weet iemand of die fulda een goeie band is ??P@TB@D schreef:Ik heb mij laten vertellen dat deze beter is:pierre schreef:ja, dat is de 451, neem die maarP@TB@D schreef:ik denk dat dit wel een goed bandje is
[img]http://www.falkentire.com/images/IMGtire_451_angle.jpg[/img]
Fulda Carat Extremo
En die kan ik ook kopen duszz misschien dat deze het wordt
16 inch 7,5 J et 35 enzo velgen wat voor band?
-
- Moderator
- Car: Megane
ik heb onder mijn clio 4x Fulda Carat Attiro gehad. Vond het een megabandje, lekker veel grip bij droog, bij nat was minder. De voorbanden waren wel kaal na 11000 km...en dat met een 1.4 
Johan heeft ze ook onder zijn 16V gehad, die extremo's, maar was er niet zo te spreken over geloof ik. Moet je hem ff vragen/pm'en..

Johan heeft ze ook onder zijn 16V gehad, die extremo's, maar was er niet zo te spreken over geloof ik. Moet je hem ff vragen/pm'en..
-
- Moderator
kick 

Laatst gewijzigd door Patrick RS op wo 2 mar 2005 0:05, 1 keer totaal gewijzigd.
eenmaal....andermaal....
Pilots dus?
Je kunt ook op elk wiel een andere band nemen, heb je vast altijd wel grip
nat, droog, sneeuw...
Pilots dus?

Je kunt ook op elk wiel een andere band nemen, heb je vast altijd wel grip

-
- Moderator

toch wat anders

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
ja die extremo's slijten maar raar, in het begin best veel daarna steeds minder. Nielske heeft ze ook gehad, maar das al een hele tijd geleden. qua grip op droog was wel redelijk goed, maar in de winter hoefde er maar een beetje sneeuw/regen te zijn en dan moest je echt oppassen. dat zou ook aan de banden maat kunnen liggen 205/45/16 namelijk. Gelukkig waren ze niet zo duur 89 euro met erop leggen ps (2 jaar geleden). Maar patpad waarom leg je er geen t1-r's op, die zijn toch niet zo duur. Ik denk net zo duur als die fulda's~Haas~ schreef:ik heb onder mijn clio 4x Fulda Carat Attiro gehad. Vond het een megabandje, lekker veel grip bij droog, bij nat was minder. De voorbanden waren wel kaal na 11000 km...en dat met een 1.4