Ze hebben terug gestuurd:elmotheelk (Eric) schreef:Ben beniuwd wat ze er van uitlaten.com/EPS over te zeggen hebben!Beste EPS,
Ík wil onder mijn Renault Clio Sprt 2.0 16v uit 2000 een dubbele uitlaat zetten. Momenteel is er een lek in mijn middendemper en de ophanging van de achterdemper is niet al te best meer. Deze moeten worden vervangen door een uitlaatsysteem met een rechte buis (geen demper) in het midden als het mogelijk is, en een sportdemper aan de achterkant met rechts/links een uitlaat met middegroot rond uitlaat(sier)stuk.
Ik wil graag weten:
- Kan dit wel onder mijn auto i.v.m. de beperkte ruimte aan de rechterkant naast de bak voor het reservewiel?
- Is de uitstoot bij het ontbreken van een middendemper niet te groot?
- Wat moet dit gehele systeem gaan kosten?
Alvast bedankt voor de reactie. ALs het allemaal mogelijk is kom ik eens langs om het geluid uit te kiezen!
Groeten,
Eric Kok
Elmo
Al met al lijkt het me dus goed mogelijk! Maar 1250 euro is wel f*cking prijzig. Misschien is standaard materiaal een betere oplossing...Geachte medeautoliefhebber,
bedankt voor uw aanvraag.
Of er ruimte is voor een dubbele uitlaat zouden we bijvoorbeeld aan de hand van een foto van de achter onderzijde van de Clio kunnen beoordelen. Als het mogelijk is om vanaf de plaats van de originele einddemper met een buis voor (dus bij de achteras langs) de reservewielbak langs naar de andere kant te gaan, dan kunnen we een dubbele einddemper voor je maken.
Reken voor RVS maatwerkuitlaat vanaf de kat zonder middendemper en met een
L+R einddemper met b.v. 90 mm ronde eindsierstukken op een prisjkaartje
L+rond
de 1250 euro incl BTW en montage.
De uitlaatgasemissie wordt hierniet anders van, dus je krijgt geen APK probleem met deze uitlaat. Je krijgt wel meer geluid. Als je zou kiezen voor VEEL geluid, dan kan het zijn dat oom agent daar een keer over valt.
Met vriendelijke groet namens het team van EPS & USA CARS, Rob Alting
Eric