Open luchtfilter
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
weet je dat zeker edward? bedenk eens wat er gebeurt als je voor een stoplicht staat met goed warme motor en een sprintje wil trekken?

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:

stimmt,
maar daar staat tegenover dat toen ik net het open luchtfilter op de 19 had gemonteerd, ik gelijk verschil merkte bij de stoplichtsprintjes, omdat het standaard luchtfilterhuis bij het stoplicht 'nog op gang moet komen' ofzo
en het open luchtfilter zoog meteen weer lucht aan.
beetje moeilijk uit te leggen, maar dat merkte ik wel gelijk.
plus dat dat aanzuiggeluid echt hemels is

zonde om dat weg te stoppen in zo'n rottig filterhuis (is allemaal weer extra luchtweerstand)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
mij is verteld dat een inlegfilter en een kelk vrijwel geen verschil geven, behalve kwa geluid en prijs....
Dudemanta-boy schreef:jep wil ook nog de bumpers aan passen maar weet nog niet presies wat ik wil dus daar kijk ik nog naar maar als het goed is wordt het wel wat maar heb jij die foto al dan

Punt. Komma, Uitroepteken! HOOFDLETTER
Gebruik ze es... Dit is moeilijk ontcijferen iedere keer

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Nou laten we dit dan maar eens ontcijferen;manta-boy schreef:sorry maar kun jij dan niet gewoon lezen ik wel een meerdere mensen ook ze weten wat ik bedoel wat een gezekt steets hier
Sorry, maar kun jij dan niet gewoon lezen? Ik wel, en meerdere mensen ook. Ze weten wat ik bedoel, wat een gezeik steeds hier....
Is toch wel een klein verschilletjes hé?
No offence hoor, maar ik geef Jacco toch echt gelijk.
Goede been uit het verkeerde bed?manta-boy schreef:sorry maar kun jij dan niet gewoon lezen ik wel een meerdere mensen ook ze weten wat ik bedoel wat een gezekt steets hier

Het was maar een tipje hoor, je hoeft niet gelijk op je pik getrapt te zijn

Ja hoor, ik kan heel goed lezen, schrijven ook

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
Oké, niet iedereen op het forum hier beheerst de geschreven Nederlandse taal 100%, prima zo lang het maar duidelijk is wat er staat.
In jouw geval is het vaak moeilijk om echt te lezen wat je nou precies vraagt/zegt. Wat Jacco dus wil zeggen is dat je het jezelf en iedereen die je vraag/antwoord leest, wat makkelijker maakt door hier en daar wat leestekens te gebruiken
Dat scheelt vragen en opmerkingen over wat je nou precies schrijft...snap je? 
In jouw geval is het vaak moeilijk om echt te lezen wat je nou precies vraagt/zegt. Wat Jacco dus wil zeggen is dat je het jezelf en iedereen die je vraag/antwoord leest, wat makkelijker maakt door hier en daar wat leestekens te gebruiken

-
- Contacteer:
Ziet er netjes uit man ! 

-
Of je kijkt even naar deze tekening van Green-filters, altijd makkelijk om een schematische tekening erbij te hebben. Kun je gelijk zien dat de losse slangetjes idd afgedopt moeten worden met ontluchtingsfilters!
http://www.greenfilters.com/index/GREFi ... artNo=P125
http://www.greenfilters.com/index/GREFi ... artNo=P125