twee zowiezo misschien meer
ken liefhebbers zat ervoor
wel even plaatje zien

http://www.infinious.com hier kun je dinsdag gelijk bellen, en vraag gelijk ff voor mij watLuco/Alpine-racer schreef:nou net gedaan toch![]()
twee zowiezo misschien meer
ken liefhebbers zat ervoor
wel even plaatje zien
100 kilo lichter is 25 pk vermogen, in die verhouding moet je het ongeveer rekenen en een lichtere auto kan harder de hoek omkan je dat bedrag dan niet beter investeren in de wegligging of het vermogen van je auto???
@Gerard: Waar heb je dat laten doen en waar kun je kunstof ruiten krijgen?Gerard race GT schreef:Als er eenmaal een mal is voor de bumpers valt de prijs wel mee, we (Nico en ik) hebben een kap voor een clio rs laten maken uit carbon, 1200 euro p/s, deuren uit carbon, 1500 euro p/s. dus die 200 euro lijkt me erg overdreven weinig. met kunsstofruit 3,5 kilo. minder gewicht is harder de hoek om.
De ruit is gemaalt van 5mm lexaan bij een kunststofboer, orginele ruit meenemen, er wordt dan een stuk kunsstof over de ruit gelegd en verwarmd zodat deze over de ruit heenzakt en dan op maat gemaakt.Gerard: Waar heb je dat laten doen en waar kun je kunstof ruiten krijgen?
Dakkapel op je wagen??Le Mec schreef:nou zoveel internet kunstofboeren zijn er niet, maar hier iig iets:
http://www.bouwplastics.nl/ (voor degene die ook interessehad)
100 euro per vierkante meter.JiggyMF schreef:De mensen die weten wat ECHT carbon kost reageren wss niet op dit topic, 200 euro voor een motorkap...please....
Dat is zeg maar net zoiets als een KTR350 turbo voor 2 tientjes. gelul dus of geen echt carbon.
grtz Jiggy
Nee ik ben geen carbon expert, weet echter wel het verschil tussen echt carbon en die rommel die je koopt voor 300/400 euro.Steven schreef:Jij bent zeker de carbon expert?
Ook heerlijk kromme vergelijking maak je...
Het carbon zelf is nog goed te betalen, heb zelf 30 euro p/m betaald voor 200 gr/m2. Dus als je alleen voor de looks gaat zou je je motorkap kunnen lamineren. Alleen de uren die in de afwerking gaan zitten, zijn ongelooflijk duur.antoine schreef:100 euro per vierkante meter.JiggyMF schreef:De mensen die weten wat ECHT carbon kost reageren wss niet op dit topic, 200 euro voor een motorkap...please....
grtz Jiggy
Waar heb je dat carbon vandaan (matten v/d rol neem ik aan)? 30 euro p/m valt nog mee lijkt me.marcel16v schreef:Het carbon zelf is nog goed te betalen, heb zelf 30 euro p/m betaald voor 200 gr/m2. Dus als je alleen voor de looks gaat zou je je motorkap kunnen lamineren. Alleen de uren die in de afwerking gaan zitten, zijn ongelooflijk duur.antoine schreef:100 euro per vierkante meter.JiggyMF schreef:De mensen die weten wat ECHT carbon kost reageren wss niet op dit topic, 200 euro voor een motorkap...please....
grtz Jiggy
lees dan ook druif, ik had de prijzen erbij vermeldDe mensen die weten wat ECHT carbon kost reageren wss niet op dit topic, 200 euro voor een motorkap...please....
http://www.hp-textiles.comMatthijs Bleu Sport schreef:Waar heb je dat carbon vandaan (matten v/d rol neem ik aan)? 30 euro p/m valt nog mee lijkt me.Marcel16v schreef: Het carbon zelf is nog goed te betalen, heb zelf 30 euro p/m betaald voor 200 gr/m2. Dus als je alleen voor de looks gaat zou je je motorkap kunnen lamineren. Alleen de uren die in de afwerking gaan zitten, zijn ongelooflijk duur.
gr. Matthijs
Ik had t tegen die ander die 200-300 euro noemdeGerard race GT schreef:lees dan ook druif, ik had de prijzen erbij vermeldDe mensen die weten wat ECHT carbon kost reageren wss niet op dit topic, 200 euro voor een motorkap...please....1200 euro voor een motorkap en 1500 euro voor een deur.
chill ff man, niet iedereen is zo superieur in het lezen als jijGerard race GT schreef:lees dan ook druif, ik had de prijzen erbij vermeldDe mensen die weten wat ECHT carbon kost reageren wss niet op dit topic, 200 euro voor een motorkap...please....1200 euro voor een motorkap en 1500 euro voor een deur.