Verlagen: drempelvrees?!
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
heeft iemand nog ervaring met stalen vs. rvs schroefsets? Ik wil namelijk ook een setje, maar ik denk dat je bij zo'n stalen setje de zinklaag er zo af is na een paar keer verstellen. En dan rijd je een keertje door de regen en gaan die windingen gelijk roesten. Das dan toch wel zuur.
-
- Moderator
- Car: MB
geloof me maar, als je je set 1 keer goed heb afgesteld (wat je een paar keer proberen kost) dan laat je hem lekker zitten. Roesten doen de stalen sets idd wel een beetje (maar die ring krijg je waarschijnlijk echt wel los, anders hadden we nooit iets kunnen vervangen aan onze reno's). Mijn inox setje blijft overigens mooi schoon
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ow das toevallig martijnMartijnberk schreef:die KTR k-techs had ik onder de cabrio, vet laag maar ik heb nooit kunnen testrijden en heb ze net 3 weken terug verkochtmaar kon de centen goed gebruiken

die liggen nog in mijn 5 je
zal v/d week is de schotels laten stralen en scoperen dan zal ik ze voor 14 mei er eens onderleggen
zal v/d week wel eens foto's maken van de orginele veren naast het gaz schroefset kan je het verschil zien als ze in de hoogtste stand staan.
dit set is wel in alle soorten instelbaar en is goed.

andere merken zyn voor wel in orde maar achter moeilijker instelbaar dan de gaz set lijkt mij.