Weer een renault 4 er bij in NEDERLAND!! ,Mijn F6 is vandaag goedgekeurd voor de importkeuring , wat een naaibakken , met 2 mensen keuren en maar zoeken naar dingen.. wat een eikels , maar ja hij is erdoor , blij dat ik monteur ben , heb je tenminste wat weerwoorden en weet je precies alles. Nu nog ff wachten op t kenteken en rijden maar!!
On 2001-12-04 00:02, Chris
wrote:
Wanneer moet ie af zijn?
Eigenlijk hebbik er best haast mee... De betreffende instructeur bied mij voor het gemis een 3 daagse racecursus op Zandvoort aan. Maar wel met het viertje natuurlijk...
Deze (rode) die ik nu heb opgehaald wordt volledig gestript en alle delen die zeg maar origineel rood zijn, ga ik donkergroen (laten) spuiten. Dan moet het koetsje nog ff overgezet worden op mijn race-chassis... Is wel een hoop werk, geloof ik...
hehe folkert mocht je hulp nodig hebben , ik bied me aan , en sjongejonge die lui van de RDW ,gaan ze ff slaan op de bodem of te zien of ie wel gaaf is , en t gelaste gaan ze in zitten porren ,enz enz... bull shit.. GOED=GOED!
Thanks voor het aanbod. De nieuwe koets staat nu op mijn werk en in ik wil steeds in de pauzes en ff na het werk er een beetje aan werken.. Iedere keer een onderdeeltje eraf. Daarna mag ik ongeveer hetzelfde doen bij mijn zwarte... En als het zover is dan moet de koets ff over en dan begint het opbouwen weer... Het zijn op die manier allemaal kleine stapjes..
On 2001-12-04 00:02, Chris
wrote:
Wanneer moet ie af zijn?
Eigenlijk hebbik er best haast mee... De betreffende instructeur bied mij voor het gemis een 3 daagse racecursus op Zandvoort aan. Maar wel met het viertje natuurlijk...
Deze (rode) die ik nu heb opgehaald wordt volledig gestript en alle delen die zeg maar origineel rood zijn, ga ik donkergroen (laten) spuiten. Dan moet het koetsje nog ff overgezet worden op mijn race-chassis... Is wel een hoop werk, geloof ik...
Hmm, dat belooft weer erg leuk speelgoed te worden..... Succes.
Maar Geert, die velgjes zaten onder een "gewoon" vijfje toch? Niet dat er ergens een mooie Alpine staat weg te rotten bedoel ik... Als ik het goed begrijp komen die velgjes onder een gewoon vijfje vandaan en dat is best merkwaardig. Waffoor blok zit er in dat ding?
ze zaten onder een TS ,die auto heeft die jongen nog , mocht je onderdelen nodig hebben zeg het dan , dan geef ik je zijn emailadres, Hij had een rotte alpine turbo en een goede TS , de TS wilde hij ombouwen tot alpine omdat die heel erg goed is en nog is!! hij heeft hem nog te koop staan! BTW het zijn gewone alpine velgen he , die bijna dichte.
[ This message was edited by: Jan-Geert on 2001-12-06 20:50 ]
precies er is maar een echte auto , das geen eend of kever , maar een vier!! , btw ik heb mn inlaatslang vd 25 kapot , is een nieuwe niet meer leverbaar!!!!, alleen nog maar leverbaar voor motor 807 ik heb 806 sjonge jonge binnekort even renault nederland bellen. viertjes kennen ze volgens mij bij de dealer niet eens meer
Als we het nu bij mij in de straat organiseren dan lijkt het nog wat. Daar staan vier viertjes leeg en dan roepen we een willekeurige passant d'r bij en gaan we gezellig meetinkje doen. Volgens mij wordt het niets JG....
Ga je nog naar de nieuwjaarsreceptie van de 4-Club?