy
Contacteer:

dat is toch de oude auto van swen vliegteug ofzo iets die nu van arno16v is?? die foto was nog voor dat ik bij rtc zat.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Mooi Cliootje die witte, als dat jou uitgangspunt wordt (Y)

Zijn er meer foto's van die Clio?
Mark van Nierop
Contacteer:

Nee joh niet van sven
hij komt uit Vlijmen en is nu van arno en mij en mijn ouwe :)
Renault 19 1.8 16V Cabrio
jiggy
Contacteer:

Ronnie schreef:Mooi Cliootje die witte, als dat jou uitgangspunt wordt (Y)

iets in die richting moet het wel worden. beetje german style is de bedoeling dus strak en netjes niet van dat overdreven radical bumper troep :D
jiggy
Contacteer:

Mark Coupe schreef:Nee joh niet van sven
ooow :wink: omdat sven volgens mij die r5 als zijn rtc plaatje had.
Gabri van der Veen
Über-Spammer

jiggy schreef: iets in die richting moet het wel worden. beetje german style is de bedoeling dus strak en netjes niet van dat overdreven radical bumper troep :D
2 jaar geleden moest het nog compleet anders, maar ben blij dat het veranderd is :wink: , moet maar weer eens een tochtje Noordhorn maken denk ik :wink:
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
jiggy
Contacteer:

Gabri van der Veen schreef:
jiggy schreef: iets in die richting moet het wel worden. beetje german style is de bedoeling dus strak en netjes niet van dat overdreven radical bumper troep :D
2 jaar geleden moest het nog compleet anders, maar ben blij dat het veranderd is :wink: , moet maar weer eens een tochtje Noordhorn maken denk ik :wink:
jah klopt ,maar ben daar kompleet van afgekickt. vindt het er nu echt niet meer uitzien. langs komen kan altijd. kan je gelijk het oude onderblok meenemen :D
Roy
Moderator

Haas schreef: @Roy: hmz...zocht nog een kleur voor de Clio. Parelmoer wit van een gtt? :P :D
Doe maar, dan blijf ik uniek met mn diamond white.... :wink:
5 GT Turbo '88 GT5
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

jiggy schreef:
Ronnie schreef:Mooi Cliootje die witte, als dat jou uitgangspunt wordt (Y)

iets in die richting moet het wel worden. beetje german style is de bedoeling dus strak en netjes niet van dat overdreven radical bumper troep :D
Nice :worship:
Cleaned Style
Projecttopic
Haas
Car: Megane RS

jiggy schreef:
Mark Coupe schreef:Nee joh niet van sven
ooow :wink: omdat sven volgens mij die r5 als zijn rtc plaatje had.
nee, die had die oranje 5 alpine turbo als avatar :)
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

HEEEEEEFT
Haas

ochja...sorry....heeft!!!! :P ;)
jiggy
Contacteer:

nou heb vandaag eens ff de nieuwe velgen erop gezet, maar zat alweer met het probleem dat ik achter spoorverbreders nodig heb, omdat hij daar net iets tegen de remklauw aan komt :( foto's komen nog upload site werk niet helemaal naar behoren.[/img]
jiggy
Contacteer:

nickyr16v

sweet (Y)
ARNO16V
Contacteer:

Velgen staan goed! :) (Y)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
jiggy
Contacteer:

vandaag even een universeel setje 5mm spoorverbreders gekocht zodat de velgen achter nu ook mooi passen :) voor de rest eindelijk maar toch eens m'n rem licht gemaakt. en bij de sloop even een kachel besturings paneel uit een clio mexx gehaald. die net even wat mooier is dan de vorige die overigens ook naar de klote was en door gebrand. en even de print plaatjes uit de sleutel en in de ontvanger vervangen voor goed werkende. dus ben nu eerst weer klaar met de kleine probleempjes oplossen.
Jean-Paul-S
Über-Spammer

vordert goed (Y)

waar heb je die verbreders vandaan gehaald? ik denk dat ik een setje nodig heb voor onder de 21 :p
jiggy
Contacteer:

J-P-S schreef:vordert goed (Y)

waar heb je die verbreders vandaan gehaald? ik denk dat ik een setje nodig heb voor onder de 21 :p
bij auto revista in groningen. tis gewoon een universeel setje met een grote naafdiameter en een aantal steken. kun je wel bij de betere velgen winkels kopen. voor 25 euro per set. en een h&r setje speciaal voor de clio kost 55 euro.
Jean-Paul-S
Über-Spammer

danku, ga ik die dingen ook maar eens regelen :) stond er nog een merk op misschien?
jiggy
Contacteer:

J-P-S schreef:danku, ga ik die dingen ook maar eens regelen :) stond er nog een merk op misschien?
zou het niet meer weten. heb de verpakking niet meer :) de verpakking was rood met zwart das enige wat ik nog weet.
jiggy
Contacteer:

weet het alweer was van Carpoint :D dus de rood zwarte verpakking.
leeroy

jiggy schreef:

bij auto revista in groningen. tis gewoon een universeel setje met een grote naafdiameter en een aantal steken. kun je wel bij de betere velgen winkels kopen. voor 25 euro per set. en een h&r setje speciaal voor de clio kost 55 euro.
en was dat setje compleet met langere bouten? moet nog verbreders halen voor de twingo van mijn vriendin :)
jiggy
Contacteer:

leeroy schreef:
jiggy schreef:

en was dat setje compleet met langere bouten? moet nog verbreders halen voor de twingo van mijn vriendin :)
nee de bouten die bij mijn oude velgen zaten staken al dik twee cm uit. dus blijft er voldoende over om de velgen vast te zetten.
Haas

ah..dus jij hebt die wielen weggekaapt :lol: Had ze willen hebben voor mijn snolf :D

Staat m goei hoor!

wanneer ga je je deurstrips aanpakken?
jiggy
Contacteer:

Haas schreef:ah..dus jij hebt die wielen weggekaapt :lol: Had ze willen hebben voor mijn snolf :D

Staat m goei hoor!

wanneer ga je je deurstrips aanpakken?
meen je niet! wou jij ze ook kopen?? deze velgen komen uit appingedam weg(prov:groningen):D heb ze in eerste instantie gekocht voor de banden, maar een paar velgen erbij is niet mis.
stootstrips moet even wachten. heb de auto nog een paar week nodig voor m'n werk en heb nu ook geen klus ruimte, maar sowieso deze zomer nog hoop ik :)
jiggy
Contacteer:

even een kleine update. naar wat lichte tegenslag met de clio door apk punten heb ik besloten om het cleanen en spuiten even op de lange baan te schuiven :( heb daar in tegen wel eindelijk maar toch eens de cupspiegels gekocht en een alien spoiler met remlicht gekregen van leeroy (Y) dus ben al druk bezig om die eerst eens op de clio te krijgen.
foto volgens zeer binnenkort.
jiggy
Contacteer:

gister even de andere spoiler in m,n ROMMEL hokje gespoten :D hoop deze week de spiegels nog te krijgen en in het weekend de boel weer op de clio te zetten.

[img]http://img112.imageshack.us/img112/6088/dsc00114km7.jpg[/img]
leeroy

ziet er goed uit (Y) die krassen er nog makkelijk uit gekregen?
jiggy
Contacteer:

leeroy schreef:ziet er goed uit (Y) die krassen er nog makkelijk uit gekregen?
ben wel een dikke dag bezig geweest met schuren en plamuur :( maar was het wel waard. ga hem zaterdag erop zetten.
jiggy
Contacteer:

nou uiteindelijk het eind resultaat 8) morgen nog even op de achterklep en dan volgt de volgende foto.

[img]http://img45.imageshack.us/img45/2433/dsc00138ro4.jpg[/img]
Gabri van der Veen
Über-Spammer

wat heb je met de hond gedaan, normaal gesproken loopt er een groter beest rond :p
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
jiggy
Contacteer:

aangezien de cupspiegels volgendeweek pas komen heb ik gister ook mijn tellerverlichting projectje maar eens afgemaakt. ben niet tevreden over de lichtopbrengst van de ledjes en ga waarschijnlijk de led voor neobuizen vervangen.

[img]http://img19.imageshack.us/img19/3734/dsc00117qz3.jpg[/img]
[img]http://img19.imageshack.us/img19/4186/dsc00135jf9.jpg[/img]
Plaats reactie