Mankementen topic Clio RS.
-
- Contacteer:
Dat zou vet zijn ja, maar hoe kom je er bij dat hij een phase 1 heeft? Hij komt uitP@TB@D schreef:heb jij xenon in je rs phase I/??
wel vette shit
435 schreef:juli 2001
Autoweek schreef:pahse 1
introductie januari 2000
einde mei 2001
phase 2
introductie mei 2001
einde november 2003
-
- Moderator
- Car: Megane
Oh ik dacht dat ie een phase I had 

-
Volgens mij is een phase 1 ook niet in het rood geleverd (ik heb er in ieder geval nog nooit een gezien)Maus schreef:Juli 2001 kan volgens mij ook al een phase 2 RS zijn en die heeft standaard xenon-verlichting. Op z'n avatar is 't slecht te zien of 't een phase 1 of phase 2 is.
Ik vind het toch duidelijk dat het een ph2 is hoor, vanuit zijn avatarMaus schreef:Juli 2001 kan volgens mij ook al een phase 2 RS zijn en die heeft standaard xenon-verlichting. Op z'n avatar is 't slecht te zien of 't een phase 1 of phase 2 is.
@ p@t, als je xenon zou willen hebben, kan je gewoon die kitjes kopen, worden steeds goedkoper.
Kijk eens voor de gein op deze site : http://www.goxenon.nl/
Op marktplaats worden ze ook veel aangeboden.
-
- Moderator
ja echt wel een phase I heb je in metalic roodGijsClioRS schreef:Volgens mij is een phase 1 ook niet in het rood geleverd (ik heb er in ieder geval nog nooit een gezien)Maus schreef:Juli 2001 kan volgens mij ook al een phase 2 RS zijn en die heeft standaard xenon-verlichting. Op z'n avatar is 't slecht te zien of 't een phase 1 of phase 2 is.

-
tis een phase 2 van 31 juli 2001
En ik heb me inmiddels voorgesteld met foto's van m'n karretje -> http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
En ik heb me inmiddels voorgesteld met foto's van m'n karretje -> http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
-
- Moderator
Ik heb vanaf aug 2004 al zeker 1500 euro er tegen aan gegooid 

-
- Contacteer:
Mijn afstandsbediening was van de week ermee gekapt. Bleek een stekkertje niet helemaal goed te zitten en ze hebben de software opnieuw ingelezen. 26 euro.
Geen idee wat ik precies heb uit gegeven, maar dat wil ik ook niet.
Geen idee wat ik precies heb uit gegeven, maar dat wil ik ook niet.

-
reparaties kunnen duur uitvallen maar je hebt er nooit een zelfde auto voor terugYrjo schreef:en 18/4 wordt ie weer gemaakt. weer 230 euri lichter![]()
hoeveel reparatie kosten hebben jullie al gehad??
ik denk nu rond de 1200 euri

Als je iedere maand een bepaald bedrag reserveert voor reparatie valt het niet zo op!
-
- Contacteer:
Met name de dempers van een RS roesten nogal snel. Maar das idd speciaal voor de RS. Verder zijn het zoals je ziet voornamelijk auto-specifieke zaken.
-
Middendemper rammelde , fuseekogel lv klapperde
TOP occasion nieuwe demper en draagarm meteen uitgelijnd maar niet goed trekt heel licht naar rechts
Doe hem zelf nog wel ff uitlijnen 
TOP occasion nieuwe demper en draagarm meteen uitgelijnd maar niet goed trekt heel licht naar rechts

-
Uitlaatspruitstuk op het subframe ! rammelt en ratelt tijdens vol optrekken en terugschakelen ! Toch maar ff naar de dealer nieuw of verbeterde motorsteun(renault sport) zou leuk zijn .
hele auto doet meteen een beetje gaar aan
hele auto doet meteen een beetje gaar aan

-
Vrijdag 29 juli nieuwe motorsteunen hoera !!!!!! 

-
- Contacteer:
snelheid begrenzer?!?

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Über-Spammer
is idiaal, vooral als iemand niet weet hoe die uit moetErik (Schepjes) schreef:snelheid begrenzer?!?![]()

-
even een vraag wat betreft de 2 jaar top occasion garantie..
Ik heb nu m'n 2e raammechanisme kapot, andere zijde als voorgaande keer, valt dit ook onder de garantie?
Ik heb nu m'n 2e raammechanisme kapot, andere zijde als voorgaande keer, valt dit ook onder de garantie?
-
Vandaag alle motorsteunen vervangen !!!! Probleem opgelost en een hele
blije Nico want m'n auto rijd eindelijk zoals het hoort ( met dank aan Stokman de renaultdealer in den heldert)
Wel weer een nieuw probleem erbij : een lekke krukaskeerring en de keerring van de schakelstang !!!
Kosten vervangen motorsteunen 500 euries hoef ik gelukkig niet te betalen
Meteen ff nieuwe afspraak gemaakt voor de rest is tie helemaal weer in orde
blije Nico want m'n auto rijd eindelijk zoals het hoort ( met dank aan Stokman de renaultdealer in den heldert)

Wel weer een nieuw probleem erbij : een lekke krukaskeerring en de keerring van de schakelstang !!!

Kosten vervangen motorsteunen 500 euries hoef ik gelukkig niet te betalen

Meteen ff nieuwe afspraak gemaakt voor de rest is tie helemaal weer in orde

-
Rij hem goed warmChristian schreef:hey neefje (nico)
eerst warm rijden dan pas gas geven erg moeilijk weet het![]()
scheelt wel krukaskeringen

20-04-2007

lekker voor van Ramhorst in Nijkerk

Mij een beetje 4 maanden met rotte motorsteunen laten rijden

Hoop dat er nog meer kapot gaat want in Nijkerk krijgen ze aan het einde van de garantie de rekening gepresenteerd

Groeten uit D-H trouwens
-
Vanochtend toen ik naar m'n werk reed floepte opeens het lampje "voorverwarmen/electronische storing" aan op mijn dashboard. Vervolgens liep de auto (Clio RS, ph2) maar tot maximaal 3000 toeren...
Op m'n werk auto van het contact gehaald en opnieuw gestart...niks meer aan t handje. Vage bedoeling dus.
Iemand een idee wat dit geweest kan zijn?

Op m'n werk auto van het contact gehaald en opnieuw gestart...niks meer aan t handje. Vage bedoeling dus.
Iemand een idee wat dit geweest kan zijn?
-
Ik neem aan dat dit de oorzaak kan zijn voor een brandend lampje, maar zal vast niet de oorzaak zijn van een maximum toerental van 3.000?Menno schreef:vaak is het een kwestie van slecht contact in de stekkers. Of de stekkers schoonmaken, of vervangen voor een vaste verbinding.
-
- Contacteer:
heb ff naar die stekkers gekeken, maar kon niets vinden. ben bij dealer langs geweest en die heeft de laptop aangesloten. Zit in de bedrading van de bijrijdersstoel. Gaan ze volgende week ff maken.
Bedankt voor tips
Bedankt voor tips
nope, dat slecht contact sloeg op die stekkers onder de stoelen, maar daar was de stealer inmiddels ook al achter. Het mooiste is het echt om die stekkers te vervangen door een krimp- of soldeerverbinding.GijsClioRS schreef:Ik neem aan dat dit de oorzaak kan zijn voor een brandend lampje, maar zal vast niet de oorzaak zijn van een maximum toerental van 3.000?Menno schreef:vaak is het een kwestie van slecht contact in de stekkers. Of de stekkers schoonmaken, of vervangen voor een vaste verbinding.
Die motorstoring kan in principe van alles zijn, de stealer zal 'm wel uit kunnen lezen. Was 't alleen begrensen van 't toerental, of reageerde de motor overal rot op? Een vaker voorkomend kwaaltje is slecht contact bijj de sensor aan je gaspedaal. Dan gaat ie ook in noodloop.
rev it like a rental
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hebben mijn ouders ook een paar keer gehadJeroen RS schreef:heb ff naar die stekkers gekeken, maar kon niets vinden. ben bij dealer langs geweest en die heeft de laptop aangesloten. Zit in de bedrading van de bijrijdersstoel. Gaan ze volgende week ff maken.
Bedankt voor tips

wist gelijk welke storing het was