R5 GTT k-tec

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Danny van Duren
Car: GTT

Lex schreef:Danny, nieuwe onderdelen van het front zijn niet zo duur, kijk effe op http://www.intercarparts.nl

Zij hebben zelf voorschermen voor een GT met gaten voor de spatbord verbreders.
tja ik kan toch pas aankomende maandag weer in de schuur erst moet die klote dauphine wegzijn en dan ga ik meteen aan die van mij beginnen
Danny van Duren

heeft er nog iemand een leuk grilletje liggen voor een r5 GTE want ben er vandaag achter gekomen dat mn gril toch helemaal naar de klote is. wie heeft er nog iets?
Bram (vospower)

Hey Danny, jammer dat je de auto niet kon gebruiken! Succes met je project!

Grtz Bram
haan

hey danny
je bent ook wel eens bij de GAM in cuijk geweest tog? voor onderdelen voor je cabrio?
gtt/e gril hebben we niet meer motorkap en spatborden nog wel.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Danny van Duren schreef:heeft er nog iemand een leuk grilletje liggen voor een r5 GTE want ben er vandaag achter gekomen dat mn gril toch helemaal naar de klote is. wie heeft er nog iets?
Ik heb nog een open grill van reichard liggen.

Intresse stuur maar een pm.
.:: TurboPowerr ::.
Danny van Duren

Bram (vospower) schreef:Hey Danny, jammer dat je de auto niet kon gebruiken! Succes met je project!

Grtz Bram
tja bram het was jammer maarja da doen we het maar in een keer zeergoed alles nieuwt erop

Grtz Danny
Danny van Duren

hier effe een foto update hoe mn gtt er naar vandaag na 5uurtjese werken er bij staat (let niet op de datum want die klopt niet)

heb er nu maar effe een subframe + veerpoten van een 1.4 ondergeschroefd zodat ie zolang kan blijven rollen
Laatst gewijzigd door Danny van Duren op di 31 jan 2012 21:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Danny van Duren

morgen ga ik alles nieuwt bestellen: een compleet voorfront, rv binnenscherm, lv+rv scherm, radiateur, en de rest komt nog later, ga nu ook meteen mn distributie vervangen en mn stuurhuis keering vervangen.
Danny van Duren

vandaag het complete voorfront besteld en ook de twee voor schermen, mn moter met bak van het krome sybframe verwijdert en het hele subframe kaal gemaakt op een draagarm na want de bouten willen er niet uit. heb de bouten ingespoten en probeer het morgen weer. ben er ook erachter gekomen dat door de klap mn stuurpomp overleden is :@ dus die moet ik ook nog een nieuwe bestellen
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Danny van Duren schreef:vandaag het hele subframe kaal gemaakt op een draagarm na want de bouten willen er niet uit.
Eraf flexen. En gewoon een nieuwe bestellen, dingen kosten toch geen drol. (bouten bedoel ik dus.)

Gr.Frits
Danny van Duren

Frits schreef:
Danny van Duren schreef:vandaag het hele subframe kaal gemaakt op een draagarm na want de bouten willen er niet uit.
Eraf flexen. En gewoon een nieuwe bestellen, dingen kosten toch geen drol. (bouten bedoel ik dus.)

Gr.Frits
zat ik ook al aan te denken maar morgen nog effe kijken en heb die bouten denk nog wel liggen.

en wat ga ik moreg verder doen dit staat op de planning: 1 het subframe wat ik nog heb liggen ontvetten en spuiten.
2 hoppelijk beide draagarmen monteren + motersteunen + sleepoog+ stabilatorstang monteren, en verder ga ik wat dingen van moterblok demonteren
3 nog wat verdere kleine dingen
Laatst gewijzigd door Danny van Duren op di 28 sep 2004 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
peter5GTTurbo
Contacteer:

Waar heb jij je voorfront besteld ??

Ik heb nu op een paar plekken geinformeerd, en de levertijd kan nogal lang zijn.
En bij renault kon ik het niet in 1 geheel krijgen.
Heb nu dus 2 koplamp houders en dat brok wat ertussen zit, los besteld.
Danny van Duren

peter5GTTurbo schreef:Waar heb jij je voorfront besteld ??

Ik heb nu op een paar plekken geinformeerd, en de levertijd kan nogal lang zijn.
En bij renault kon ik het niet in 1 geheel krijgen.
Heb nu dus 2 koplamp houders en dat brok wat ertussen zit, los besteld.
ik heb het mn pa laten bestellen maar het was bij de renault-dealer of een of ander bedrijf maar ze leverde beiden orginele renault onderdelen want ik wil absoluut geen imitatie onderdelenmaar ik heb het voorfront helemaal compleet , maar ik weet ook niet waneer mn voorfront er is
Laatst gewijzigd door Danny van Duren op di 28 sep 2004 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
peter5GTTurbo
Contacteer:

Ok weet ik dat ook weer.
Heb jij hem dan wel in 1 geheel ?
Danny van Duren

peter5GTTurbo schreef:Ok weet ik dat ook weer.
Heb jij hem dan wel in 1 geheel ?
ik heb in 1 geheel als het goed is de beide koplampgedeeltes met daaraan de boven balk en die onderbalk waar de botsblokken inzitten zeg maar en de schanier van de moterkap zitten er al aan vast en ook die plaatjes die naar de veerpootkast lopen waar de sckermen op bevestigt zijn zeg maar zitten er ook al aan maar zal morgen aan mn pa vragen waar hij dat besteld heeft en hoelang de levertijd daar is.
peter5GTTurbo
Contacteer:

Perfect!!
Alvast bedankt in ieder geval.
Danny van Duren

peter5GTTurbo schreef:Perfect!!
Alvast bedankt in ieder geval.
mijn vader heeft het bij "gevers" ofzoiets besteld en die kunnen orginele delen leveren omdat die het meteen vanaf de renaultfabriek gelevert krijgen, en het is een levertijd van een poaar dagen maar de renaultdealer hier kan ook dat voorfront compleet leveren
peter5GTTurbo
Contacteer:

Nou mijn dealer kon het ook bestellen, alleen dan wel in 3 delen.
Vind het echt vreemd.
Weet je toevallig het artikel nummer??
Tom
Moderator
Car: MB

waarom heb je eigenlijk je achterbumper gedemonteerd?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Danny van Duren

Tom schreef:waarom heb je eigenlijk je achterbumper gedemonteerd?
de achterbumper is gedemonteerd omdat mn uitlaat los ligt dus achter omhoogkomt en dan tegen mn bumper aan maar er heeft ook iemand tegen mn bumper gezeten want er zat een kras op en laat de bumper nu ook opnieuw spuiten
Danny van Duren

peter5GTTurbo schreef:Nou mijn dealer kon het ook bestellen, alleen dan wel in 3 delen.
Vind het echt vreemd.
Weet je toevallig het artikel nummer??
tja dat is de renaultdealer gewooon die doen altijd moeilijk maar zal wel effe kijken want disdag komt mn voorfront als goed is binnen en dan weet ik het nr.
Danny van Duren

wat heb ik al weer gedaan heb bijna mn subframe klaar dus draagarmen er op stabislisatorstang en motersteunen en sleepoog dit is allemaal gedaan op de linkse draagarm na, vandaag zijn mn voorschermen binnen gekomen zijn ze beide al beschadigt= 1 toteloss en 1 is een hoekje geknikt. dus die gaan trug.

morgen ga ik een nieuw radiateur/distributiekit/v-riem+meelooprol/oliefilter/oliedrukmeter/stuurhuiskeering/onderstewaterslang op radiateur/en binnenste aandrijfashoes van de rechtse as halen/bestellen
Danny van Duren

een vraagje wie heeft er toevallig ooit iets bij reichard-tuning wat besteld want ik heb op de site een leuk setje knipperlichten gezien en een leuk grilletje. maar er naar toe gaan is me iets te ver rijden 600km ongeveer. dus hoe gaat dat met bestellen daar?
-Ray-
Contacteer:

online bestellen, vooruit betalen en dan wachten tot het binnenkomt.

creditcard is makkelijk.
Immer wieder die verdammte Holländer
Rob

Danny van Duren schreef:
mijn vader heeft het bij "Gevers" ofzoiets besteld en die kunnen orginele delen leveren omdat die het meteen vanaf de renaultfabriek gelevert krijgen, en het is een levertijd van een poaar dagen maar de renaultdealer hier kan ook dat voorfront compleet leveren
Weet je zeker dat dat het hele voorfront is? Want ik heb hier ook de catalogus van Gevers (zaten voorheen in Nuth, is overgenomen..) en daar kan ik niets terug vinden van een compleet voorfront.
Ieg niet zoals jij het bedoelt. Kan komen omdat ik een oude catalogus heb, maar het lijkt me sterk.
Rob

Danny van Duren schreef:Een vraagje wie heeft er toevallig ooit iets bij Reichard-tuning wat besteld want ik heb op de site een leuk setje knipperlichten gezien en een leuk grilletje. maar er naar toe gaan is me iets te ver rijden 600km ongeveer. dus hoe gaat dat met bestellen daar?
Dat gaat heel goed. Gewoon dat formulier invullen, krijg je een mailtje voor te bevestigen enzo. En dan met de creditcard betalen, heb je het binnen 1 week binnen.
Sander
Contacteer:

Danny van Duren schreef:een vraagje wie heeft er toevallig ooit iets bij reichard-tuning wat besteld want ik heb op de site een leuk setje knipperlichten gezien en een leuk grilletje. maar er naar toe gaan is me iets te ver rijden 600km ongeveer. dus hoe gaat dat met bestellen daar?
Vriendelijke mensen en een goede afhandeling. Levertijd is een beetje afhankelijk wat je bestelt natuurlijk.

gr sander
Danny van Duren

Rob schreef:
Danny van Duren schreef:
mijn vader heeft het bij "Gevers" ofzoiets besteld en die kunnen orginele delen leveren omdat die het meteen vanaf de renaultfabriek gelevert krijgen, en het is een levertijd van een poaar dagen maar de renaultdealer hier kan ook dat voorfront compleet leveren
Weet je zeker dat dat het hele voorfront is? Want ik heb hier ook de catalogus van Gevers (zaten voorheen in Nuth, is overgenomen..) en daar kan ik niets terug vinden van een compleet voorfront.
Ieg niet zoals jij het bedoelt. Kan komen omdat ik een oude catalogus heb, maar het lijkt me sterk.

ja ik weet heel zeker dat het een compleet voorfront is want ik heb via audatex dat ze bij schadebedrijven gebruiken/gebruikte het op gezocht en toen bij 'gevers' besteld
Danny van Duren

subframe is klaar, morgen distributie doen, maandag komt mn radiateur binnen, morgen kmt mn oliedruksensor binnen,, dinsdag mn waterslang en mn voorfront en weer nieuwe schermen.

maar dan heb ik nog een probleem mn stuur huis lekt stuurbekrachtigingsolie maar nu zeggen ze bij de renault dat ik dan meteen een compleet stuurhuis moet kopen ? die keering of stuurhuisrondsel moet toch ook los verkrijgbaar zijn?
Danny van Duren

radiateur is al weer binneen
morgen komt hopeliijk mn nieuwe schermen en mn voor front binnen
Danny van Duren

mn front is nog nie binnen maar komt midden volgende maand binnen totdan ligt mn project dus bijna stil dus op de meeting in de meern ben ik waarschijnlijk met witte R5 GTT phase 2 met 139pk :p
Laatst gewijzigd door Danny van Duren op wo 13 okt 2004 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
peter5GTTurbo
Contacteer:

Hmm ik heb mijn spullen allemaal al binnen.
Het voorfront is dan weliswaar in 3 stukken, maar ja.
Danny van Duren

peter5GTTurbo schreef:Hmm ik heb mijn spullen allemaal al binnen.
Het voorfront is dan weliswaar in 3 stukken, maar ja.
tja als ik dat die 3 stukken wou dan moest ik dan ook totdan wachten want nergens in nederland hadden ze dat orgineel liggen ook niet bij de dealer dus wacht ik maar op mn voorfrontje, en ben nog met mn stuurhuis bezig want heb de enigste GTE met stuurbekrachtiging
en dat is leuk totdat ie lekt en verder zit ie alleen op de R5 baccara dus zie er maar een aaan tekomen en bij de dealer zeggen ze compleet nieuw stuurhuis.
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Danny van Duren

Lex schreef:kijk efffe op http://www.revisiegroep.nl

heb ik al gedaan maandag effe daar naartoe bellen,
maar toch bedankt :)
Plaats reactie