nee, was er maandag nog.
vanavond bij paps eten, en gister kon ook niet, toen was erwin vet laat terug... zonde van me benzine zei ie!
maar ik ga als het goed is vrijdag wel mee karten als dat nog doorgaat... ga jij ook mee??
SasjeSuper5 schreef:nee, was er maandag nog.
vanavond bij paps eten, en gister kon ook niet, toen was erwin vet laat terug... zonde van me benzine zei ie!
maar ik ga als het goed is vrijdag wel mee karten als dat nog doorgaat... ga jij ook mee??
solly offtopic...
ga ik niet redden beetje te laat met melden he
maar volgens mij gaat het al niet meer door hoorde ik vanochtend
nnu weer ontopic
Ik ben dr nog niet over uit...., misschien mn schoonvader wel....heeft ie vroeger veel gedaan zei ie pas met de Opel club
Hij had 3 dikke C kadett's, een Rally, een GTE, en nog wat anders....lache he
Es rijd nu met die Volvo van pa omdat de 206 bij de spuitert staat...., reken maar dat ie stress heeft,
Die auto staat voor het eerst een nachie buiten
Ivo8hoven schreef:Ik ben dr nog niet over uit...., misschien mn schoonvader wel....heeft ie vroeger veel gedaan zei ie pas met de Opel club
Euh ff wat anders ...hoe ga je eigenlijk ? of hoop je op een nieuwe aankoop ?
Ivo8hoven schreef:Ik ben dr nog niet over uit...., misschien mn schoonvader wel....heeft ie vroeger veel gedaan zei ie pas met de Opel club
Euh ff wat anders ...hoe ga je eigenlijk ? of hoop je op een nieuwe aankoop ?
Florus schreef:Als je die route hebt uitgezet met de Patrol dan weet ik het zo net nog niet ,wat voor drempels zijn het dan?
de meeste normale
er zit een straat bij met een aantal achter elkaar, en er zijn een paar lelijke bij maar wel te doen als je normaal doet
we gaan jullie echt niet express over die kutdrempels sturen hoor maar het kan niet anders helaas
Florus schreef:Begrijp wel dat je ons niet expres over die drempels stuurt ,maar ben toch bang dat m'n GT van die paar "lelijke" drempels,niet blij gaat worden
rustig aan schuin eroverheen gaat goed hoor
daar hebben we wel naar gekeken