Gps

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
ericon
Car: Meg RS225 + diversen

Frits schreef:Fijn he.. Die nokia's :wink:
Nauw op zich zijn er zeer goede Nokia toestellen, maar ook een hoop troep.
Zelf heb ik een 6230i en een 6600 2 fijne en stabiele toestellen.
Ze moeten alleen bij Nokia wat langer over een toestel nadenken voordat men deze op de markt zet.
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

AnthonyR schreef:N80 is al helemaal een ramp qua telefoon, wel goede telefoon maar nog veel fouten in het software. Gewoon Tom-Tom downloaden via newsleecher of iets dergelijks en erop zetten. :)

Volgens Tomtom.nl is er nog geen versie van TomTom compatible met de Nokia N80. :D
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
BenH

In mijn Laguna II GT heb ik een ADAPT AD-300 Bluetooth GPS Receiver met Nemerix Chipset (16 satellieten) bevestigd in de kofferruimte naas te 12V aansluiting. Zulks in combinatie met een MDA Vario + TomTom navigator 5.21.

Stukje klittenband (2 cm2) op zijwand met secondelijn. Idem op achterzijde GPS muis. Vervolgens kleven maar, connecten aan de 12V en gaan met die banaan.

Altijd snelle fix en maximale of ruim voldoende ontvangst, tevens uit het zicht, geen gerammel op het dashboard en altijd voeding (zet muis wel uit 's avonds) tijdensd rijden.
Plaats reactie