In etten-leur zit een bedrijf dat aanhangers verhuurd, daar wilde ik eerst ook een ambulance huren om mijn auto te vervoeren. Toen bleek de auto die m moest trekken te licht te zijn, dus dat ging over.
Toen heeft de eigenaar zijn zoon op gebeld die op dat moment in groningen zat en die heeft de auto op de terug weg opgepikt voor me.
Goede service.
Moet je maar eens navragen, bedrijf zit op industrie terijn vosdonk in Etten-leur
Pic's van GT gevraagd(oranje/wit leer)
Ik hoor net dat deze schitterende 5 ook binnen de RTC is gekomen!!Chris schreef:[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/163805/in ... 20GTT..jpg[/img]

Ik ga er vanuit dat de nieuwe, gelukkige eigenaar spoedig wat van zich laat horen!!
Veel plezier ermee!
BTW, Jasper, jij zei toch dat het blok kapot was?! Ik hoor net dat hij gewoon als een zonnetje loopt!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Ben ook wel benieuwd wie hem heeft gekocht.
Is in ieder geval een mooie basis voor een project.
p.s. zal binnenkort ff een topic van mijn nieuwe aanwinst maken.
Is in ieder geval een mooie basis voor een project.
p.s. zal binnenkort ff een topic van mijn nieuwe aanwinst maken.
-
Als je bent wezen kijken naar de auto, wat in mijn geval zo is geweest, dan zijn er nog een aantal "To do" dingen die zeker aan de autoMerijn schreef:Basis? Het project is in mijn ogen al dik afgerond!Mooie bak, zeg...
moeten gebeuren wil je er langer plezier van hebben, maar desalniettemin is het een mooie auto, die nog mooier kan worden
Jij mag ook niet mopperen!!jnjansen_r5gtturbo schreef:p.s. zal binnenkort ff een topic van mijn nieuwe aanwinst maken.

Ben je er een beetje blij mee? En inderdaad, laat hem eens zien in een eigen topic!!
Als hij nog net zo is als hoe ik hem twee jaar geleden zag, dan is het een plaatje!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport