Ik zou een GTT zoeken met rotte koets en een SL oid met harde koets en dan wat met chassisnummers spelen

Maar goed dat zou IK doen

in nederland mag het ook niet, want de verzekering en belasting kan moeilijk gaan doen!jeroen.k schreef:In Belgie kan en mag dat dus nietIets andere regelgeving.
Nee dit is in belgië toegestaanIk zou een GTT zoeken met rotte koets en een SL oid met harde koets en dan wat met chassisnummers spelen
Blijft een originele 5 motor. dus kan het zijn dat die keuring niet eens nodig is.Riël schreef:In nederland mag je aardig veel. Volgens mij mag je met 40% vermogen stijgen anders moet ie grondig gekeurd worden.
De stap van een 1.1 naar een GTT gaat dan via een 1.7. Je mag per keuring 40% stijgen. Aardig maasjeRiël schreef:In nederland mag je aardig veel. Volgens mij mag je met 40% vermogen stijgen anders moet ie grondig gekeurd worden.
Bij sommige mensen is het uiterlijk van de motor ongewijzigd geblevenRiël schreef:In nederland mag je aardig veel. Volgens mij mag je met 40% vermogen stijgen anders moet ie grondig gekeurd worden.