AutomaXX Paddockkaart topic.
-
- Moderator
- Car: MB
Ik heb de kaarten binnen jongens! 30 stuks om precies te zijn. Voor onderstaande mensen heb ik iig 1 kaart en als het goed is zijn er dan nog een paar over. Wil je er nog een hebben, wees dan snel.
Hoe komt de kaart naar jullie toe?
ik wil jullie vragen mij een pm te sturen met als onderwerp "automaxx paddock kaart". In dit pm'tje wil ik jullie vragen je volledige naam en adres te zetten. De kaart wordt dan zo snel mogelijk per post naar je toe gestuurd
Uiteraard members only.
Interesse in Paddock:
- sandy. clio 16v
- Ronnie
- Erik. GTT of de coupé
- Douwe twingo
- Foeke Clio
- bart R19
- Christian Megane coupe
- Raymond RSi
- edwin R19 cabrio
- Maarten GTT - Williams
- Remco Tack - 5GTE
- Dennis Timmer
- Danny van Duren
- Donleben
- Lienus
- Drake
- Johan
- Ivo
- Marco V
- Jinka
- Lex
- Tom
- Riël
- Chris
- Rudo
- Jeroen
- Tino
Hoe komt de kaart naar jullie toe?
ik wil jullie vragen mij een pm te sturen met als onderwerp "automaxx paddock kaart". In dit pm'tje wil ik jullie vragen je volledige naam en adres te zetten. De kaart wordt dan zo snel mogelijk per post naar je toe gestuurd
Uiteraard members only.
Interesse in Paddock:
- sandy. clio 16v
- Ronnie
- Erik. GTT of de coupé
- Douwe twingo
- Foeke Clio
- bart R19
- Christian Megane coupe
- Raymond RSi
- edwin R19 cabrio
- Maarten GTT - Williams
- Remco Tack - 5GTE
- Dennis Timmer
- Danny van Duren
- Donleben
- Lienus
- Drake
- Johan
- Ivo
- Marco V
- Jinka
- Lex
- Tom
- Riël
- Chris
- Rudo
- Jeroen
- Tino
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als je een weekend kaart hebt besteld, krijg je toch een paddockkaart van de organisatie?
Of moet je een extra van RTC?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Ik heb ook belang bij zo'n paddockkaart.
Hele weekend graag
Hele weekend graag

Renault 5 GT Turbo "EVO"
Ik ook maar heb Tom al een PM gestuurd gister
-
- Car: GTT
maar hoelaat moet je zaterdag er zijn? hoe zit da met camperen kan ik da zaterdag nog ergens regelen?
Voor het paddock maakt het niet uit hoelaat je komt.Danny van Duren schreef:maar hoelaat moet je zaterdag er zijn? hoe zit da met camperen kan ik da zaterdag nog ergens regelen?
Niet om 5 uur natuurlijk

Kramperen geen idee

Alleen nog maar VW!
-
- Moderator
- Car: MB
je kunt gewoon komen wanneer je wilt. Reken er echter wel op dat je niet enige bent en het wel eens (erg) druk kan zijn als je pech hebt. Je wilt niet weten hoe lang ik er vorig jaar over gedaan heb om daar weg te komen.
kassa is gewoon heel de dag open als het goed is, daar kun je je camping kaarten kopen
kassa is gewoon heel de dag open als het goed is, daar kun je je camping kaarten kopen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Dan krijg je een paddock kaart voor je eigen stand (iedereen heeft in principe zijn eigen paddock). Nu krijg je een clubpaddockkaart erbij.Olijnsma schreef:Als je een weekend kaart hebt besteld, krijg je toch een paddockkaart van de organisatie?
Ik moet zeggen dat de controle erop zo goed als niks is, dus 't maakt allemaal niet zoveel.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Hmm ik dacht dat er alleen een selectieve groep op automaxx mocht komen, maar nu had ik pas gehoord dat elke rtc-er die komt, en er nog ruimte is, op het terrein mag staan. Nou dat is dus 0 euro of 15 euro, dussem, mag ik dan ook voor zondag?
-
- Contacteer:
Vol is tegenwoordig niet politiek correct meer he, moet "druk" zijn... 
Maar thnx iig, ik dacht dat ik een beetje laat was met vragen.
Kijken hoe groot mijn paddock is en of ik nog wat leuks qua aankleding kan verzinnen.

Maar thnx iig, ik dacht dat ik een beetje laat was met vragen.
Kijken hoe groot mijn paddock is en of ik nog wat leuks qua aankleding kan verzinnen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Is dit dan rekening houdend met diegene die zich hebben opgegeven?Chris schreef:Tuurlijk Joost! Iedereen is welkom, vol=vol.
Want bij de ingang kun je nog steeds paddock kaarten kopen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Jouw paddock?Joost (DoubleYou) schreef:

Vol is erg onwaarschijnlijk, anders proppen we de mensen wel ergensOlijnsma schreef:Is dit dan rekening houdend met diegene die zich hebben opgegeven?Chris schreef:Tuurlijk Joost! Iedereen is welkom, vol=vol.
Want bij de ingang kun je nog steeds paddock kaarten kopen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
eerst gearriveerd of aangemeld?
Komt wel goed allemaal 

Paddockkaarten en rest van de toegangskaarten binnen. 

-
- Car: GTT
paddock kaart binnen kom zaterdag waarschijnlijk met een gtt en zondag met een gte
Hellaas moet ik dit jaar Automaxx afzeggen door ziektes, vrijdag weer naar ziekenhuis voor verdere onderzoeken en ik trek het momenteel niet.
In elk geval veel plezier
Mocht iemand nog een weekend kaart willen pm me effe over de prijs komen we wel uit.
In elk geval veel plezier

Mocht iemand nog een weekend kaart willen pm me effe over de prijs komen we wel uit.
-
- Contacteer:
Ik heb nog niet zo lang geleden opgegeven (voor zondag), maar heb ook nog niks.Donleben schreef:Ik heb me een tijd geleden opgegeven, maar nog niets binnen...
Als iemand ook maar een kortingsbon voor zondag heb dan ben ik al blij 

there is no spoon.
Tom, hoe zit het met mijn kaart en die van Ivo?!
clubpas ??Tom schreef:Tijn, Als je bij de kassa je clubpas laat zien krijg je volgens de info van VDB 2 euro korting op de toegangsprijs van 13 euro.

thnx voor de info.
there is no spoon.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Ben je niet in de war met de clubpas van automaxx zelf, je kon daar namelijk als club zijnde ondergebracht worden en kreeg je een pas van automaxx?Tom schreef:Tijn, Als je bij de kassa je clubpas laat zien krijg je volgens de info van VDB 2 euro korting op de toegangsprijs van 13 euro.
.:: TurboPowerr ::.