bestaat Achterberg nog?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

Ik geef je maar gelijk bij deze want dit is toch een gebed zonder eind ;) Ik ken mensen uit beide werelden en mij hoef je dus echt niets wijs te maken ;)
RO 16v

speedline schreef: Regelmatig maar toko is potdicht en al lang. Opgeruimd staat netjes.
Jij kan ook niet weten dat Achterberg al bijna een half jaar daar weg is.

Die tweede zin slaat nergens op, zou leuk zijn als ze dat ook over jou zouden zeggen, niet echt leuk hé, laat mensen in hun waarde, hier berijk je niks mee.
Florus

RO 16v schreef:
speedline schreef: Regelmatig maar toko is potdicht en al lang. Opgeruimd staat netjes.
Jij kan ook niet weten dat Achterberg al bijna een half jaar daar weg is.

Die tweede zin slaat nergens op, zou leuk zijn als ze dat ook over jou zouden zeggen, niet echt leuk hé, laat mensen in hun waarde, hier berijk je niks mee.
Helemaal mee eens,Erik heeft het andwoord waar hij het topic voor geopend heeft en basta,de 1 heeft nou eenmaal wel goede ervaringen bij een bedrijf en de ander niet,'k heb zelf ook een k#tervaring gehad met een bedrijf, en sprak pas een jongen die bij dat bedrijf weer wel keurig behandeld was (Y) ,nouja zo gaat het nou eenmaal.
Riël
Über-Spammer

Vandaar... The End
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gesloten