Gr, Frits.
Ik zou ook voor de 4800 gaan, ziet er netjes uit en iets meer functies.-Marieke- schreef:Pioneer DEH-30 MP
Pioneer DEH-P4800 MP
Eén van deze twee moet het waarschijnlijk gaan worden, denk de 4800.
Wat zouden jullie doen?
haha, k had je het al een hele tijd geleden gezegdmadtraxx schreef:Ik heb een Kenwood in mijn twingo gehad... en dat was echt drama (kdc-w4031) die sloeg om de haverklap over.... daar werd ik echt gek van. Nu ik een Pioneer heb kan ik alle hobbels en rottekinderkopweggetjes (leuk voor galgje) probleemloos nemen....
bij mij was het ook niet meer te doen... bij de minste naad in het wegdek sprong de cdspeler, of gaf hij zelfs een error...madtraxx schreef:misschien dat die van Wilma wat strakker vast zit ofzo.... ik weet ook niet waarom dat kreng zo k#t deed bij mij...... maar ben super tevreden met mijn 30mp
Echt strak niet hoor! Was plug & play... We waren met 5 minuten klaar met inbouwenmadtraxx schreef:misschien dat die van Wilma wat strakker vast zit ofzo.... ik weet ook niet waarom dat kreng zo k#t deed bij mij...... maar ben super tevreden met mijn 30mp
en tevens klinkt die pioneer beter dan die kenwood en hij heeft meer opties...
Moet je gewoon op internet rond snuffelen. Heeft mij bijna 200 euro bespaart.-Marieke- schreef:Zo de 80mp die is helemaal heftig
Of de 70BT
Lagen allebei nét ietsje buiten mijn budsjet