nee ff serieus die 200 zijn weer wilde indianenverhalen, zet hem eerst maar eens op de bank en laat hem goed afstellen voordat die in e soep loopt
er zijn genoeg mensen hier die er ervaring mee hebbe dat het niet goed gaat

Nog even afw8enIvo van Achthoven schreef:Ik ben benieuwd als ie een keer op een fatsoenlijke bank geweest is, wat de Clio er aan vermogen uitgooit
Als hij verstandig is gaat ie eerst de remmerij aanpassen.<=Nimma Clio=> schreef:Nog even afw8enIvo van Achthoven schreef:Ik ben benieuwd als ie een keer op een fatsoenlijke bank geweest is, wat de Clio er aan vermogen uitgooit
haha zoalang zal ie toch niet rondrijden met 200pk,WouterW schreef:Dan zit het motorblok zo bij je opschoot. Kan je meteen alles doorsmeren en controleren.
haha ja heerlijk ik moest afgelopen dinsdag naar den bosch regende en bij stoplicht ik 3/4 gas spinnen hup overschakelen weer spinnen en hup naar de 3e versnelling en nog spinnen enSiempie schreef:zal wel een feest zijn om in de regen mee te rijden. lekker uitaccelereren in de bochten enzo
Dan moet hij een fatsoenlijk onderstel op die auto zetten, of een ander merk kopenMark Coupe schreef:ik denk dat daar niet meer te rijden is dalijk (die clio)
klasgenoot heeft een corsa-a met een 2.016vturbo blok met iets meer
dan 180pk maar das wel zweten om dat ding recht op de weg te houden als je het gas intrapt
Remmerij is al aangepast(lees even terug);)WouterW schreef:Als hij verstandig is gaat ie eerst de remmerij aanpassen.<=Nimma Clio=> schreef:Nog even afw8enIvo van Achthoven schreef:Ik ben benieuwd als ie een keer op een fatsoenlijke bank geweest is, wat de Clio er aan vermogen uitgooit
Noem je dat aanpassen dan???<=Nimma Clio=> schreef:Remmerij is al aangepast(lees even terug);)WouterW schreef: Als hij verstandig is gaat ie eerst de remmerij aanpassen.
lagen fulda`s op sinds gisteren andere maar uniroyal komt erbij mij niet op dat vind ik niks.Steven schreef:@Danny, setje fatsoenlijke banden helpt ook een hoop hoor
Uniroyal Rainsports bijv...
Naja genoeg gespecula.. eh. eerd, laten we nu maar gewoon rustig afwachten tot het hele verhaal klaar is
Wat ik heb helemaal geen hokSteven schreef:Menno heeft zeker gelijk, zeker gezien een groot deel hier nognie eens een leuk preseterend hok heeft
ben niet aant zeiken, snap enkel bepaalde zaken niet. Vandaar de ?????Menno schreef:Goh, iemand onderneemt eens wat, ipv z'n suffe standaard gt'tje voor de 100e keer te poetsen of Bruut op te voeren met 0.0001 bar turbodruk met een standaard oplossing van een of andere suffe tuner, en je hebt gelijk 2 pagina's GEZEIK. Leuk cluppie hier hoor
is dat de pompdruk of je werkelijke inspuitingsdruk ?Florus schreef:Snap het eigenlijk niet helemaal?, de gemiddelde 16v/williams draait toch ook met een brandstofdruk van rond de 3,5 bar??, waarom kan dat bij een geblazen motor niet dan?
ik rij met mijn 1.7 turbo op 3 bar benzinedruk en dit is gemeten bij de regelaar. hij start daarop goed, aan bougies is niks van verzuipen te zien zijn mooi schoon.-jo- schreef:ben niet aant zeiken, snap enkel bepaalde zaken niet. Vandaar de ?????Menno schreef:Goh, iemand onderneemt eens wat, ipv z'n suffe standaard gt'tje voor de 100e keer te poetsen of Bruut op te voeren met 0.0001 bar turbodruk met een standaard oplossing van een of andere suffe tuner, en je hebt gelijk 2 pagina's GEZEIK. Leuk cluppie hier hoor
is dat de pompdruk of je werkelijke inspuitingsdruk ?Florus schreef:Snap het eigenlijk niet helemaal?, de gemiddelde 16v/williams draait toch ook met een brandstofdruk van rond de 3,5 bar??, waarom kan dat bij een geblazen motor niet dan?
Een 21 T draait rond de 2.4 bar inspuiting, das dus de druk tussen de benzinedrukregelaar en de injectoren.
3.8 op een turbomotor lijkt me....onrijdbaar/niet af te stellen/niet eens te starten...
Dit was de druk gemeten op de benzine rail boven de injectoren-jo- schreef:is dat de pompdruk of je werkelijke inspuitingsdruk ?Florus schreef:Snap het eigenlijk niet helemaal?, de gemiddelde 16v/williams draait toch ook met een brandstofdruk van rond de 3,5 bar??, waarom kan dat bij een geblazen motor niet dan?