Shit, wist dat ik wat vergeten was gister Ploeger!
Wie gaat er dan ook sms-jes verturen op za-avond 23:50!!
Gefeliciteerd met je aanwinst, gozar!
Moeten maar ff afspreken binnenkort, wil die loods van je ook wel 's zien!
Wie gaat er dan ook sms-jes verturen op za-avond 23:50!!
Gefeliciteerd met je aanwinst, gozar!
Moeten maar ff afspreken binnenkort, wil die loods van je ook wel 's zien!
Thanks !!
Goof > Kom vanavond maar langs dan kan je me helpen om het olielek te vinden. Tis in delft, geef maar een belletje om 19:00 ofzo.
Goof > Kom vanavond maar langs dan kan je me helpen om het olielek te vinden. Tis in delft, geef maar een belletje om 19:00 ofzo.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

Ik bel je wel ff.On 2001-09-10 10:48, ploegah wrote:
Thanks !!
Ik werk tot 18, en maandag is nou niet de meest actieve dag/avond.
Da's waar 
Maar zo'n 5 je geeft je vleugels !
Ik ben vanaochtend extra vroeg op gestaan zodat ik supervroeg weg kan en dan lekker lang in de garage kan hangen

Maar zo'n 5 je geeft je vleugels !
Ik ben vanaochtend extra vroeg op gestaan zodat ik supervroeg weg kan en dan lekker lang in de garage kan hangen

Nu gefeliciteerd.
Toen ik nog niet wist dat jij het was die me had overboden had ik een reminder im mijn telefoon gezet die een kwartier voor het aflopen ff een signaaltje zou geven. dan had ik hem voor 550,-- gehad.
maar ik heb er geen tijd voor en hij stond tever weg. mijn tijd komt nog wel.
Veel succes met het bouwen.
Ps. hoe compleet was het tweede blok?
Toen ik nog niet wist dat jij het was die me had overboden had ik een reminder im mijn telefoon gezet die een kwartier voor het aflopen ff een signaaltje zou geven. dan had ik hem voor 550,-- gehad.
maar ik heb er geen tijd voor en hij stond tever weg. mijn tijd komt nog wel.
Veel succes met het bouwen.

Ps. hoe compleet was het tweede blok?
Thanks !
dat tweede blok is helemaal compleet. (bak, turbo enz enz) Tis zo groot en zwaar dat ik het niet achterin kon leggen. Daarom ga ik woensdag nog ff dat blokkie ophalen.
dat tweede blok is helemaal compleet. (bak, turbo enz enz) Tis zo groot en zwaar dat ik het niet achterin kon leggen. Daarom ga ik woensdag nog ff dat blokkie ophalen.
Er staat er trouwens nog een te koop op het terrein bij mij, '86 met phase 2 grill en remus pijp, kleur wit. (kwam ik gisteren achterOn 2001-09-10 13:49, Aiken Drum wrote:
mijn tijd komt nog wel.

Alright ?
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 02&forum=8
tja ik had er ook een gevonden voor 950,--
Maar ik wacht nog echt een half jaar.
maar ben altijd benieuwd. of een andere fan
hahaha
tja ik had er ook een gevonden voor 950,--
Maar ik wacht nog echt een half jaar.
maar ben altijd benieuwd. of een andere fan

hahaha
Oeh... wat een lelijke velgen !
Maar goed 950 is niet veel geld.
Als ik wat hoor geef ik het aan je door.
Maar goed 950 is niet veel geld.
Als ik wat hoor geef ik het aan je door.
-
- Contacteer:
Als er zoveel olie in die slangen staat, kun je er op wachten tot je turbo een allerlaatste grote plof geeft...wordt 9 van de 10 keer veroorzaakt door scheurtjes in je turbohuis.
zo wordt een goedkope GTT toch nog redelijk prijzig hoor.....
zo wordt een goedkope GTT toch nog redelijk prijzig hoor.....
Gisteren ff de verlichting gefixt (hij moet binnenkort naar de APK), het alarm eruit gesloopt (deed het niet meer, nutteloze kabels en gewicht). In de kofferbak ligt een enorme houten plaat dus ik dacht dat hij vet verroest was daar. Gisteren de reserveband eruit gehaald (wat een kutwerk) en eronder gekropen en tot mijn verbazing is hij 100 % hard !!!! De turbo gaat er vrijdag pas af (of woensdag avond als we vroeg terug zijn uit a'dam.) en dan gaan we kijken of die turbo van het oude blok nog werkt.
Goof > vrijdag is goed Chris en Roy komen dan ook.
Goof > vrijdag is goed Chris en Roy komen dan ook.
Ploegah, je GTT viel me echt niet tegen, er moet wel het een en ander aan gebeuren maar voor de rest een leuk 5je! Het is wel weer erg laat, maar wel een gezellige kroeg, met Leuke bediening! 
Oja stuur ons nooit meer naar de Burger King in Babylon, daar voel je je echt niet veilig!
Ed-Pret, we reden ook nog langs jouw 5, hij stond bij het Zuiderpark.

Oja stuur ons nooit meer naar de Burger King in Babylon, daar voel je je echt niet veilig!
Ed-Pret, we reden ook nog langs jouw 5, hij stond bij het Zuiderpark.

Yep,
Was ok gisteren.
5je moet idd wat aan gebeuren, maar voor het geld wat je betaald heb, Ploeger, en wat je erbij heb gekregen is het echte een lachertje.
Alleen die loods hé..........
Leuk om ook weer ff wat mensen van hier te zien.
De kroeg was mij echt iets te veel, nadat ik eigenlijk net uit Groningen terug was en om 22:30 nog niet gegeten had. Daarnaast was er ook iemand die me inmiddels 3 dagen al niet meer gezien had die ik wat aandacht diende te geven
Maarre, Chris, ik hoop binnenkort wat meer tijd te hebben, dus zal je me ongetwijfeld vaker zien op plekken als FNB.
Mzl!
Was ok gisteren.
5je moet idd wat aan gebeuren, maar voor het geld wat je betaald heb, Ploeger, en wat je erbij heb gekregen is het echte een lachertje.
Alleen die loods hé..........
Leuk om ook weer ff wat mensen van hier te zien.
De kroeg was mij echt iets te veel, nadat ik eigenlijk net uit Groningen terug was en om 22:30 nog niet gegeten had. Daarnaast was er ook iemand die me inmiddels 3 dagen al niet meer gezien had die ik wat aandacht diende te geven
Maarre, Chris, ik hoop binnenkort wat meer tijd te hebben, dus zal je me ongetwijfeld vaker zien op plekken als FNB.
Mzl!
-
Rijdt hij dan al?? De 5.