injectie kun je gewoonweg zelf niet zoveel mee klooten afstellen en prutsen als een ouderwets carbje

hiermee wil ik niet zeggen dat injectie niet goed zou zijn nee integendeel

maar ik vind het te duur en mag gewoon zelf graag iets inelkaar knutselen

De inlaatbuizen zijn een beetje aan de kort kant zo, maar ziet er niet slecht uit.Rob schreef:Kijk maar naar de hoofdremcilinder, desalniettemin een mooi staaltje knutselwerk
Zijn ITB's. Individual throttle bodies. En inderdaad hele korte runners. En dus is deze motor puur gericht op topvermogen.Sander schreef:De inlaatbuizen zijn een beetje aan de kort kant zo, maar ziet er niet slecht uit.
Nou, nou, een beetje kritische blik moet kunnen, betekent niet dat mensen geen respect hebben voor andermans werk!Roy schreef:Zucht....
echt weer van die ... reacties van de gemiddelde rtc'ers.
Alles van anderen afzeiken
Ik niet, ik vind het erg kinderachtig. Als je ze publiek maakt heb je kans dat mensen er commentaar op leveren. Betekent in ieder geval dat ze er goed naar kijken. Om speedline te quoten uit het V-power topic:antoine schreef:Dat zijn foto's die verdwijnen als er over gezeurd wordt.Ik geef hem nog groot gelijk ook.
speedline schreef:En het blijft een forum he!?
Is dit afzeiken dan? Ik zou het ding zo willen hebbenRiël schreef:Ik vind de injectoren wat ver naar buiten staan?
Kijk jullie doen dat ook niet helemaal op de juiste volgorde, want hier wordt alleen maar over de hoofdsproeier gepraat. Als je op het plaat kijkt, komt uit het coupe boek, praten ze over een hoofdsproeier [Gg], stationair sproeier [g], remlucht sproeier [A] en een verrijking [E]. Als je meer benzine wilt in het midden en hoog gebied zul je met A en E aan de gang moeten. En dan zou ik met de verrijking [E] beginnen want die begint past te werken als er druk wordt op gebouwd en dan heb je meestal problemen. Als je dan nog te kort komt kun je met [Gg] en [A] aan de gang. Men zegt dat je met het vergroten van de verrijking [E] al voldoende is bij druk verhoging.Michel S. schreef:Okee vandaag de group A gemonteerd met een 150'er sproeier.
Resultaat.... BOUT.
-Ten eerste spuiten zij er extra benzine in d.m.v. nippels in het spruitstuk om het Co goed te krijgen in vollast.limburgio schreef:als ze over het kanaal al met 1.5 bar onder de 13 secs kunnen rijden denk ik dat de solex best goed is of niet soms??? heeft er in nederland al ooit een gt onder de 14 secs gereden op 400m?
natuurlijk niet daarom zeg ik juist dat men beter eens die carbu van de gtturbo op zen maximum te krijgenRiël schreef:Dan ook niet met originele venturi hoor.