Eindjaars meeting 14 NOVEMBER vanaf Rotterdam
-
Tja, je kan voetbal maar een leuk spelletje vinden, hè. De organisator van deze meeting kennelijk wat minder. 
-
- Moderator
- Car: Megane
je ken toch de samenvatting kijken of gewoon opnemen of radio luisteren 

-
Jij kan ook de foto's van de meeting later bekijken, maar ook dat is niet hetzelfde als erbij zijn, toch? Wat een dilemma. 

-
Maar om on topic te blijven, ga er voorlopig maar vanuit dat ik niet met de stoet meerijd.
Hoe laat verzamelen we bij de garageboxen Vijfsluizen? 
mensen omgeving Spijk, ongeveer 11.30 uur afspreken op de parkeerplaats bij de mac?
Heerlijk weer een franse auto
-
- Contacteer:
houden jullie er rekening mee dat dat weekend de A20 richting gouda is afgesloten voor ut verkeer wegens wegwerkzaamheden?? mike
Ja zag ik ook net!
· A20 richting Gouda tussen Nieuwerkerk a/d IJssel en knooppunt Gouwe twee weekenden afgesloten van 5 tot 15 november
(bron http://www.rijkswaterstaat.nl/wegen/Weg ... olland.asp )
naadje zooi! en sterker nog volgens mij zijn er ook werkzaamheden op de a12.
We moeten maar ff kijken of we allemaal de 12:30 halen bij de shell in gouda.... maar ff op de goeie ouwe gsm vertrouwen.
Ik zal voorstellen om in zoetermeer ook wat eerder te vertrekken.

· A20 richting Gouda tussen Nieuwerkerk a/d IJssel en knooppunt Gouwe twee weekenden afgesloten van 5 tot 15 november
(bron http://www.rijkswaterstaat.nl/wegen/Weg ... olland.asp )
naadje zooi! en sterker nog volgens mij zijn er ook werkzaamheden op de a12.

We moeten maar ff kijken of we allemaal de 12:30 halen bij de shell in gouda.... maar ff op de goeie ouwe gsm vertrouwen.
Ik zal voorstellen om in zoetermeer ook wat eerder te vertrekken.
-
ik denk dat 11 uur verzamelen en om 11.15 vertrekken een beter tijd is want we moeten oo nog langs vlaardingen en dan om 11.30 verzamelen in vlaardingen en om 11.45 vertrekken want je hebt altijd mensen die te laat komenLeon schreef:mensen omgeving Spijk, ongeveer 11.30 uur afspreken op de parkeerplaats bij de mac?
en wat dat voetbal betreft hoef ik ook niet te zien Ajax krijgt toch gigantisch over z`n klote en zoveel verdriet kan ik echt niet meer aan

-
Waarom denk je dat ik die wedstrijd wil zien?5gt8vturbo schreef: en wat dat voetbal betreft hoef ik ook niet te zien Ajax krijgt toch gigantisch over z`n klote en zoveel verdriet kan ik echt niet meer aan

Maar je zal net zien dat Ajax die dag een opleving heeft.

-
laten we het hopenLotuzClioWilliams schreef:Waarom denk je dat ik die wedstrijd wil zien?5gt8vturbo schreef: en wat dat voetbal betreft hoef ik ook niet te zien Ajax krijgt toch gigantisch over z`n klote en zoveel verdriet kan ik echt niet meer aan
Maar je zal net zien dat Ajax die dag een opleving heeft.

ajax

11 is volgens mij ook een mooie tijd!!5gt8vturbo schreef:ik denk dat 11 uur verzamelen en om 11.15 vertrekken een beter tijd is want we moeten oo nog langs vlaardingen en dan om 11.30 verzamelen in vlaardingen en om 11.45 vertrekken want je hebt altijd mensen die te laat komenLeon schreef:mensen omgeving Spijk, ongeveer 11.30 uur afspreken op de parkeerplaats bij de mac?
en wat dat voetbal betreft hoef ik ook niet te zien Ajax krijgt toch gigantisch over z`n klote en zoveel verdriet kan ik echt niet meer aan

Be TuNeD Be TwInGo
-
- Contacteer:
[quote="TheFinz"]volgens mij zijn er ook werkzaamheden op de a12.
Klopt tot aan woerden zijn ze ook aan de A12 aan ut klooien

Klopt tot aan woerden zijn ze ook aan de A12 aan ut klooien

-
5gt8vturbo schreef:twinny schreef:Bitchje schreef:wij gaan trouwens met:
vanaf Spijkenisse:
pascal - 5gt turbo
jeanette - 5 sl 1.7
Leon - 5 gt turbo (als die rijd)
Kevin(twinny) Twingo
bij vijsluizen:
michel - 5gt turbo
mundo - 5gt turbo
patricia + edwin - twingo
thomas - clio
daniel - cupauto 2.0 16v
andre? - 5 gt turbo
bitchje - megane coupe
gaan er nog nieuwe mensen mee?
bij zoetermeer komen er ook iets van 15 man bij gaan we lekker op weg met z`n 25ige
oke rond elf uur bij de mac in Spijk, gezellig!!! Daarna voegen we ons bij de rest, en dan wordt het feest op de snelweg
ik kijk er in iedergeval naar uit 

-
ik ook als het maar niet zo wordt als vorig jaar toen ging daniel met z`n raceclio achter een impreza aan en toen werd hij stil gezet door de politie! Dit jaar maar iets rustiger
-
Ik kom uit Rotterdam Alexander...
Waar stopt de Rotterdam-crew nou precies dan vanwege die wegwerkzaamheden, met hoeveel auto's en hoe laat ? Ik twijfel nog om via Zoetermeer te rijden, ben ik vanaf hier ook vrij snel...
Waar stopt de Rotterdam-crew nou precies dan vanwege die wegwerkzaamheden, met hoeveel auto's en hoe laat ? Ik twijfel nog om via Zoetermeer te rijden, ben ik vanaf hier ook vrij snel...
-
ja weet niet wat slim is wij rijden waarschijnlijk over dat 80km traject als je daar ergens staat (op die grote parkeerplaatss met de burger king) dan kunnen we daar altijd langs rijden maar anders gewoon bij zoetermeer
Nou het gaat erom spannen of ik met de gtt kom zondag, morgen is de APK keuring ervan, dus ik ben benieuwd, ik hoop dat die er doorheen komt, anders kom ik maar met de seat 

-
hahahha dan weet je natuurlijk wel dat je 100 meter achter de groep moet rijden he
ik heb misschien nog wel een renault teken en een bordje liggen plak je die toch gewoon op je seat

ik heb misschien nog wel een renault teken en een bordje liggen plak je die toch gewoon op je seat

-
5gt8vturbo schreef:5gt8vturbo schreef:twinny schreef:Bitchje schreef:wij gaan trouwens met:
vanaf Spijkenisse:
pascal - 5gt turbo
jeanette - 5 sl 1.7
Leon - 5 gt turbo (als die rijd)
Kevin(twinny) Twingo
Jeroen en Natascha- 5 gtt... (als het doorgaat...anders niet...)
bij vijsluizen:
michel - 5gt turbo
mundo - 5gt turbo
patricia + edwin - twingo
thomas - clio
daniel - cupauto 2.0 16v
andre? - 5 gt turbo
bitchje - megane coupe
gaan er nog nieuwe mensen mee?
bij zoetermeer komen er ook iets van 15 man bij gaan we lekker op weg met z`n 25ige
hahahha dan weet je natuurlijk wel dat je 100 meter achter de groep moet rijden he

HAHAHAAAHA NOU DAN SCHROEF IK DE KENTEKEN HOUDER VAN DE TUNINGCLUB ER OOK METEEN OP, HEB IK TOCH HET GEVOEL DAT IK ER EEN BEETJE BIJ HOOR

-
maar je kan ook wel tussen in rijden valt het niet zo op( maar wij laten maximaal 10cm ruimte tussen de voorganger
) hoop dat je wel van bumperklevers houdt
nee zonde veel succes met de keuring!!!!! waar ga je ik moet namelijk ook volgende week!

Heb er super veel zin in!
Nog enkele mededelingen:
Het weer:
Zondag als enige goeie dag
:
50% kans op zon
20% kans op regen
Max. 9 graden en Windkracht 3.
( bron: http://www.nu.nl )
Het verkeer:
Op de A12 zal gedurende het aanstaande weekend 2 van de 3 rijstroken tussen gouda en woerden afgesloten zijn. Dus bereid je voor op filerijden.
(bron: 0800-weginfo)
Aankomst en vertek Zoetermeerders:
11:45 verzamelen bij de Mac Donalds naast het silverdome. (voor degene die altijd te laat zijn begint het om 11:30
)
12:00 vertrekken richting gouda
+/- 12:15-12:20 aankomst shell station "De Andel" net voorbij Gouda. Bij aankomst RTC Rotterdam Crew vertekken we gezamenlijk naart de Meern.
Over de samenkomst bij Gouda wordt contact gehouden met Pascal (5gt8vturbo) van de RTC Rotterdam Crew.
Opkomst Rotterdam:
vanaf Spijkenisse:
1.pascal - 5gt turbo
2.jeanette - 5 sl 1.7
3.Leon - 5 gt turbo (als die rijd)
4.Kevin(twinny) Twingo
5.Jeroen en Natascha- 5 gtt... (als het doorgaat...anders niet...)
bij vijfsluizen:
6.michel - 5gt turbo
7.mundo - 5gt turbo
8.patricia + edwin - twingo
9.thomas - clio
10.daniel - cupauto 2.0 16v
11.andre? - 5 gt turbo
12.bitchje - megane coupe
+ 19 uit zoetermeer = 31 renaultjes!
Nog enkele mededelingen:
Het weer:
Zondag als enige goeie dag

50% kans op zon

20% kans op regen

Max. 9 graden en Windkracht 3.

( bron: http://www.nu.nl )
Het verkeer:
Op de A12 zal gedurende het aanstaande weekend 2 van de 3 rijstroken tussen gouda en woerden afgesloten zijn. Dus bereid je voor op filerijden.
(bron: 0800-weginfo)
Aankomst en vertek Zoetermeerders:
11:45 verzamelen bij de Mac Donalds naast het silverdome. (voor degene die altijd te laat zijn begint het om 11:30

12:00 vertrekken richting gouda
+/- 12:15-12:20 aankomst shell station "De Andel" net voorbij Gouda. Bij aankomst RTC Rotterdam Crew vertekken we gezamenlijk naart de Meern.
Over de samenkomst bij Gouda wordt contact gehouden met Pascal (5gt8vturbo) van de RTC Rotterdam Crew.
Opkomst Rotterdam:
vanaf Spijkenisse:
1.pascal - 5gt turbo
2.jeanette - 5 sl 1.7
3.Leon - 5 gt turbo (als die rijd)
4.Kevin(twinny) Twingo
5.Jeroen en Natascha- 5 gtt... (als het doorgaat...anders niet...)
bij vijfsluizen:
6.michel - 5gt turbo
7.mundo - 5gt turbo
8.patricia + edwin - twingo
9.thomas - clio
10.daniel - cupauto 2.0 16v
11.andre? - 5 gt turbo
12.bitchje - megane coupe
+ 19 uit zoetermeer = 31 renaultjes!
-1 renault + 1 seat
Sorry, redden het niet, ik blijf wel een stuk achter de groep rijden, en me schamen!
Maar ik kom wel een stuk later, dus ik rij in 1 keer naar de meern, kom dus niet naar spijk!
Bij de volgende meeting is de 5 op zeker af en gekeurd.
Mensen tot zondag

Sorry, redden het niet, ik blijf wel een stuk achter de groep rijden, en me schamen!
Maar ik kom wel een stuk later, dus ik rij in 1 keer naar de meern, kom dus niet naar spijk!
Bij de volgende meeting is de 5 op zeker af en gekeurd.
Mensen tot zondag

-
- Contacteer:
mischien rij ik ook wel met de stoet mee kom er dan vanaf gouda erbij lijkt me wel geinig en tja ff file rijden moet maar dan he 

-
- Contacteer:
Ik wil proberen op tijd (11.00 uur?) te zijn bij dat Vijfsluizen, maar ik heb ook geen idee waar dat is. Komt de Spijkenissegroep daar langs dan?
En is er een route bekend naar De Meern die niet afgesloten is? En weet de koprijder die?
En is er een route bekend naar De Meern die niet afgesloten is? En weet de koprijder die?
-
- Contacteer:
is nu ckers ik rij als jullie ut goed vinden met de stoet mee lijkt me wel lachenspitsoor schreef:mischien rij ik ook wel met de stoet mee kom er dan vanaf gouda erbij lijkt me wel geinig en tja ff file rijden moet maar dan he

-
ja dat zien we ewel dat weten de gasten wel bij zoetermeer!!!!! we rijden namelijk eerst langs de silverdome daar om daar nog een aantal reno`s op te halen!!! weet je bij vijfsluizen het gebouw van john Crane(staat altijd Politie controle als je van 5sluizen naar het centrum rijdt van vlaardingen) daarnaast is het tegen over station oostRon schreef:Ik wil proberen op tijd (11.00 uur?) te zijn bij dat Vijfsluizen, maar ik heb ook geen idee waar dat is. Komt de Spijkenissegroep daar langs dan?
-
Mensen wij gaan toch niet... het heeft jammergenoeg iets tegen gezeten.... dus gaan onze zondag gebruiken om nog wat aan de gtt te doen... bij de volgende meeting zullen wij erbij zijn!
-
Mensen die bij de Mac in Spijk verzamelen, ik zal der ook zijn. Jullie horen me wel 

-
- Contacteer:
Hoorde net op de radio dat er tussen gouda en nieuwerbrug 12 km file staat wegens weg werkzaamheden ckers weten dat je nog over de A12 wil??