Auto op andere naam?
Je zou er ook voor kunnen kiezen om je polis te schorsen. De verzekering blijft dan zeg maar wel bestaan maar is dan bevroren. Zodra je een nieuwe auto koopt kun je die gewoon doorbellen dan. Een nieuw aanvraagformulier is dan niet nodig. Volgens mij kan de polis maximaal 3 jaar lang geschorst blijven. Mocht je de keus maken om de polis toch te beeindigen dan krijg je een verklaring van je schadevrije jaren en die is een jaar geldig. Die verklaring krijg je automatisch (als het goed is)
-
Mijn auto staat ook om naam van me moeder.Job-turbo schreef:Als je je auto op bijvoorbeeld je moeders naam hebt verzekerd en de verzekeringsmaatschappij is er niet van op de hoogte dat jij de regelmatige bestuurder bent en je veroorzaakt een ongeval en ze komen er dan achter dat je de regelmatige bestuurder bent dan heb je een probleem.
Alleen hoe kunnen ze weten dat ik de regelmatige (lees enige
Behalve dan dat mijn auto en mijn moeder een hele vreemde combinatie zou zijn

Gr, Frits.
Dat als eerste inderdaad
Zie mijn moeder ook nog niet in mijn GT Turbo rijden.. Nou zal het bij een kleine schadegevalletjes wel meevallen.
Maar een verzekeraar komt echt bijna overal achter. Je zal er versteld van staan. Ze hebben heel wat middelen om er achter te komen. Misschien ben je wel eens aangehouden door de politie of ben je een keer geflitst. Getuigen en wat dacht je van dit forum

Maar een verzekeraar komt echt bijna overal achter. Je zal er versteld van staan. Ze hebben heel wat middelen om er achter te komen. Misschien ben je wel eens aangehouden door de politie of ben je een keer geflitst. Getuigen en wat dacht je van dit forum

-
Verzekering is op naam van me moeder, dus de auto staat ook op haar naam. Flitsboetes komen dus op haar naam binnen.
Wel een keer met de lasergun van de weg gehaald, dus die was wel op mijn naam.
Maar inderdaad, ze zullen hun middelen wel hebben om erachter te komen.
Wat zijn de gevolgen, als ik een ongeluk krijg? (wordt er dan vergoed tot een bepaald bedrag, of helemaal niks vergoed, of...)
Gr, Frits.
Wat zijn de gevolgen, als ik een ongeluk krijg? (wordt er dan vergoed tot een bepaald bedrag, of helemaal niks vergoed, of...)
Gr, Frits.
Moet je nog maar even lezen in je voorwaarden maar de verzekeraar is de verzekering aangegaan onder bepaalde condities. Mochten die condities heel erg gewijzigd zijn en wat voor de verzekeraar een verhoogd risico meebrengt mag de verzekeraar het schadebedrag op zijn eigen verzekeringsnemer verhalen. In de praktijk valt het meestal mee. Ik heb het nog nooit meegemaakt maar je zal net zien dat het bij jou niet meevalt 

Laatst gewijzigd door Job-turbo op di 13 sep 2005 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik zal eens kijken, bedankt
Gr, Frits.

Gr, Frits.
-
- Moderator
- Car: MB
Zit jij ook met een papieren foto van je moeder voor je gezicht dan als je op de foto gezet wordt. Als ze echt willen komen ze er zeker achter!Clio Baccara 16v schreef:Verzekering is op naam van me moeder, dus de auto staat ook op haar naam. Flitsboetes komen dus op haar naam binnen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Als je bij de verzekering meld dat je hoofdbestuurder bent is er niets aan de hand, dan kan de rest zo blijven.Clio Baccara 16v schreef:Verzekering is op naam van me moeder, dus de auto staat ook op haar naam. Flitsboetes komen dus op haar naam binnen.
Gr, Frits.
Komen ze er door een kutreden achter dat jij meer erin rijdt dan je moeder, dan ben je zeer goed mogelijk niet verzekerd. Bijv je moeder rijdt aantoonbaar veel in een andere auto etc.
Premie was 265 euro per jaar. Wa-extra.Merijn schreef:Ik vrees dat ze je blij maken met een dooie mus. Het lijkt alsof je een enorme korting krijgt, maar vaak is het zo dat je premie nog aan de hoge kant is ten opzichte van andere verzekeringsmaatschappijen, waar je geen korting krijgt. Ben benieuwd wat jou premie was toen je instapte met 50% korting.Roy schreef:Gewwon op je moeders naam verzekeren. Heb ik ook gedaan sinds mn 18e.![]()
En iedereen die zegt dat je dan geen no-claim opbouwt... Ik ben pas 24 geworden en het overlaten schrijven op mijn naam. Orion gebeld dat ik een auto gekocht had, kreeg gelijk 50%.
Dus op je eigen naam verzekeren omdat je dan no-claim opbouwt??

Nu wel. Maar je betaald 6 jaar lang een schijntje vergeleken met anderenJob-turbo schreef:Dit kan je ook wel bij ons krijgen.... Zelfs als het nu je eerste auto zou zijn. Instap tredes plus wat commerciele korting. Kom je ook in de 50%.Roy schreef:Gewwon op je moeders naam verzekeren. Heb ik ook gedaan sinds mn 18e.![]()
En iedereen die zegt dat je dan geen no-claim opbouwt... Ik ben pas 24 geworden en het overlaten schrijven op mijn naam. Orion gebeld dat ik een auto gekocht had, kreeg gelijk 50%.
Dus op je eigen naam verzekeren omdat je dan no-claim opbouwt??
Zou je vanaf je 18e de auto op je eigen naam hebben dan zou je als je geen schade hebt gehad al 6 schadevrije jaren hebben en dan zou je bij
ons 75% komen. Dus het is wel nadelig nu...

-
Verdorrie, ik kan nergens verzekeren op mijn eigen naam. Weet iemand wel een maatschappij die het wel doet. Op mijn moeder naam (twee auto) wordt ook beetje moeilijk had ik begrepen, want ze heeft uitkering:(.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Heb je al eens schade gereden dan?
Ik ben verzekerd bij Centraal Beheer, deden nergens moeilijk over..PK's en dat soort onzin
Ik ben verzekerd bij Centraal Beheer, deden nergens moeilijk over..PK's en dat soort onzin
-
Ik kan mijn ogen niet geloven, het kost 55,70 WA waauuww dat is toch netjesPaul1916v schreef:Heb je al eens schade gereden dan?

Laatst gewijzigd door ak73 pro a op di 13 sep 2005 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
ak73 pro a schreef:Ik kan mijn ogen niet geloven, het kost 55,70 WA waauuww dat is toch netjesPaul1916v schreef:Heb je al eens schade gereden dan?
Ik ben verzekerd bij Centraal Beheer, deden nergens moeilijk over..PK's en dat soort onzin.

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
per maand?
pfffffffffffffffff duur
heeft opa zijn toch voordeel 227 all risk
per jaar
pfffffffffffffffff duur
heeft opa zijn toch voordeel 227 all risk

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Nou duur vind ik niet, want bij vergelijkssite is het allemaal boven 60 euro en ze willen mij niet eens hebben, verdorrie.
-
- Contacteer:
bla bla blaLuco/Alpine-racer schreef:per maand?
pfffffffffffffffff duur
heeft opa zijn toch voordeel 227 all riskper jaar

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
das verdorie 700 euro per jaar man voor wa pffffffff
-
- Contacteer:
Onder de 24, geen schadevrije jaren..tel uit je winst...
nog 1,5 jaar....
nog 1,5 jaar....

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja op andermans naam bouw je helemaal niks op ik zit met alle voertuigen op maximaal of bijna maximaal qua bonus malus
ben ook bij centraal beheer, eerste auto (19 16v) nu bijna een jaar straks en WA voor 60 euro per maand, heb nog een mazzeltje met werkgeverskorting van 33%, lekker 40 euri per maandak73 pro a schreef:Ik kan mijn ogen niet geloven, het kost 55,70 WA waauuww dat is toch netjesPaul1916v schreef:Heb je al eens schade gereden dan?
Ik ben verzekerd bij Centraal Beheer, deden nergens moeilijk over..PK's en dat soort onzin. Is mijn eerste auto, dus stja schade nee

niks gezeur over pk's of aanschafwaarde
-
Wie heeft telefoonnummer van Centraal Beheer, kan ik morgen gelijk afsluiten en morgen rijden:).
-
- Contacteer:
staat op hun website toch?
-
Thx mensen ik heb het gevonden
. En het is gelijk verzekerd, ik heb het effe snel online gedaan
.

-
Een vraagje nog
, wat kost het overschrijven
.

-
Jep helemaal goed
, anyway thanks
.

-
Ik heb net papieren van mijn moeder erbij gepakt en ik zie dat ze verhaalsrechtsbijstand verzekerd is. Nou stel het voor dat iets gebeurd, kan ik dan via haar verhaalsrechtbijstand alles laten regelen? Zij heeft namelijk niet zelfde v.m als mij maar ANWB
nee.
-
Ja
, ik heb mail gestuurd naar Achmea het geldt voor hele gezin
. Dus het scheelt me weer 3 euro
, maar hoe gaat het eigenlijk? Stel dat iets gebeurd, waar moet ik moet ik dan heen voor het verhaalsrechtsbijstand? Alvast bedankt.