vet! ik kom ook, kan er alleen pas tegen twee uur zijn denk ikedwin19 schreef:Renault Team Groningen zal ook aanwezig zijn met een delegatie

vet! ik kom ook, kan er alleen pas tegen twee uur zijn denk ikedwin19 schreef:Renault Team Groningen zal ook aanwezig zijn met een delegatie
Afrit Hoogeveen nemen, en dan onderaan Links, en je rijdt er opafXabre schreef:ik weet niet of ik morgen kom, misschien wel misschien ook niet
mac in hoogeveen, waar vind ik die precies ?
dat was een beter tijdsbesteding als deze meetingXabre schreef:ik ben ook niet geweest, was om 1 uur me bed pas uit... vandaag maar even de auto gewassen en beetje was eroverheen gedaan
Xabre schreef:ik had al zo'n vermoeden dat het een hoog golf gti gehalte had![]()
Was dat een zwarte 19 16v phase 1?ForeverYoung schreef: ook nog een 19 16v ph1 van Car Audio Jansen, en daar hield het wel op wat Renaultjes betreft.
mag jij daar wel naar kijkenErik Olijnsma schreef:dat wel, en er liepen nog een paar mooie piekjes tussen,
waarom niet?Luco/Alpine-racer schreef:mag jij daar wel naar kijkenErik Olijnsma schreef:dat wel, en er liepen nog een paar mooie piekjes tussen,
Waardoor had hij pech dan?ForeverYoung schreef:
Kwam onderweg ernaartoe ook nog een 19 16v ph1 tegen in flipflop gespoten, was Marcel16v met pech
kapotte brandstofpomp. en die was gister net vervangenRobertR19 schreef:Waardoor had hij pech dan?ForeverYoung schreef:
Kwam onderweg ernaartoe ook nog een 19 16v ph1 tegen in flipflop gespoten, was Marcel16v met pech
"m'n auto helt altijd zo naar rechts, ik snap er niks van"Xabre schreef:partij links, Xabre bedankt!
[img]http://213.10.120.146/vwsite/hrs%20afte ... oto193.jpg[/img]
![]()
en daarna:Xabre schreef:
he bah een franse auto![]()
tegenstrijdigXabre schreef: beetje weinig frans spul maargoed