Aleen typeplaatje ern RENAULT eraf halen is heilige schennis
Ja ik heb haar verteld dat ze naar de renault dokter gingFlorus schreef:Wat stond ie er zielig bij hé vandaag,helemaal met z'n pootjes omhoog.
Ben je morgen weer bij Veban?
Is ze vandaag geopereerd?Basic schreef: Ja ik heb haar verteld dat ze naar de renault dokter ging![]()
Laten we een poll houden welke ze het mooiste vindenMarcel B. schreef:Hoezo? ik ben er niet hoor...Florus schreef:Kun je eens een echte Williams zien![]()
![]()
Basic schreef:LotuzClioWilliams schreef:Is ze vandaag geopereerd?Basic schreef: Ja ik heb haar verteld dat ze naar de renault dokter ging![]()
De "open motor operatie" is nog steeds aan de gang...
Haha een dikke 1.2 5 deursRoyW schreef:Basic schreef:LotuzClioWilliams schreef:Is ze vandaag geopereerd?Basic schreef: Ja ik heb haar verteld dat ze naar de renault dokter ging![]()
De "open motor operatie" is nog steeds aan de gang...is ie zo weer nieuw. van de week effe tolletje overheen en boxies goed aansluiten
dan ben ik echt jaloers. maar die dikke cliio die je nu hebt is ook vet!!
Toch geen complicaties, hè?Basic schreef:LotuzClioWilliams schreef:Is ze vandaag geopereerd?Basic schreef: Ja ik heb haar verteld dat ze naar de renault dokter ging![]()
Haar toestand is stabiel en volgens de monteur gaat ze het wel redden.LotuzClioWilliams schreef:Toch geen complicaties, hè?Basic schreef:LotuzClioWilliams schreef:Is ze vandaag geopereerd?Basic schreef: Ja ik heb haar verteld dat ze naar de renault dokter ging![]()
Zou leuk zijn idd, maar ik moet vrijdag werken, is donderdag niet mogelijk dan, of woensdag...LotuzClioWilliams schreef:Mocht het doorgaan, is van meerdere zaken afhankelijk, dan zou ik het wel leuk vinden om je daar te ontmoeten. Een Williams minimeeting.
er rijden al zo weinig van die willie's rond, en ondanks ik er elke dag in 1tje rijd is het elke x feest als ik een andere willie zie.Basic schreef:Ik zou jou echt een keer willen tegenkomen.SMILLIAW schreef:![]()
mooie bak, hou em heel!!!
veel plezier ermee
Ik hoorde van RoyW dat je hem tegenkwam en helemaal uit je dak ging. Haha dat is echt cool![]()
Als ik morgen kom krijg ik denk ik ruzie met mn meisje. En dat kan wel eens fout uitlopenFlorus schreef: Als je morgen ff naar de mijne kijkt,dan weet je ook gelijk hoe 100mm peco power eruit ziet
Je hebt helemaal gelijk:D ik heb nog geen andere willie zien rijden sinds ik hem heb, maar dat zal wel goed komen.SMILLIAW schreef: er rijden al zo weinig van die willie's rond, en ondanks ik er elke dag in 1tje rijd is het elke x feest als ik een andere willie zie.
maar als er een minimeeting is ben ik er ook bij
Zullen we doenChris schreef:Als er weer een Willi meeting komt, laat dat dan ff weten, was de vorige een behoorlijk succes.
Slechts 5 pk? Bij de meeste chips haal je er toch wel 8 tot 10% vermogenwinst uit. En wat moet dat kosten dan? Ik heb namelijk ook eens een aanbieding gehad van Menno.Basic schreef: Ik ga denk ook een fastchip erin doen.
5pk meer, wordt zuiniger, koppel beter verspreid over het toerenbereik. Wat wil je nog meer