koude motor rookt altijd he.Sanderclioll schreef:Hij was ook lekker aan het roken
k had toen echt NET de auto opgehaald bij akkie
En hoe vaak ik dat wel niet heb aan moeten horenRoald schreef:En van alles wat je kan kopen, koop je een rode renault 19 16v met spoilers ?
Ja dus![]()
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, ben benieuwd naar de foto's.
ik heb de auto al wel alleen nog niet thuis staan. zodra dat wel het geval is komen er foto'sRonald1916V schreef:En hoe vaak ik dat wel niet heb aan moeten horenRoald schreef:En van alles wat je kan kopen, koop je een rode renault 19 16v met spoilers ?
Ja dus![]()
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, ben benieuwd naar de foto's.
euh nee. net zo weinig als in een clio..Menno schreef:Eerste dingetjes zijn gewoon wat achterstallig onderhoud, gewoon fixen. Bak is wel ff wat minder, maar volgens mij bij een 19 wel redelijk wat ruimte om te vervangen.
het valt allemaal ook reuze mee maar het is wel een hoop wat aan onvoorziene kosten komt he. en vooral die bak.Menno schreef:Eerste dingetjes zijn gewoon wat achterstallig onderhoud, gewoon fixen. Bak is wel ff wat minder, maar volgens mij bij een 19 wel redelijk wat ruimte om te vervangen.
Hey,jacques schreef:Okkie,
Kun je niet even checken of het versnellingsbakprobleem door je kapotte motorsteun komt en de bak helemaal niet stuk is. Scheelt een hoop werk en geld. Op de brug en schakelstang losmaken en versnellingen proberen.
ik zou zo niet zeker kunnen zeggen welke het is, maar geloof wel dat ie ergens achter zit ja.Martijn Kool schreef:ik mis ook wel een ontluchtingsnippel, ontlucht gewoon met de leidingen, druk erop en leiding los draaien, totdat daar geen lucht meer uitkomt en dichtdraaien, werkt probleemloos.
trouwens, welke motorsteun is kapot? de achterste? daar kom je niet bij, ook subframe los en omlaag of blok eruit om deze te vervangen..
dat moet niet uitmaken, volgens mij zijn beide bakken voor een ph1 met een stalen carter.Okkie schreef:versnellingsbak moet vervangen worden!
nu krijg i van stomphorst een bak met code JB3036 erbij die is 100% goed, maar mijn bak is een JB 3044 is dit een probleem?
zo ja welke bakken kunnen er wel onder?
en is er iemand die hier tegen vergoeding dit voor mij wilt doen?
groeten peter
dus ik heb simpelweg nnu een probleem????mark 5t schreef:3036 heeft een elektrische snelheidsmeter en een 3044 een mechanische
eindoverbrenging is wel hetzelfde 15/61
tja als het binnen 1 zaterdag en maandag avond zonodig af moet dan kan zoiets gebeuren. gister kwart voor 23u klaar. volgende x als ik zoeits doe doen we het niet weer binnen zo een kort tijdsbestek, dan gebeurt zoiets me met die slangen ook niet want kan ik t zelf checken....Okkie schreef:HIJ RIJD WEER!!!!
nu 23.55 en ik ben thuis
helaas 2 keer moeten stoppen..
koelvloeistofslangen waren niet goed vast gezet.
maar verder heeft de rit me goed gedaan!!!
was echt een leuke rit vanuit Notter naar Lelystad
114 KM heen..
en iets anders terug 99 KM
Mn kilometerteller is perfect..
tomtom zegt 120 ik rij 120.
dus dat is mooi
hij rijd ongeveer 1 op 14!
Groeten peter
hebbie weer een mooie sportieve renault, is toch weer veel beter als zo'n ibiza he peter?Okkie schreef:HIJ RIJD WEER!!!!
nu 23.55 en ik ben thuis
114 KM heen..
dus dat is mooi
Groeten peter
Zo dat heb je snel gedaan inderdaad!!! kan me voorstellen dat je dan wel een slangklemmentje kan vergeten. Wil je het netjes doen dan moet je er de tijd voor nemen. Zijn de remklauwen achter er ook nog op gekomen?Martijn Kool schreef:tja als het binnen 1 zaterdag en maandag avond zonodig af moet dan kan zoiets gebeuren. gister kwart voor 23u klaar. volgende x als ik zoeits doe doen we het niet weer binnen zo een kort tijdsbestek, dan gebeurt zoiets me met die slangen ook niet want kan ik t zelf checken....Okkie schreef:HIJ RIJD WEER!!!!
nu 23.55 en ik ben thuis
114 KM heen..
dus dat is mooi
Groeten peter
zoals zovele dingen met reparaties goed uitvoeren, je kan vaak beter voor nieuw spul gaan, nu ben je waarschijnlijk alsnog duurder uit.......kom je nog wel eens in Scherpenzeel Peter??Okkie schreef:Helaas ook dit valt even tegen..
weer opzoek naar nieuwe remklauwen.. 2 die echt goed zijn.. dus maar kijken wat ze nieuw kosten..
de rechts achter zit vast
en links denk ik ook want die wilt niet naar binnen..
helaas dus 30 euro weggegooit!
maarja.. het mag me even ook niet mee zitten!
Geen apk dus voorlopig!
Ciao
hey chris..CChris schreef:zoals zovele dingen met reparaties goed uitvoeren, je kan vaak beter voor nieuw spul gaan, nu ben je waarschijnlijk alsnog duurder uit.......kom je nog wel eens in Scherpenzeel Peter??Okkie schreef:Helaas ook dit valt even tegen..
weer opzoek naar nieuwe remklauwen.. 2 die echt goed zijn.. dus maar kijken wat ze nieuw kosten..
de rechts achter zit vast
en links denk ik ook want die wilt niet naar binnen..
helaas dus 30 euro weggegooit!
maarja.. het mag me even ook niet mee zitten!
Geen apk dus voorlopig!
Ciao
ik ben wel debiel maar niet helemaal stom..Martijn Kool schreef:hoe doe je dat dan? waar baseer je op dat ze vast zitten dan? die klauwen zagen er nog hel netjes uit..
draai je ze in dan of prbeer je ze in te drukken? je moet nl indraaien..