Zit eens te brainstormen, dus jij denkt dat het die clip beveiliging is, dat zou dus betekenen dat ie niet (verder) wilt vervormen en er dus maar mee kapt!!
Nou zit ik erover na te denken om de sub op een JBL GTO 2000 aan te sluiten, deze geeft gebrugt 1x220w RMS, verwacht je dat ie dan wel zou moeten blijven spelen??
Ice prolemos
Zo'n yellowtop is idd een beter idee dan een condensatortje, maar zei erbij: een ebaycondensatortje voor een paar euri 

@Ronnie: Als je beetje in omgevind Breda woont kunnen we wel een keertje afspreken om te kijken waar het nu miszit in je ICE.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hey, mijn vriendin woont in tilburg, dus ben regelmatig in die buurt te vinden!!
evt een keer een zondagje afspreken??
Denk persoonlijk dat de versterker gewoon erg ligt is voor de sub en boxen, vriend van me heeft nl een GTO 2000 en die knalt er nooit uit (deze decade is een limit edition)
evt een keer een zondagje afspreken??
Denk persoonlijk dat de versterker gewoon erg ligt is voor de sub en boxen, vriend van me heeft nl een GTO 2000 en die knalt er nooit uit (deze decade is een limit edition)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Weet iemand de verschillen tussen JBL GTO serie en de thunder serie van MTX, de JBL heeft 2x75 watt RMS en de thunder 2x50, JBL kost 100 euro en de MTX 199??
Die thunder serie vind ik nl ook wel erg mooi!!
Die thunder serie vind ik nl ook wel erg mooi!!
Is goed hoor... in mijn profiel zijn wel genoeg gegevens over mij te vinden om mij te contacten. Zit namelijk niet zo denderend vaak hiero rond te kijken.
-
Hallo renault-freaks,
Ik heb me vandaag pas geregistreerd en hoop dat ik mijn mijn weg een beetje kan vinden.
Ik ben de trotse bezitter van een megane coupe uit '99. Gister ben ik begonnen mijn speakers in te bouwen in de hoedenplank, dit valt niet mee. Ik lig er al uit want het is de bedoeling dat er 9" ovals inkomen, wat natuurlijk nooit past. Komende week zal ik op het werk flink aan de slag moeten om zelf brackets te maken waar de speaker inpast. Het enige echte probleem is dat de vorige eigenaar (de klootzak) gaten heeft gemaakt in stoffe bekleding van de hoedenplank. Misschien kan een van jullie mij helpen aan een vervangende?????
Ik heb me vandaag pas geregistreerd en hoop dat ik mijn mijn weg een beetje kan vinden.
Ik ben de trotse bezitter van een megane coupe uit '99. Gister ben ik begonnen mijn speakers in te bouwen in de hoedenplank, dit valt niet mee. Ik lig er al uit want het is de bedoeling dat er 9" ovals inkomen, wat natuurlijk nooit past. Komende week zal ik op het werk flink aan de slag moeten om zelf brackets te maken waar de speaker inpast. Het enige echte probleem is dat de vorige eigenaar (de klootzak) gaten heeft gemaakt in stoffe bekleding van de hoedenplank. Misschien kan een van jullie mij helpen aan een vervangende?????
Maak even een advertentie in de RTC Markt 

Stel je even voor in WIE is WIEMultiblade schreef:Hallo renault-freaks,
Ik ben de trotse bezitter van een megane coupe uit '99. Gister ben ik begonnen mijn speakers in te bouwen in de hoedenplank, dit valt niet mee. Ik lig er al uit want het is de bedoeling dat er 9" ovals inkomen, wat natuurlijk nooit past. Komende week zal ik op het werk flink aan de slag moeten om zelf brackets te maken waar de speaker inpast. Het enige echte probleem is dat de vorige eigenaar (de kl%%%k) gaten heeft gemaakt in stoffe bekleding van de hoedenplank. Misschien kan een van jullie mij helpen aan een vervangende?????