Nog een koeling probleem, Baccara F2N

Post hier al je vragen over de Renault 5. Oer5/Alpine/GTE/GTX/GT Turbo
ghp

Geen dank, IkkeOnnie, we hebben niets beters te doen. (Z)
IkkeOnnie

het probleem is opgelost :)

het was idd de thermostaat. ik heb de oude en de nieuwe in het water gegooid en daar langzaam kokend water toegevoegd. maar beide gingen niet los. zal dus wel heter water nodig zijn :evil: maar na het plaatsen van de nieuwe en bijvullen van koelwater werkt alles perfect.

nu moet ik alleen nog een nieuwe carb erop zetten. is dit veel werk?? en heeft er iemand nog eentje liggen?

alvast bedankt.

gr ronnie
Haas
Car: Megane RS

je moet er ook geen kokend water bijtiefen... Tis geen digitale poort die openspringt :P

gewoon allebei in een pan met warm water uit de kraan op hetvuur zetten en voor he gaat koken moetie opgeaan, meestal rond de 90 graden.Opengaan moet wel volledig zijn en makkelijk gaan ...
IkkeOnnie

haha, daarom had ik m ook eerst in een bakkie koud water, en daar langzaam warm water bij gooien;) een klap met kokend water leek me ook niet handig.

maar hij kwam nieuw van de brezan vandaan, en wilde weleens kijken of die wel openging ;) er was verders geen noodzaak om te kijken of i wel werkte
Haas
Car: Megane RS

das waar, maar koud water en een helft kokend water......is geen 90 graden, dus logisch datie niet openging ;)

:P
IkkeOnnie

haha, dat bedacht ik mezelf ook al :lol:
maarjah in de auto werkt i prima :P

nu blijft alleen mijn carb nog over :evil:
Plaats reactie