~Haas~ schreef:waar hebben jullie de koplampen vandaan?? knipperlichten zitten er net nieuwe in en koplampen gaan nog wel, maar op mijn linker vd week een steen gehad...ster erin
~Haas~ schreef:waar hebben jullie de koplampen vandaan?? knipperlichten zitten er net nieuwe in en koplampen gaan nog wel, maar op mijn linker vd week een steen gehad...ster erin
Maar dat gewicht wat in dat spatbord is geschroefd is enkel voor de balans?zou zeggen dat die kant juist zwaarder is, omdat daar het grootste gedeelte van de motor aanhangt?
Zo vandaag mijn Renault Sport Chip binnengekregen, gelijk erin gesoldeerd (16v computer, hou ik origineel heel ) En ik moet zeggen super verbetering, toerenbegrenser tot 7300 t-min, en hard dat het gaat echt super!
Ja klopt ik heb hem van E-bay, wle een beetje gepruts om hem erin te zetten, maar gelukkig krijg je er een voetje bij, dus kan je de volgende keer makkelijker wisselen. Overigens niet 1 met gedraaide bussen, dat was mooier geweest, maar het volstaat!
Ik was laatst aan het kijken op E-bay voor een mooier Swiss-champion stuurtje, maar toen kwam ik deze tegen, heb hem nog nooit eerder gezien en zijn er maar weinig van! Die man wilde hem alleen niet versturen naar NL alleen maar in de VS, nu heb ik via via, hem vandaag opgehaalt! Hij is gemaakt in de Rallye kleuren, die rode strip op het stuur is van leer en zit er in genaait, kleur leer is donker-blauw, en de stiksels lichter blauw. Hij is gloednieuw! Garantiecertificaat zit er nog bij, bouwjaar '97, ongelooflijk!
Fotos even zo, mijn site werkt even niet
Laatst gewijzigd door NielsT op di 28 mar 2006 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kan zo gauw ook geen foto vinden, maar ik weet zeker dat ik die wel gezien heb. Misschien wel hier op de site toen de galleries nog online waren. Ik geloof trouwens dat Patrick (PATRICK-CLIO) er ook eentje in zijn bezit heeft.
LotuzClioWilliams schreef:Ik kan zo gauw ook geen foto vinden, maar ik weet zeker dat ik die wel gezien heb. Misschien wel hier op de site toen de galleries nog online waren. Ik geloof trouwens dat Patrick (PATRICK-CLIO) er ook eentje in zijn bezit heeft.
ik heb zo een zelfde stuur gehad in mijn williams
bij mij is het middengedeelte toen blauw gespoten. zelfde kleur als de auto.
erg mooi stuurtjes zijn het
Ja ok, die standaard Swiss-champion stuurtjes ken ik ook, heb ik ook nog 1 van, maar in deze kleuren had ik nog niet gezien, maja je kan ook niet alles zien
Zo inderdaad die lambda-afwijking was te danken aan die computer met snellere chip, net even opnieuw die slang in zijn hol gestoken en hij was perfect met de originele rekeneenheid! Even opnieuw op de remmentestbank (ze hadden een nieuwe gekregen) en 0% remverschil zowel voor als achter. Dus vrijdag maar voor de keuring
Zo tijdje geleden dat ik hier ben geweest , maar kleine update, heb net weer mijn vloerkleed gemonteerd (complete interieur reiniging ) Binnenkort gaat hij naar de spuiter, nieuwe achterschermen monteren en helemaal over spuiten.. DE KLEUR WEET IK NOG NIET
Haha ik dacht aan bordeaux rood, met zilveren 16'' speedlines , net als die ene foto die hier ergens rondzwerft... very very very nice.. Maar idd wat Marc zegt, zit ik ook aan te denken gewoon weer origineel, maar dat rood........