Ieder heeft zo z'n eigen smaak en de Mégane is nou eenmaal mooi

Ik heb t wel over type 1 he... daar ben ik verliefd opRobert-Jan schreef:Welkom en idd een Clio is een mooie auto.
Heel verstandig, gewoon terug zwaaien anders ga ik slaan!Sander2 schreef:Welkom hier. Ik zal de volgende keer wel zwaaien als jullie mij inhalen op de snelweg hoor... (Zilvere clio RS)![]()
Ik ben in het bezit van een Clio 1 16V ik was die aso die het zondag nodig vond om op de rechter baan ff door te trekken naar de 200 om jullie voor te blijvenBientje schreef:Ik heb t wel over type 1 he... daar ben ik verliefd opRobert-Jan schreef:Welkom en idd een Clio is een mooie auto.
ow ok!! dan vinnik m mooi!!Robert-Jan schreef:Ik ben in het bezit van een Clio 1 16V ik was die aso die het zondag nodig vond om op de rechter baan ff door te trekken naar de 200 om jullie voor te blijvenBientje schreef:Ik heb t wel over type 1 he... daar ben ik verliefd opRobert-Jan schreef:Welkom en idd een Clio is een mooie auto.
.
Beloof je dat?Bientje schreef:Heel verstandig, gewoon terug zwaaien anders ga ik slaan!Sander2 schreef:Welkom hier. Ik zal de volgende keer wel zwaaien als jullie mij inhalen op de snelweg hoor... (Zilvere clio RS)![]()
JA!! tenzij je dr geil van word!Sander2 schreef:Beloof je dat?Bientje schreef:Heel verstandig, gewoon terug zwaaien anders ga ik slaan!Sander2 schreef:Welkom hier. Ik zal de volgende keer wel zwaaien als jullie mij inhalen op de snelweg hoor... (Zilvere clio RS)![]()
![]()
[/quote]Bientje schreef: Heel verstandig, gewoon terug zwaaien anders ga ik slaan!
nouhouw! ik ga huilen hoor!peter5GTTurbo schreef:Bientje schreef: Heel verstandig, gewoon terug zwaaien anders ga ik slaan!
Trappetje bij je ??
Nou nou nou... word er weer een verkeerd beeld van mij neergezetBientje schreef:JA!! tenzij je dr geil van word!Sander2 schreef:Beloof je dat?Bientje schreef:Heel verstandig, gewoon terug zwaaien anders ga ik slaan!Sander2 schreef:Welkom hier. Ik zal de volgende keer wel zwaaien als jullie mij inhalen op de snelweg hoor... (Zilvere clio RS)![]()
![]()
tja... mannen he!Sander2 schreef:Nou nou nou... word er weer een verkeerd beeld van mij neergezetBientje schreef:JA!! tenzij je dr geil van word!Sander2 schreef:Beloof je dat?Bientje schreef:Heel verstandig, gewoon terug zwaaien anders ga ik slaan!Sander2 schreef:Welkom hier. Ik zal de volgende keer wel zwaaien als jullie mij inhalen op de snelweg hoor... (Zilvere clio RS)![]()
![]()
![]()
Ben ik ff blij eindelijk iemand die mijn Clio mooi vindBientje schreef:ow ok!! dan vinnik m mooi!!Robert-Jan schreef:Ik ben in het bezit van een Clio 1 16V ik was die aso die het zondag nodig vond om op de rechter baan ff door te trekken naar de 200 om jullie voor te blijvenBientje schreef:Ik heb t wel over type 1 he... daar ben ik verliefd opRobert-Jan schreef:Welkom en idd een Clio is een mooie auto.
.
Nee dat moet je niet doen, maar mijn meisje haalt ook altijd eerst het trappetje voordat ze kan gaan slaan. Die is ook ongeveer jouw lengte.Bientje schreef: nouhouw! ik ga huilen hoor!
kvin twingotjes ook wel mooi trouwens... alleen dan zonder booskijkers dr op... want dat vink niet leuk, agressieve autoRobert-Jan schreef:Ben ik ff blij eindelijk iemand die mijn Clio mooi vindBientje schreef:ow ok!! dan vinnik m mooi!!Robert-Jan schreef:Ik ben in het bezit van een Clio 1 16V ik was die aso die het zondag nodig vond om op de rechter baan ff door te trekken naar de 200 om jullie voor te blijvenBientje schreef:Ik heb t wel over type 1 he... daar ben ik verliefd opRobert-Jan schreef:Welkom en idd een Clio is een mooie auto.
.
.
Ik kan jochem ook prima slaan zonder trap (ow euhm... jochem=1nsane) en schoppen trouwens ook, maar ik mishandel hem niet hoor!peter5GTTurbo schreef:Nee dat moet je niet doen, maar mijn meisje haalt ook altijd eerst het trappetje voordat ze kan gaan slaan. Die is ook ongeveer jouw lengte.Bientje schreef: nouhouw! ik ga huilen hoor!
Bientje schreef:kvin twingotjes ook wel mooi trouwens... alleen dan zonder booskijkers dr op... want dat vink niet leuk, agressieve autoop een clio vind ik t wel weer mooi, maar dat komt omdat het dan net een vrouw met oogschaduw is (ja ik weet het vrouwen....)
dat is voor het eerst dat ik zo'n vergelijking zieBientje schreef:omdat het dan net een vrouw met oogschaduw is
Helaas Sander je Clio RS valt niet in de smaak bij de vrouwtjesSander2 schreef:Bientje schreef:kvin twingotjes ook wel mooi trouwens... alleen dan zonder booskijkers dr op... want dat vink niet leuk, agressieve autoop een clio vind ik t wel weer mooi, maar dat komt omdat het dan net een vrouw met oogschaduw is (ja ik weet het vrouwen....)
Ik ga hem maar inruilen denk ik...
hoezo? ik vind het wel erg leuk staan! En bovendien je moet auto's behandelen als vrouwen toch? Er lief tegen zijn en af en toen gewoon eens op zijn (haar) staart trappen... toch?Sander2 schreef:Bientje schreef:kvin twingotjes ook wel mooi trouwens... alleen dan zonder booskijkers dr op... want dat vink niet leuk, agressieve autoop een clio vind ik t wel weer mooi, maar dat komt omdat het dan net een vrouw met oogschaduw is (ja ik weet het vrouwen....)
Nee, dat blijkt maar weer!Robert-Jan schreef:Helaas Sander je Clio RS valt niet in de smaak bij de vrouwtjesSander2 schreef:Bientje schreef:kvin twingotjes ook wel mooi trouwens... alleen dan zonder booskijkers dr op... want dat vink niet leuk, agressieve autoop een clio vind ik t wel weer mooi, maar dat komt omdat het dan net een vrouw met oogschaduw is (ja ik weet het vrouwen....)
.
Ja ik heb Jochem geloof ik een handje gegeven in de Meern.Bientje schreef: Ik kan jochem ook prima slaan zonder trap (ow euhm... jochem=1nsane) en schoppen trouwens ook, maar ik mishandel hem niet hoor!
Míj africhten? écht neit!! Ik richt hem af natuurlijk!!peter5GTTurbo schreef:Ja ik heb Jochem geloof ik een handje gegeven in de Meern.Bientje schreef: Ik kan jochem ook prima slaan zonder trap (ow euhm... jochem=1nsane) en schoppen trouwens ook, maar ik mishandel hem niet hoor!
Ik zal Jochem wel ff leren hoe dat die jou moet africhten.
Want schoppen en slaan naar de baas kan natuurlijk niet he.
Het is écht zo hoor! Ik zei t over Jochem zn clio ook alErik Olijnsma schreef:dat is voor het eerst dat ik zo'n vergelijking zieBientje schreef:omdat het dan net een vrouw met oogschaduw is
We kwamen bij Jochem vandaan, in Leidschendam...Sander2 schreef:Sabine, waar kwamen jullie nou vandaan op weg naar de Meern toe? Den Haag? Kwam jullie bij leidschendam voorbij geloof ik?
hey!! tegen jou heb ik t eerder gezegt hoor, niet bankentstaaf bedoeld ofzo... maar je doet net of je geheugen een zeef is!1nsane schreef:vond em ook al eeh "nieuw"Erik Olijnsma schreef:dat is voor het eerst dat ik zo'n vergelijking zieBientje schreef:omdat het dan net een vrouw met oogschaduw is
maaaaaar ik had er wel bijgezegd toen dat ik het een rare vergelijking vond! geef toeBientje schreef:hey!! tegen jou heb ik t eerder gezegt hoor, niet bankentstaaf bedoeld ofzo... maar je doet net of je geheugen een zeef is!1nsane schreef:vond em ook al eeh "nieuw"Erik Olijnsma schreef:dat is voor het eerst dat ik zo'n vergelijking zieBientje schreef:omdat het dan net een vrouw met oogschaduw is