jiggy schreef:
iets in die richting moet het wel worden. beetje german style is de bedoeling dus strak en netjes niet van dat overdreven radical bumper troep
2 jaar geleden moest het nog compleet anders, maar ben blij dat het veranderd is , moet maar weer eens een tochtje Noordhorn maken denk ik
jiggy schreef:
iets in die richting moet het wel worden. beetje german style is de bedoeling dus strak en netjes niet van dat overdreven radical bumper troep
2 jaar geleden moest het nog compleet anders, maar ben blij dat het veranderd is , moet maar weer eens een tochtje Noordhorn maken denk ik
jah klopt ,maar ben daar kompleet van afgekickt. vindt het er nu echt niet meer uitzien. langs komen kan altijd. kan je gelijk het oude onderblok meenemen
nou heb vandaag eens ff de nieuwe velgen erop gezet, maar zat alweer met het probleem dat ik achter spoorverbreders nodig heb, omdat hij daar net iets tegen de remklauw aan komt foto's komen nog upload site werk niet helemaal naar behoren.[/img]
vandaag even een universeel setje 5mm spoorverbreders gekocht zodat de velgen achter nu ook mooi passen voor de rest eindelijk maar toch eens m'n rem licht gemaakt. en bij de sloop even een kachel besturings paneel uit een clio mexx gehaald. die net even wat mooier is dan de vorige die overigens ook naar de klote was en door gebrand. en even de print plaatjes uit de sleutel en in de ontvanger vervangen voor goed werkende. dus ben nu eerst weer klaar met de kleine probleempjes oplossen.
waar heb je die verbreders vandaan gehaald? ik denk dat ik een setje nodig heb voor onder de 21
bij auto revista in groningen. tis gewoon een universeel setje met een grote naafdiameter en een aantal steken. kun je wel bij de betere velgen winkels kopen. voor 25 euro per set. en een h&r setje speciaal voor de clio kost 55 euro.
waar heb je die verbreders vandaan gehaald? ik denk dat ik een setje nodig heb voor onder de 21
bij auto revista in groningen. tis gewoon een universeel setje met een grote naafdiameter en een aantal steken. kun je wel bij de betere velgen winkels kopen. voor 25 euro per set. en een h&r setje speciaal voor de clio kost 55 euro.
en was dat setje compleet met langere bouten? moet nog verbreders halen voor de twingo van mijn vriendin
en was dat setje compleet met langere bouten? moet nog verbreders halen voor de twingo van mijn vriendin
nee de bouten die bij mijn oude velgen zaten staken al dik twee cm uit. dus blijft er voldoende over om de velgen vast te zetten.
Haas schreef:ah..dus jij hebt die wielen weggekaapt Had ze willen hebben voor mijn snolf
Staat m goei hoor!
wanneer ga je je deurstrips aanpakken?
meen je niet! wou jij ze ook kopen?? deze velgen komen uit appingedam weg(prov:groningen):D heb ze in eerste instantie gekocht voor de banden, maar een paar velgen erbij is niet mis.
stootstrips moet even wachten. heb de auto nog een paar week nodig voor m'n werk en heb nu ook geen klus ruimte, maar sowieso deze zomer nog hoop ik
even een kleine update. naar wat lichte tegenslag met de clio door apk punten heb ik besloten om het cleanen en spuiten even op de lange baan te schuiven heb daar in tegen wel eindelijk maar toch eens de cupspiegels gekocht en een alien spoiler met remlicht gekregen van leeroy dus ben al druk bezig om die eerst eens op de clio te krijgen.
foto volgens zeer binnenkort.
gister even de andere spoiler in m,n ROMMEL hokje gespoten hoop deze week de spiegels nog te krijgen en in het weekend de boel weer op de clio te zetten.
aangezien de cupspiegels volgendeweek pas komen heb ik gister ook mijn tellerverlichting projectje maar eens afgemaakt. ben niet tevreden over de lichtopbrengst van de ledjes en ga waarschijnlijk de led voor neobuizen vervangen.