CySt schreef:Heeft iemand inmiddels een oplossing gevonden voor dit probleem? De wielen van mijn Clio 16v staan namelijk ook schuin, net zoals bij de TS. Zou het vervangen van de schokbrekers door een ander type de oplossing zijn?
antw. JA, andere en JUISTE dempers monteren.
Of zit het toch in de verlagingsveren, die er bij mij ook onder zitten?
antw. NEE
De stuurkogels zijn onlangs vervangen waarna de wielen meteen zijn uitgelijnd. De banden die ik er nu onder heb zitten zijn drie maanden oud en komen nu al niet meer door de APK, omdat ze schuin afgesleten zijn. De hoofdgroeven hebben genoeg profiel, maar de binnenkant van de banden niet...
(Sorry voor de kick van 2,5 jaar, maar dit topic beschrijft exact hetzelfde probleem)
Nieuwe schokbrekers en veren: problemen..
hallow..
Je zou ook een kunnen kijken op http://www.h-base.nl
Op die site ken je je kenteken invoeren en kun je alle goede onderdelen opzoeken wat je voor je auto nodig hebt..
laterr
Je zou ook een kunnen kijken op http://www.h-base.nl
Op die site ken je je kenteken invoeren en kun je alle goede onderdelen opzoeken wat je voor je auto nodig hebt..

laterr
Je kunt ook Schokbrekers van een williams monteren, deze hebben de gaten iets anderes zitten ivm de bredere draagarmen.
De wielen blijven dan zelfs bij extreme verlaging recht staan, heb het zelf ook bij me eigen 16v, alleen heb ik één gat van de schokbrekers iets uitgeboord omdat mijne totaal niet verlaagd is, en de wielen zelfs iets naar buiten toe scheef stonden. heb de wielen er nu echt mooi onder staan vind ik zelf, dacht iets van 0.7 graden naar binnen toe.
Groeten
De wielen blijven dan zelfs bij extreme verlaging recht staan, heb het zelf ook bij me eigen 16v, alleen heb ik één gat van de schokbrekers iets uitgeboord omdat mijne totaal niet verlaagd is, en de wielen zelfs iets naar buiten toe scheef stonden. heb de wielen er nu echt mooi onder staan vind ik zelf, dacht iets van 0.7 graden naar binnen toe.
Groeten