Haas schreef:zat er wel water in?

Hellaas, je hoort het pompje ook niet lopen. Op de draden staat wel spanning dus ja. Ben allang blij dat het de voorste vande twee pompjes is.
Haas schreef:zat er wel water in?
apk kan ik nog 2 maanden voor sparenoldskool schreef:kan je het geld niet beter in een nieuwe apk steken .STK schreef:mini-update
toyo`s zijn binnen, en mijn ruitensproeier werkt weer![]()
welke maat heb je nu gekocht ?
ah en die heb je staan ?Florus schreef:Met een 10 Tons pers gaat het ook prima...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... wart13.jpg[/img]STK schreef:ah en die heb je staan ?Florus schreef:Met een 10 Tons pers gaat het ook prima...
Bij de DEALER kost een schijf met lager erin geperst NIEUW 67 euro. (achter dus).Steven schreef:Wiellager is zeker apkafkeur, dus je hebt mazzel gehad.
@Steve, wiellagers bij de Brezan ofzo zijn nog een tikkie cheaper. Maarja als je geen 20T pers hebt is het lastig zelf doen.
Je fusee moet je wel zelf kunnen demonteren en als je ff lief vraagt willen ze bij de garage vast ook wel ff dat lager overpersen voor je.
Alleen je achterwiellager is sterk afhankelijk van de staat van de schijf, als deze oud en aardig dun is dan kunnen ze kapot knappen bij het persen.
Als je nieuwe schijven neemt kun je de lagers zelf wel erin krijgn trouwens.
goede tip ! Is dat rubbertje een universeel geval of heeft het nog een specifiek renault onderdeel nr ?Riël Notermans schreef:Bij de DEALER kost een schijf met lager erin geperst NIEUW 67 euro. (achter dus).Steven schreef:Wiellager is zeker apkafkeur, dus je hebt mazzel gehad.
@Steve, wiellagers bij de Brezan ofzo zijn nog een tikkie cheaper. Maarja als je geen 20T pers hebt is het lastig zelf doen.
Je fusee moet je wel zelf kunnen demonteren en als je ff lief vraagt willen ze bij de garage vast ook wel ff dat lager overpersen voor je.
Alleen je achterwiellager is sterk afhankelijk van de staat van de schijf, als deze oud en aardig dun is dan kunnen ze kapot knappen bij het persen.
Als je nieuwe schijven neemt kun je de lagers zelf wel erin krijgn trouwens.
De moeite waard dacht ik toch
dat stuurkogelhoesje kun je er gewoon omheen trekken. Kost ca. 50 ct, stuurkogel even losmaken (bout los en op de fusee slaan met n hamer, niet op de kogel). Rubbertje eraf, beetje nieuw vet erin, nieuw rubbertje erop en klaar.
Riël Notermans schreef:is universeel, je hebt denk ik 2 maten ofzo. Even je oude meenemen misschien.
Steven schreef:Idd 2 maten, is afhankelijk van je stuurkogelpenmaat. (je hebt 12 en 14mm ofzo).
Maarja die dingen kosten idd echt geen drol, dus neem er gewoon een paar mee. Zeker de bijbhorende eleastiekjes vliegen nog wel es weg
Nouja schijven achter is duidelijk idd, zou niet eens over nadenken om daar een lager over te persen.
Ik gebruik een 300T-pers.Steven schreef:Wij hebben lekker 20T