En toch maar eens kijken hoe hard zo'n 1.6 nou eigenlijk gaat. Want ja, je moet toch eigenlijk wel weten hoe hard je bolide kan.
Valt geeneens tegen....
Jochem de Haas schreef:Ben je ook nog een rondje geweest ?
Nee er was een bmw dag. Dus het circuit was afgesloten voor straat auto's. Op het eind van de dag reed Nick Heidfeld in zn bmw F1 nog een paar rondjes. Dat is echt machtig. Een geluid....
Jochem de Haas schreef:Ben je ook nog een rondje geweest ?
Nee er was een bmw dag. Dus het circuit was afgesloten voor straat auto's. Op het eind van de dag reed Nick Heidfeld in zn bmw F1 nog een paar rondjes. Dat is echt machtig. Een geluid....
215 op de teller gehad met die coupe die ik eerst had.
Zijn niet zo langzaam die 16-klapperts.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik heb een setje lichtmetalen wielen op het oog maar daar zit nogal wat werk aan. Dus nu zoek ik eigenlijk een goede velgendokter maar welke leverd er goed werk?
Want ik lees niet van die psoitieve berichten over develgendokter.nl
ik heb ze daar laten richten en heb niets te klagen. Spuitkwaliteit heb ik geen ervaring mee, maar er zijn wat negatieve geluiden over idd. Maar goed, er zijn ook mensen die achteraf niets hebben hoeven betalen...
Er zijn trouwens veel bandentoko's die ook afdraaien, richten etc.
Stoeprandschade wordt overigens vaak weggewerkt met een vlakschuurmachine ipv afdraaien.
Roy schreef:Ik heb een setje lichtmetalen wielen op het oog maar daar zit nogal wat werk aan. Dus nu zoek ik eigenlijk een goede velgendokter maar welke leverd er goed werk?
Want ik lees niet van die psoitieve berichten over develgendokter.nl
Als je alleen stralen en spuiten zoekt, Venko in Hoogeveen, echt perfect Voor 80 euro klaar (stralen en spuiten dus!)... heeft vriend van me laten doen met 205 gti velgen, waren verrot, helemaal afgebladderd etc.
In Nijkerk zit ook nog een velgendokter. De vorige eigenaar heeft de velgjes van de willie daar ook compleet laten coaten/afdraaien ed. Hij is zeker niet goedkoop maar de velgen zijn nu gewoon als nieuw!