wel kut ook dat de kop eraf moet...
maar verder een leuke GTT, gaat vast nog omlaag of niet?
succes ermee...

Nou ben heel benieuwd .......mooie sticker folie langs de zijkant met vlammen of nee rook ( onee dat doet ie al genoegIvo8hoven schreef: Ik ga er weinig aan doen verder, want dat moet je kunnen![]()
of misschien toch...
Zoveel als nodig is af en toe.............Thijs_NL schreef:Met hoeveel bar rijdt die Zilveren dan Ivo ?Ivo8hoven schreef:Ik had er gelijk 2 sets kunnen bestellen, want de zilvere GT van haas heeft dezelfde kwaal...., ook pakking eruit...
Ja, ik ga deze ook maar eens proberen... anders moet toch echt die AB motor erin + bak. Ik rij nu met zo'n vreselijk korte bak dat ik spinnend alle bochten door vlieg... en dan heb ik ook nog kleine voetjesIvo8hoven schreef:Jep die zijn al onderweg naar Barendrecht![]()
Voor deze GT vond ik het meer dan goed..., maar voor de Bleu Sport zal ik denk toch de zwaardere set bestellen
Hahahaa, ik vind het ook nix Tom, heb al een PH I gril erin geprobeert.....Tom schreef:Ik zou ook de grill eruit knikkeren. Ik vind dat helemaal niets, zo'n grill
Het was al kapot en goed ook .....Haas schreef:ow...toch?
ja, maar voor je iets maakt, moet het wel kapot he....traditie![]()
Ziet er wil leuk uit, dat karretje, ivo
Ivo8hoven schreef:Dit ook even ter verduidelijking naar de oude eigenaresse en haar vriendinnen......., werd namelijk vanavond gebelt dat ik niet zo tof moest doen met die 5.......![]()
![]()
![]()
Ze dacht dat het niet helemaal eerlijk gegaan was met de verkoop...., ach ja...., ik
Een vriend van de vorige eigenaresse ofzo, hier kan Ivo of Haas wel antwoord op gevenLuco/Alpine-racer schreef:wie heeft dat gedaan dan?