ach kom op, je hebt geen verplichtte kat maar wel een verplichte uitlaatgasnorm waar je met een GTT maar moeilijk aan komt.
Een kabelboom van een F7P is wel iets anders dan die van de GTE maar ik heb de schema's voor die auto liggen en dat is niet zo heel moeilijk als het klinkt, een GTT heb je qua aansluitingen maken net zo veel werk aan, je moet toch nieuwe stekkers maken, of je nou 10 of 20 draadjes in die stekker moet knijpen.
Een F7P levert standaard al op een betrouwbare manier meer bruikbaar vermogen dan een standaard GTT, en er is makkelijker en goedkoper aan te komen. Met cupchip en andere nokken wordt het al snel een groot feest met zo'n ding, vraag maar aan bijvoorbeeld menno.
Iedere motor heeft zijn voordelen en nadelen, zeker is dat de F7P sterker en betrouwbaarder is dan de standaard GTT motor.
Het ligt ook nog een beetje ana je budget natuurlijk, een F7P is ook nog eens de goedkoopste optie van de twee om er een beetje fris in te hangen.
R5 GTE -> Turbo er op mogelijk?
there is no spoon.
Maar ik vind een 1.4T blokje toch meer ja hoe zeg je dat..
Het heeft gewoon iets.. een Turbo
dat is hetgene wat mij juist zo trekt denk ik.
Het heeft gewoon iets.. een Turbo

da's het belangrijkste. Lekker je hart volgen.

there is no spoon.
zo'n peter gte blok!
Immer wieder die verdammte Holländer
Zou ik ook zeker doen weet nu in ieder geval dat een turbo kit de duurste
oplossing zou zijn en dat een 16v blok niet is wat ik wil.
Ik wil een 1.4 turbo blok. Bas kwam met een mooie maar dat blok is erg duur
vind ik maar wel helemaal compleet.. dat word even overleggen met het thuisfront
oplossing zou zijn en dat een 16v blok niet is wat ik wil.
Ik wil een 1.4 turbo blok. Bas kwam met een mooie maar dat blok is erg duur
vind ik maar wel helemaal compleet.. dat word even overleggen met het thuisfront

lol das een beetje erg buiten budget ray-Ray- schreef:zo'n peter gte blok!

alles hangt of staat met budget remmie....
Immer wieder die verdammte Holländer
klopt ook wel maar dan maak je het gelijk in 1x zo duur
dat kan mn pa's hart nie aan en mijn portomonee niet
en ik heb ze toch allebei nodig.

en ik heb ze toch allebei nodig.
U9 kom je met een gtt makkelijk aan ... Is een kwestie van terugschroeven op de keuring. Een goed afgestelde auto heeft hier sowieso geen probleem mee.
Over de betrouwbaarheid 16v en gtt blokjes is veel meningsverschil, ik deel de andere mening ... Zo ook over de prijs.

Over de betrouwbaarheid 16v en gtt blokjes is veel meningsverschil, ik deel de andere mening ... Zo ook over de prijs.