4 september meeting Ikea Groningen
ik ben wel van de partij 

-
- Über-Spammer
welke Mac zijn meer als ik me niet vergispierre schreef:eerst verzamelen bij Mc Donalds en dan een sterrit naar Swalmen.
ik deel hier gratis koffie en donuts uit.

ik was hier met Abel laatst, weet niet meer, in het centrum geloof ik naast een autodealer meen ik.Gabri schreef:welke Mac zijn meer als ik me niet vergispierre schreef:eerst verzamelen bij Mc Donalds en dan een sterrit naar Swalmen.
ik deel hier gratis koffie en donuts uit.![]()
koffie en donuts zijn aan het einde van de sterrit, in swalmen.
-
- Über-Spammer
waar ligt Swalmen eigenlijk, wel in de buurt van Groningen??pierre schreef: ik was hier met Abel laatst, weet niet meer, in het centrum geloof ik naast een autodealer meen ik.

bij roermondGabri schreef:waar ligt Swalmen eigenlijk, wel in de buurt van Groningen??pierre schreef: ik was hier met Abel laatst, weet niet meer, in het centrum geloof ik naast een autodealer meen ik.

catrinus schreef:Ich auchedwin19 schreef:ik ben wel van de partij

catrinus schreef:hoe laat ben jij er edwin? ik zorg dat ik er rond half8/8uur ben.
me too

catrinus schreef:toppieeeeee

De andere helft rijd schijnbaar bij mij door het dorp.Maar kom nog wel even kijken en daarna naar Kardinge.(wil Cat z'n 5 echt een keer zien)catrinus schreef:Ik weet nog niet of ik hierheen ga. De vorige keer was me namelijk slecht bevallen. en de helft ken ik al. Die zie ik hiero door het dorp wel rijden
-
Vanavond is je kans Heino! 
-
- Über-Spammer
kom vanavond ook even kijken, dus zie je een rode R21 langsrijden ben ik dat 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ikke niet gegaan, ben nog druk bezig met sleutelen aan de GTT
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Heino schreef:Nou was weer een hoop rotzooi te zien en te horen.
Behalve een handjevol clio's en megane's.
En Cat z'n Renault 5 GT volvo renault 1.7 turbo injectie,erg mooi gedaan Cat!
vergeet de 19 cabrio niet!!!

was verder wel gezellig.

Het was gezellig. Veel aanspraak gehad en wat blijft het mooi om bmw rijders te zien die hun eigen bumper opfikken
. Stonden leuke auto`s bij en de renaults waren zat op 1 hand te tellen. niet dat het erg is
. Dan zijn degene die er komen juist exclusiever
. Zover ik had gezien de hele avond was ik de enigste met een gtt. En zoals ik al zei: Half hoogezand Sappemeer reed daaro 

There will be plenty of time to rest when your dead
-
Hoho! Je vergeet wat Cat! Ik heb geregeld dat er foto's van jouw auto zijn genomen door iemand van het Automaxx magazine.
Moet alleen nog ff je specs door mailen. 

Toch jammer dat deze er niet was.
[img]http://www.hpphoto.com/servlet/com.hp.H ... id=4274963[/img]
[img]http://www.hpphoto.com/servlet/com.hp.H ... id=4274963[/img]
-
Misschien een goed idee om de FNG weer nieuw leven in te blazen? Ik sprak gisteravond zo rond een uurtje of elf nog een gozer met een Alpine V6 GT.
Hij vroeg aan mij of er die avond ook meer Renaults aanwezig waren geweest. Had ie ff een paar uurtjes eerder moeten komen.
@Marcel & Edwin: Die Alpine V6 GT rijdt bij jullie in Stadskanaal rond. ff je ogen openhouden.

@Marcel & Edwin: Die Alpine V6 GT rijdt bij jullie in Stadskanaal rond. ff je ogen openhouden.

-
Fotows, fotows!!marcel16v schreef:Vergeet niet dé express diesel.

-
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Misschien een goed idee om de FNG weer nieuw leven in te blazen? Ik sprak gisteravond zo rond een uurtje of elf nog een gozer met een Alpine V6 GT.Hij vroeg aan mij of er die avond ook meer Renaults aanwezig waren geweest. Had ie ff een paar uurtjes eerder moeten komen.
![]()
toch niet een zwarte he????
-
Ja, wieso?edwin19 schreef:Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Misschien een goed idee om de FNG weer nieuw leven in te blazen? Ik sprak gisteravond zo rond een uurtje of elf nog een gozer met een Alpine V6 GT.Hij vroeg aan mij of er die avond ook meer Renaults aanwezig waren geweest. Had ie ff een paar uurtjes eerder moeten komen.
![]()
was het een jonge bestuurder met een bril???Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:edwin19 schreef:Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Misschien een goed idee om de FNG weer nieuw leven in te blazen? Ik sprak gisteravond zo rond een uurtje of elf nog een gozer met een Alpine V6 GT.Hij vroeg aan mij of er die avond ook meer Renaults aanwezig waren geweest. Had ie ff een paar uurtjes eerder moeten komen.
![]()
Ja, wieso?
-
Yupedwin19 schreef:was het een jonge bestuurder met een bril???
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Yupedwin19 schreef:was het een jonge bestuurder met een bril???
als we het hier over dezelfde hebben

-
RTVnoord schreef:Stunten in verkeer bij Sontplein
GRONINGEN - Bij een verkeerscontrole bij het Sontplein in Stad heeft de politie zaterdagavond drie rijbewijzen en meerdere autos in beslag genomen.
Twee bestuurders uit Hoogezand en Westerlee maakten een spinning met hun wagen en een 25-jarige inwoner uit Harkstede reed 63 kilometer te hard.
In totaal deelde de politie 41 bekeuringen uit. Veertien daarvan waren voor het hebben van onjuiste verlichting op de auto.