[D] RTC Goes Kreuztage 2007 Chattopic
-
- Über-Spammer
Denk dat er volgend jaar wel weer wat te beleven is daar
, en dan hopelijk niet samen met automaxx en fcs
Nee Mark gaat met z'n meissie naar Automaxx, dus ik zal zelf op m'n bandjes moeten letten...Gabri van der Veen schreef:Moet Mark ook niet op de lijst staan, of gaat die niet samen met je mee Arno
(moet toch iemand op de bandjes letten)
als ik een beetje de foto's bekijk is dit een evenement zoals automaxx summer maar dan alleen voor Renaultjes

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Hermsdorf 13-07/15-07
- Ronnie
- Maarten
- Remi (Rammi)
- Gabri
- Arno16v

- Ronnie
- Maarten
- Remi (Rammi)
- Gabri
- Arno16v

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
ik gaat strax het hele topic eens doorlezen 
maar interesse heb ik zekerrrrrrrrrrrrr wel~!

maar interesse heb ik zekerrrrrrrrrrrrr wel~!
Kom op mensen, Duitsland overspoelen met Nl Renaults! 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zet jezelf er dan bij Ferdy
Opkomst komt vanzelf wel als Gronau eenmaal is geweest denk ik.
En zoals eerder gemeld, je kunt je opgeven tot bij wijze van spreke de avond ervoor. We hoeven niks te reserveren of iets.
Opkomst komt vanzelf wel als Gronau eenmaal is geweest denk ik.
En zoals eerder gemeld, je kunt je opgeven tot bij wijze van spreke de avond ervoor. We hoeven niks te reserveren of iets.

-
- Über-Spammer
leuk weekend met duits Bier en poolse Vrouwen
(of is dit geen goeie stimulans ) 

Ik ben zelf aan het twijfelen na een gesprekje met Ronnie, om dit jaar de RTC van de partij te laten zijn.
Aan een kant vind ik, zoals velen, automaxx nog altijd erg gezellig. Maar een Automaxx met alleen maar Renaults, misschien nóg leuker ?
Bovendien mooiere omgeving, het is in het Buitenland wat het nog een apartere sfeer geeft, en het is weer eens wat anders dan afgelopen 4 jaar automaxx.
Ik stel dan voor de RTC tent mee te nemen, en er een grote RTC-setup te zetten! Dan moeten wel wat mensen meewillen!
Uiteraard treft het de automaxxgangers niet, ook hier wil ik gewoon aan meewerken, alleen is er dus een kans dat ik er zelf niet bij ben !
Dus, wie doet gek, en slaat automaxx een jaar over, en gaat eens mee naar deze Kreuztage?
de site ziet er erg leuk uit, de intro dan: http://www.kreuztage.de
Aan een kant vind ik, zoals velen, automaxx nog altijd erg gezellig. Maar een Automaxx met alleen maar Renaults, misschien nóg leuker ?

Bovendien mooiere omgeving, het is in het Buitenland wat het nog een apartere sfeer geeft, en het is weer eens wat anders dan afgelopen 4 jaar automaxx.
Ik stel dan voor de RTC tent mee te nemen, en er een grote RTC-setup te zetten! Dan moeten wel wat mensen meewillen!
Uiteraard treft het de automaxxgangers niet, ook hier wil ik gewoon aan meewerken, alleen is er dus een kans dat ik er zelf niet bij ben !
Dus, wie doet gek, en slaat automaxx een jaar over, en gaat eens mee naar deze Kreuztage?
de site ziet er erg leuk uit, de intro dan: http://www.kreuztage.de
-
- Über-Spammer
kan nog wel druk worden dus, word er alsmaar leuker op dan 

-
Gratis toegangRoy schreef:Moet je hiervoor van te voren kaarten reserveren ofzo? Of is de toegang gratis?
T.o.v. die 50+ euro op automaxx heb je de benzine er al ongeveer uit 

Ronnie zei toch zondag dat de entree 15,- was...
Of niet Ronnie?
Of niet Ronnie?
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
- Über-Spammer
volgens mij was het 15 voor het gebruik van de camping 

je betaalt idd een klein bedrag voor toegang met je auto plus een campeerplek.... en je hebt dan ook gratis toegang in het feestgedeelte 's avonds.
maar zoals ik eerder las van een automaxx met alleen renault in het buitenland is het absoluut niet...... onze oosterburen hebben veel meer respect voor andermans creaties.
maar zoals ik eerder las van een automaxx met alleen renault in het buitenland is het absoluut niet...... onze oosterburen hebben veel meer respect voor andermans creaties.
Je moet ook het positieve van automaxx zien. Ik bedoel het in de zin van een groot, gezellig evenement, met allemaal auto (renault) liefhebbers.
Niet de enorme ophef van vorig jaar, waar we met de RTC hélemaal niets van hebben meegekregen en zoals elk jaar een fantastisch weekend beleven. De Kreuztagen zullen dit weekend ook moeten kunnen produceren, en dat bedoel ik ermee.
Niet de enorme ophef van vorig jaar, waar we met de RTC hélemaal niets van hebben meegekregen en zoals elk jaar een fantastisch weekend beleven. De Kreuztagen zullen dit weekend ook moeten kunnen produceren, en dat bedoel ik ermee.
geloof me, kreuztage is veeeel gezelligerRiël Notermans schreef:Je moet ook het positieve van automaxx zien. Ik bedoel het in de zin van een groot, gezellig evenement, met allemaal auto (renault) liefhebbers.

Hermsdorf 13-07/15-07
- Ronnie
- Maarten
- Remi (Rammi)
- Gabri
- Arno16v

Dus kom op mensen die lijst kan langer!!!!!
- Ronnie
- Maarten
- Remi (Rammi)
- Gabri
- Arno16v

heb nog steeds wel interesse, alleen even kijken hoe ik zit met vrij op werk 

Ik heb ook wel intresse, maar ik ga dan alleen zaterdag ochtend vroeg weg, slaap daar in de buurt in een hotel
en rij zondag weer terug nach der niederlande

Hermsdorf 13-07/15-07
- Ronnie
- Maarten
- Remi (Rammi)
- Gabri
- Arno16v
- Riël en Rianne

- Ronnie
- Maarten
- Remi (Rammi)
- Gabri
- Arno16v
- Riël en Rianne